Może pod ochroną PiS-u, albo u Paulinów.

Data: 2018-05-24 21:11:47
Autor: stevep
Może pod ochroną PiS-u, albo u Paulinów.
# Sąd podjął decyzję o aresztowaniu Pawła M., ps. "Misiek", jednego z liderów kiboli Wisły Kraków. Prokuratura chce mu postawić zarzuty dotyczące przestępstw narkotykowych i kierowania zorganizowaną grupą przestępczą. Za "Miśkiem" zostaną rozesłane listy gończe. Policja nie wie, gdzie on jest.
List gończy roześle za Pawłem M. krakowski wydział Prokuratury Krajowej. Sąd zdecydował, że po ewentualnym zatrzymaniu ,,Misiek" zostanie aresztowany na dwa tygodnie. Prokuratura chce mu postawić zarzuty dotyczące przestępstw narkotykowych i współkierowania bądź kierowania zorganizowaną grupą przestępczą.

Niewykluczone jest także rozesłanie za Pawłem M. europejskiego nakazu aresztowania. #
Ze strony:
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,23448006,sad-chce-aresztowac-pawla-m-ps-misiek-ale-gdzie-on-jest.html#Z_Czolka3Img

--
stevep

Może pod ochroną PiS-u, albo u Paulinów.