Może ktoś to przetłumaczyć o czym oni gadają (do anglojęzycznych)....

Data: 2011-12-16 22:19:17
Autor: Endriu
Może ktoś to przetłumaczyć o czym oni gadają (do anglojęzycznych)....
BlueCrest's Platt Says European Banks Insolvent
http://www.bloomberg.com/video/82844550/

Czy sektor bankowy w Europie imploduje w 2012 roku?
http://rybinski.nowyekran.pl/post/44568,czy-sektor-bankowy-w-europie-imploduje-w-2012-roku

P.S. Z tego wszystkiego zrozumiałem że nadchodzi ajkiś "blow up" ....:).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 21:30:42
Autor: ron
Może ktoś to przetłumaczyć o czym oni gadają (do anglojęzycznych)....
Endr

zainwestuj kase i czas w nauke jezyka obcego,
to bedzie lepsze jak pierdolenie tych wszystkich
głupot jakie tworzysz pod tym adresem.

Data: 2011-12-16 22:53:06
Autor: Endriu
Może ktoś to przetłumaczyć o czym oni gadają (do anglojęzycznych)....
głupot jakie tworzysz pod tym adresem.

A tam głupot ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-12-16 22:45:26
Autor: george

"Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote in message news:jcgckp$38t$1usenet.news.interia.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Generalnie facet trzyma swoje jaja we własnych dłoniach bo obawia sie właśnie nadjeżdżającej sieczkarni.
Wygląda na to że rynek długu w Euro zamarł z wrażenia i czeka na mrugniecie Merkel i wyjazd Deutsche Marki. Sądzac z przejęcia chłopaki obstawiają świeta/nowy rok. Nie wiem czy słusznie ale 19.12 i 30.12 może być ciekawie.

george.

P.S. Wie ktoś czy ostatnio Merkel puściła kasiorę grekom ?

Data: 2011-12-16 13:51:21
Autor: Charlie delta
On 16 Gru, 22:45, "george" <george...@vp.pl> wrote:
> [...]

george.

P.S. Wie ktoś czy ostatnio Merkel puściła kasiorę grekom ?

cos puścili z obiecanki na 8 miliardów

Data: 2011-12-16 22:52:29
Autor: george

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:654a0226-1250-4513-8cfe-fcb462eae31eo9g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

george.

P.S. Wie ktoś czy ostatnio Merkel puściła kasiorę grekom ?

uff, czyli na poniedziałek mają...
george

Data: 2011-12-16 13:55:11
Autor: Charlie delta
> [...]

george.

P.S. Wie ktoś czy ostatnio Merkel puściła kasiorę grekom ?

generalnie na malaki wszyscy położyli już chuja, prawdziwa jazda
zacznie się w krainie bunga-bunga, przedsmakiem tego będzie
spuszczenie do kibla francuskiego kurdupla i jego pieknej krainy przez
zydków z S&P

Data: 2011-12-16 22:01:25
Autor: ron
Może ktoś to przetłumaczyć o czym oni gadają (do anglojęzycznych)....
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
generalnie na malaki wszyscy po=B3o=BFyli ju=BF chuja, prawdziwa jazda
zacznie si=EA w krainie bunga-bunga, przedsmakiem tego b=EAdzie
spuszczenie do kibla francuskiego kurdupla i jego pieknej krainy przez
zydk=F3w z S&P

Właśnie kurdupla dzisiaj uratowali, zapakuj sie w euro na poniedziałek .
Widze jednak, że jesteś totalnie cienki.

Data: 2011-12-16 22:58:53
Autor: george

"Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> wrote in message news:9040db40-7ad0-4a32-84c0-8ed270a945ddm10g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

zacznie się w krainie bunga-bunga, przedsmakiem tego będzie
spuszczenie do kibla francuskiego kurdupla i jego pieknej krainy przez

możliwe, ale testową flarę puszczę wcześniej.
george

Data: 2011-12-16 21:54:41
Autor: ron