Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Data: 2012-10-07 19:50:31
Autor: atm
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=22328:samsung-zaprezentuje-mniejsza-wersje-galaxy-s-iii&catid=49:sprzet&Itemid=91
Bylaby to mila jaskolka. Choc z drugiej strony SGS3 nie oferuje mi niczego co sklonilo by mnie do przesiadki z SGS2.

Data: 2012-10-07 20:20:48
Autor: JoteR
"atm" napisal:

http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=22328:samsung-zaprezentuje-mniejsza-wersje-galaxy-s-iii&catid=49:sprzet&Itemid=91
Bylaby to mila jaskolka.

I kolejny casus belli. Ekran 4 cale? Toz to swietokradztwo. iPrawnicy nie popuszcza.

JoteR

Data: 2012-10-08 00:40:06
Autor: Piotr M
W dniu 07.10.2012 o 20:20 JoteR <joter@pf.pl> pisze:

"atm" napisal:

[...]

Dokładnie :) Bo czy to nie czasem żaden głos rozs±dku, a odpowiedĽ na  premierę pi±tki? Zreszt± pewnie jedno i drugie.

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-07 22:16:42
Autor: ToMasz
W dniu 07.10.2012 19:50, atm pisze:
[...]

sraty pierdaty, jeżeli pozwolisz że tak się odniosę do tytułu Twojego posta, a nie do treści. jeśli autor artykułu miałby dostać telefon porównywalny parametrami do sg2, ale do wyboru większy lub mniejszy ekran w identycznej obudowie, to wybierze... no właśnie. może telefony są za duże, ale nie ekrany.
motorola
http://www.gsmarena.com/motorola_a920-517.php
jakoś mnie i innym kieszeni nie urwała, a teraz nagle lament, bo niema się do czego przyczepić
ToMasz

Data: 2012-10-07 22:26:00
Autor: atm
On 2012-10-07 22:16, ToMasz wrote:
[...]

sÄ… za duĹĽe, ale nie ekrany.
[...]

Nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem, jestes happy z obecna tendencja do wyrobu ceramicznych elementow pokrycia dachowego? Niemal co premiera to
nastepna wielkosc. Niebawem zostanie przekroczona bariera 5". Jesli zalezy mi na komfortowym korzystaniu z www, graniu czy cokolwiek innym
skorzystam z PCta lub iPada. Od telefonu oczekuje funkcji smartfonu polaczonych z kieszonkowa mobilnoscia, obecne dachowki przestaja spelniac drugi warunek. Poza tym niech sobie istnieja, jednak oczekuje
ze producenci zaoferuja te same parametry z ekranem 4".
Co do samej obudowy: swietne proporcje ekranu do dl/szer ma Motorola Defy: jest znaczaco krotsza od Nokii N8 majac jednoczesnie wiekszy ekran 3,7" vs 3,5"

Data: 2012-10-07 23:01:21
Autor: ToMasz
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem, jestes happy z obecna tendencja do
wyrobu ceramicznych elementow pokrycia dachowego?
nie. ja jakiś taki dziwak jestem, że akceptuje całe udziwnione otoczenie, do momentu aż ktoś nie zacznie gadać że kupa pachnie. Może mu się ten zapach podobać, ale ona nie pachnie jak kwiaty tylko jak gówno.
Tak więc, jeśli ktoś marudzi że ekran jest za duży, to co mu to przeszkadza. Telefon może być duży lub nie, a nie jego ekran. To w wielu wypadkach idzie w parze, ale wspomniana przezemnie motorola a920 jest na jednym końcu, defy/defy+ na drugim.

Defy: jest znaczaco krotsza od Nokii N8 majac jednoczesnie wiekszy ekran
3,7" vs 3,5"
trafiłeś w 10tkę.

Ja mam Arca 125mm w pomarańczowym kondonie, i w ręce moje żony rzeczywiście wygląda jak dachówka Jopka. Kupiłem "definkę" (19mm mniejsza), ale jak coś mam na niej wyklikać to już gdzieś tam oko widzi że ekran jest mniejszy, że na4.3 cala to by było większe. Oczywiście to subiektywne odczucie, bo na 2.8 cala też się dawało, ale jednak wolę na 4.3
ToMasz

PS 10 cali tableta to dopiero problem, bo nieda się w poziomie pisać kciukami. na 10 palców za mały, trzeba prawie kilogram trzymać w jednej ręce, pisać jednym palcem drugiej ręki. Tak więc pisanie albo w pionie, albo na kolankach....

