Może nie auto ale ma 4 koła pytanie.

Data: 2009-11-30 12:43:58
Autor: majcher
Może nie auto ale ma 4 koła pytanie.
Ja swoim zrobiłem 1700km bez żadnych napraw, a jeżdzę dość agresywnie jak na jego możliwości oczywiście w końcu to quad rekraacyjny. Nie nadaje się do jazdy na 2 kołach. Za tę kasę trudno znaleźć coś lepszego __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4639 (20091126) __________

Może nie auto ale ma 4 koła pytanie.