Moze nowa lodowka?

Data: 2009-08-02 09:57:29
Autor: jacek wilczek
Moze nowa lodowka?
przyłącze się do wątku z prośbą o porade

potrzebuję białej solidnej lodówko-zamrażarki  nofrost z dwoma agregatami
czy możecie mi coś poradzić

--
jacek

Data: 2009-08-13 16:59:41
Autor: Le5zek
Moze nowa lodowka?
Użytkownik "jacek wilczek" <jacek@nietu.wilczek.biz> napisał w wiadomości news:h53gta$juu$1wilczek.biz...
przyłącze się do wątku z prośbą o porade

potrzebuję białej solidnej lodówko-zamrażarki  nofrost z dwoma agregatami
czy możecie mi coś poradzić

Szczerze mówiąc nie widziałem ostatnio dwuagregatowych - a szukałem namiętnie. Odnoszę wrażenie że producenci odchodzą od tej koncepcji.

--

Le5zek Grelak

Data: 2009-08-13 20:23:09
Autor: Jan Werbiński
Moze nowa lodowka?
Użytkownik "Le5zek" <lgrelak@onet.pl> napisał w wiadomości news:h61amd$n64$1newsread.aster.pl...
[...]

Bo to nie ma sensu. To żre tyle prądu, co dwa osobne urządzenia. Lepiej kupić z jednym agregatem, ale niezależnymi termostatami.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Moze nowa lodowka?