Data: 2012-10-07 22:07:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 07 Oct 2012 23:01:21 +0200, ToMasz napisał(a):

[...]

Pszemolisz.
http://static1.businessinsider.com/image/4ded31f6ccd1d5f87d320000-400-300/new-split-keyboard.jpg

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2012-10-08 08:29:44
Autor: ToMasz
W dniu 07.10.2012 23:07, Waldek Godel pisze:
[...]

wypraszam sobie takie ciężkie epitety pod moim adresem
:)
http://static1.businessinsider.com/image/4ded31f6ccd1d5f87d320000-400-300/new-split-keyboard.jpg
tego mi wła¶nie było trzeba. Ty jak zwykle wszystko wiesz, rzadko powiesz..

ToMasz

Data: 2012-10-08 12:19:56
Autor: atm
[...]

ToMasz, no przeciez to oczywista oczywistosc, ze problemem jest zbyt duzy telefon a nie ekran jednak oba elementy sa bezposrednio powiazane we wspolczenych smartfonach.
Jesli wskazesz mi telefon obecny na rynku z wyswietlaczem 4,8" i body Defy - biore.

Defy: jest znaczaco krotsza od Nokii N8 majac jednoczesnie wiekszy ekran
3,7" vs 3,5"
trafiłeś w 10tkę.

Tyle, ze nawet Defy obejmuje "prawo zachowania masy". Jesli przylozysz do SGS2 to Defy okaze sie ok. ponad 1/3 grubsza. Cos za cos.

[...]

Ja tez wole, ale nie lubie nosic dachowek po kieszeniach.
Chce miec po prostu wybor. Obecnie go nie ma.

Data: 2012-10-08 11:57:18
Autor: kakmar
Dnia 08.10.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:
Jesli wskazesz mi telefon obecny na rynku z wyswietlaczem 4,8" i body Defy - biore.

Za dużo wymagasz, mnie zupełnie wystarczy coś o proporcjach (obudowa/ekran)
Defy, maks Atrix (pierwszy), z lepszymi bebechami i wsparciem, dla nowych wersji Androida. A to Motorola blokuje jak może. W sumie kupiłbym Atrixa, bo sprzętowo starczy, gdyby nie zablokowany BL i brak wsparcia CM itp.

[...]

To akurat tak bardzo nie boli, jak połacie plastiku("amelinium") wokół
ekranu. Ta licytacja na "cienkość" dla mnie nie ma sensu, Defy bardzo wygodnie się trzyma w ręce.

Ja tez wole, ale nie lubie nosic dachowek po kieszeniach.
Chce miec po prostu wybor. Obecnie go nie ma.

Ależ możesz wybrać, na jakie upierdliwości się zgadzasz w zamian za oczekiwaną funkcjonalność.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-08 14:22:24
Autor: atm
On 2012-10-08 13:57, kakmar wrote:
[...]

To byl przerysowany przyklad dla ToMasza, iz rozmiar ekranu i telefonu ida w parze.

[...]

Tak, to prawda.

Ja tez wole, ale nie lubie nosic dachowek po kieszeniach.
Chce miec po prostu wybor. Obecnie go nie ma.

Ależ możesz wybrać, na jakie upierdliwości się zgadzasz w zamian za
oczekiwaną funkcjonalność.

Chcialbym np moc kupic SGS3 4.0". Te same bebechy, jedynie mniejszy ekran.
Gdybym chcial kupic mniejsza (to tez zart - mniejsza to 4.3") musialbym kupic 820. Spojrz na zdjecia, z boku wyglada ona na Fisher Price - zabawka z dobrych plastikow: http://www.engadget.com/2012/10/04/nokia-lumia-820-for-atandt-hands-on/
(920 ma fajniejszy design, tyle ze to dachowa. Nastepuje rowniez rozbieznosc w specyfikacji na korzysc wiekszego modelu.
Obciecie mocy procka przezylbym bez wiekszego problemu. SGS2 na dwoch rdzeniach pieknie smiga, szkda ze cierpi na tym rowniez aparat foto.

