Może ktoś zna te LC4 (Wawa)

Data: 2009-10-02 10:04:12
Autor: Fragles
Może ktoś zna te LC4 (Wawa)
Cześć,
Od dłuższego czasu myślę o przesiadce na KTM LC4 SM i mam problem. Mało
jest takich sprzętów, a te co oglądałem... makabra. Jest z tym ciężko
(przynajmniej w okolicach 10K PLN). Na początku tego sezonu pojawiło się to
ogłosznie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1540697. Potem
jakiś czas go nie było, a ja zawiesiłem plany zmiany sprzęta. Ochota na
zmianę wróciła i ponownie natknąłem się na te LC4. Na fotografiach wygląda
nieźle ale wiadomo jak to jest. Stąd pytanie, może kotoś zna ten motor i
jest w stanie naświetlić, czy warto zawracać sobie nim głowę. A może komuś
zawadza w garażu taki motor?
Dzięki za wszelkie info.
--
Fragles