Moze ktos mi to skatalogowac? Etka Seat

Data: 2011-02-18 17:31:35
Autor: Kris
Moze ktos mi to skatalogowac? Etka Seat
potrzebuje nr seryjnego lub onzaczenia
dyszy wtryskiwaczy do Seata IBIZA rok 2000
silnik 1.6 ALM 75KM

wg informacjo od sprzedawcy jest to 6E0 955 986 B
nawet konsultowal to z ASO
ale wygladaja one calkowicie inaczej, oczywiscie nie pasuja

jak ktos ma dostęp do ETKi lub czegos podobnego...

Data: 2011-02-18 16:33:38
Autor: Kamil
On 18/02/2011 16:31, Kris wrote:
[...]

Jesli do wieczora nic nie wymyslisz, odezwij sie na gg: 5004286, mam dostep do ETKA.

Kamil

Data: 2011-02-18 22:27:13
Autor: scob
Moze ktos mi to skatalogowac? Etka Seat
W dniu 2011-02-18 17:33, Kamil pisze:
6E0 955 986 B
jest kuźwa znaczna różnica: pomiędzy spryskiwaczem (szyby) a wtryskiwaczem (jednopunktowym) :D

Data: 2011-02-18 22:30:48
Autor: Kris

Użytkownik "scob" <997scob@tlen997.pl> napisał w wiadomości news:ijmokt$suv$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2011-02-18 17:33, Kamil pisze:
6E0 955 986 B
jest kuźwa znaczna różnica: pomiędzy spryskiwaczem (szyby) a wtryskiwaczem (jednopunktowym) :D

ta podanie silnika zmylilo i zle naprowadzilo pytajacych
moja wina

nie mniej jednak nie mam jeszcze wlasciwego oznaczenia wtryskiwaczy do szyb
help

Data: 2011-02-19 21:02:38
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-02-18 22:30, Kris pisze:

nie mniej jednak nie mam jeszcze wlasciwego oznaczenia wtryskiwaczy do szyb

W końcu szukasz dyszy wtryskiwacza czy spryskiwacza?

Wtryskiwacz to urządzenie rozpylające paliwo, spryskiwacz to urządzenie do spłukiwania szyby.

Jeżeli chodzi o spryskiwacz szyby, to jest pytanie której szyby i czy z podgrzewaniem czy nie.

Bo ten numer co podałeś jest przedniej szyby z podgrzewaniem.
Jeżeli szukasz przedniej szyby bez podgrzewania, to numer 6E0-955-985-B.

Data: 2011-02-20 16:02:37
Autor: Kris

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4d6021de$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
Bo ten numer co podałeś jest przedniej szyby z podgrzewaniem.
Jeżeli szukasz przedniej szyby bez podgrzewania, to numer 6E0-955-985-B.

czyli podgrzewaniem szyby z nawiewu tak ?
bo generalnie nie pasuje ten spryskiwacz
chyba wymontuje z pod maski wlasciwy i spojrze
bo odnosze wrazenie iz w katalogu jest blad, albo wielu sprzedajacych po prostu sie myli
gdyz po raz 2 dostaje juz niewlasciwy spryskiwacz do szyby

Data: 2011-02-20 16:13:35
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-02-20 16:02, Kris pisze:

[...]

Prawdę mówiąc nie wiem - spojrzałem tylko do katalogu.
Podgrzewanie dyszy spryskiwacza zazwyczaj jest elektryczne - po prostu do dyszy doprowadzony jest prąd, a sama dysza owinięta jest małą grzałką.

Sprawdź więc czy do Twojego doprowadzona jest tylko rurka z płynem, czy też przewody elektryczne do grzałki.

Data: 2011-02-20 17:36:06
Autor: Kris

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4d612f9f$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nie jest podgrzewana, jest dostarczany tylko plyn do spryskiwaczy

Data: 2011-02-20 18:19:29
Autor: Kris
Moze ktos mi to skatalogowac? Etka Seat
z spryskiwacza wynika 3B0 955 985 C
vd2
pa6-m304

moze to troche pomoze

Data: 2011-02-20 19:06:27
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-02-20 18:19, Kris pisze:
z spryskiwacza wynika 3B0 955 985 C
vd2
pa6-m304

moze to troche pomoze

No więc zdecydowanie potrzebujesz części 3B0 955 985 C :)

W katalogach jak widać różne dziwne rzeczy można znaleźć i dlatego najlepiej zacząć od zdemontowania części oryginalnej i przeczytania co na niej jest napisane.

Data: 2011-02-21 19:40:02
Autor: Kris

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4d615822$0$2445$65785112news.neostrada.pl...
[...]

ta i katalogowe cyferki to kupa
to samo powiedzili mi w ASO w Gdańsku
Prawidłowy nr.katalogowy:6E0 955 985 B

Ale wyciagnołem zrobiłem foty i mamy co mamy 3B0 955 985C

http://img98.imageshack.us/img98/428/spryskiwaczimg3021.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/9248/spryskiwaczimg3018.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/7430/spryskiwaczimg3019.jpg

Data: 2011-02-21 19:42:18
Autor: Kris
Moze ktos mi to skatalogowac? Etka Seat
2 inne w parze wg wężka to niby zamienniki 6E0 955 985 B

Data: 2011-02-21 23:10:07
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-02-21 19:40, Kris pisze:

[...]

Zamów ten 3B0 i będziesz miał spokój.

Jedne katalogi mówią tak, inne inaczej - czasami tak jest że do jakiejś partii samochodów poszła inna część niż do pozostałych i potem jest taki bałagan.

Ciesz się że nie kupujesz elementów skrzyni biegów do Fiata, bo tam to w ogóle było chyba jakieś rękodzieło, bo każda skrzynia była inna :)

Moze ktos mi to skatalogowac? Etka Seat