Data: 2012-10-09 10:15:53
Autor: kakmar
On 2012-10-08 13:57, kakmar wrote:
[...]

Sam widzisz, musisz się zdecydować na czym Ci najbardziej zależy, i zaakceptować resztę. BTW czy od Xperii P, można odpiłować/odkleić, ten kawałek oddzielony
przeźroczystym szkiełkiem? ;) Bez tego czegoś byłby to to całkiem zacny telefon.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-09 11:18:34
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 9 Oct 2012 10:15:53 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

BTW czy od Xperii P, można odpiłować/odkleić, ten kawałek oddzielony
przeĽroczystym szkiełkiem? ;)

Jak ci tylko nie przeszkadza, że tam jest zł±cze zasilania, to.. be my
guest ;-)

Data: 2012-10-11 10:56:40
Autor: kakmar
Dnia 09.10.2012 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
Dnia Tue, 9 Oct 2012 10:15:53 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

BTW czy od Xperii P, można odpiłować/odkleić, ten kawałek oddzielony
przeźroczystym szkiełkiem? ;)

Jak ci tylko nie przeszkadza, że tam jest złącze zasilania, to.. be my
guest ;-)

E, pytałem o "P", jest tam, mikrofon, wibrator i jakaś antena. Fakt trochę
to komplikuje piłowanie. Może zakleić to przeźroczyste czarną taśmą i spróbować się przyzwyczaić. To w sumie śmieszne że firma, która przez
lata usiłowała być tą dziwniejszą, MS/MD itd. robi teraz w miarę normalne
telefony.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-08 09:53:24
Autor: Salata
On 2012-10-07 18:50, atm wrote:
[...]

Tylko nalezy sie spodziewac ciec. Wydaje mi sie, ze bedzie to taki SG Advance 2. Ciekawe na jakich elementach ksiegowi poloza lapy. Mam nadzieje, ze zostawia Exynos'a i nie zastapia go innym SoC. Pamieci tez sie oberwie pewnie. Najbardziej sie jednak obawiam ciecia baterii. Mam nadzieje,ze nie wlaza tam jakiejs 1350-tki. Motorola zdolala w Razr M upchnac 2000mAh, co nie zmienia faktu, ze na niewiele sie to wg testow zdalo.
Cena wg plotek to w okolicach 250Euro. Wiec przepasc pomiedzy nim a SGS3. Nie spodziewam sie w kazdym badz razie niczego, chociaz forma SGS3 bardziej mi sie podoba od SGS2.

Pozdr
Marcin

Data: 2012-10-08 20:27:48
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Znowu Samsung kopiuje Apple? ;)

Data: 2012-10-08 22:50:47
Autor: atm
On 2012-10-08 22:27, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Masz na mysli SGS z ekranem 4.0" z 2010? ;]
Tak, cos w tym jest.

Data: 2012-10-09 01:26:36
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
On 2012-10-08 22:27, Pszemol wrote:
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Nie. Mam oczywiscie na mysli ekran HD z iPhone5.

Data: 2012-10-10 16:20:49
Autor: DoQ
W dniu 09-10-2012 03:26, Pszemol pisze:
Masz na mysli SGS z ekranem 4.0" z 2010? ;]
Tak, cos w tym jest.
Nie. Mam oczywiscie na mysli ekran HD z iPhone5.

iphone 5 ma ekran HD? A od kiedy?

--
pozdr.

Data: 2012-10-10 14:46:31
Autor: Pszemol
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
W dniu 09-10-2012 03:26, Pszemol pisze:
Masz na mysli SGS z ekranem 4.0" z 2010? ;]
Tak, cos w tym jest.
Nie. Mam oczywiscie na mysli ekran HD z iPhone5.

iphone 5 ma ekran HD? A od kiedy?

Nie HD, retina scan - ok.

Data: 2012-10-10 17:49:41
Autor: DoQ
W dniu 10-10-2012 16:46, Pszemol pisze:
iphone 5 ma ekran HD? A od kiedy?
Nie HD, retina scan - ok.

I co to znaczy ta retina scan, skoro ekran ma słabsze parametry niż moja starsza o kilka miesięcy Xperia S?

--
pozdr.

Data: 2012-10-10 18:08:14
Autor: Pszemol
[...]

Google Ci wyłączyli?
http://en.wikipedia.org/wiki/Retina_Display

I które parametry ma "słabsze", tak konkretnie?

Data: 2012-10-10 20:55:33
Autor: DoQ
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
W dniu 10-10-2012 20:08, Pszemol pisze:
Google Ci wył±czyli?
http://en.wikipedia.org/wiki/Retina_Display
I które parametry ma "słabsze", tak konkretnie?

Rozdzielczo¶ć i twoje ulubione PPI chociażby, chcesz o tym podyskutować?

--
pozdr.

Data: 2012-10-10 19:26:31
Autor: Pszemol
[...]

Rozdzielczość i twoje ulubione PPI chociażby, chcesz o tym podyskutować?

Jasne, podyskutujmy... Co z jasnościa? Kontrastem? Odblaskami od
powierzchni? Wrażliwością na brudzenie się, odciski palców? W końcu
oszczędnoscią pracy z baterii?

Data: 2012-10-10 21:30:15
Autor: DoQ
W dniu 10-10-2012 21:26, Pszemol pisze:
Rozdzielczo¶ć i twoje ulubione PPI chociażby, chcesz o tym podyskutować?
Jasne, podyskutujmy... Co z jasno¶cia? Kontrastem? Odblaskami od
powierzchni? Wrażliwo¶ci± na brudzenie się, odciski palców? W końcu
oszczędnosci± pracy z baterii?

No wła¶nie co? Zamieniam się w słuch.

--
pozdr.

Data: 2012-10-10 19:41:39
Autor: Pszemol
[...]

No właśnie co? Zamieniam się w słuch.

To Ty twierdzisz, ze iPhone5 ma slabszy ekran niĹĽ Xperia S. Na razie
wspomniałeś o rozdzielczości, a przecież to jeszcze nie wszystko.... Więc?
Jakie jeszcze parametry ma słabsze? Słyszałeś takie pojęcia jak IPS, TFT?

Data: 2012-10-10 21:47:29
Autor: DoQ
W dniu 10-10-2012 21:41, Pszemol pisze:
No wła¶nie co? Zamieniam się w słuch.
To Ty twierdzisz, ze iPhone5 ma slabszy ekran niż Xperia S. Na razie
wspomniałe¶ o rozdzielczo¶ci, a przecież to jeszcze nie wszystko.... Więc?
Jakie jeszcze parametry ma słabsze? Słyszałe¶ takie pojęcia jak IPS, TFT?

Nie azbestowy trollu, to ty twierdzisz że IP ma najlepszy ekran.
Podałem ci przykład że wcale tak nie jest, a teraz możesz sobie palcować węgorza lub zmierzyć kandela przyjacielowi je¶li nie masz konkretnych dowodów na swoje racje.

--
pozdr.

Data: 2012-10-10 20:07:56
Autor: Pszemol
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Nie azbestowy trollu, to ty twierdzisz ĹĽe IP ma najlepszy ekran.

Widzisz... Znowu masz przywidzenia. Ja nie twierdzÄ™ nic podobnego - ja
cytowałem tu opinię firmy DisplayMate porównującej do siebie smartfony.
http://www.redmondpie.com/displaymate-iphone-5-display-is-better-than-any-consumer-display-you-own-beats-galaxy-s-iii/

Podałem ci przykład że wcale tak nie jest,

Podałeś przyklad telefonu z ekranem o wiekszej rozdzielczosci i wiekszej
gęstosci pikseli.
NIE JEST to rĂłwnoznaczne z podaniem przykladu telefonu z lepszym ekranem bo
rozdzielczość i gęstosc pikseli to zaledwie dwa z wielu parametrów
ocenianych zwykle przy porĂłwnywaniu ekranĂłw LCD.

a teraz możesz sobie palcować węgorza lub zmierzyć kandela przyjacielowi
jeśli nie masz konkretnych dowodów na swoje racje.

Jak na razie to Ty nie podałeś poza nazwą telefonu żadnych dowodów na
cokolwiek.

Sam fakt ĹĽe ekran Xperii wykorzystuje starszÄ… technologiÄ™ TFT a ekran
iPhone5 ma IPS LCD sugerować może zorientowanym w temacie, że jednak jakość
ekranu w iPhone 5 bedzie lepsza niĹĽ w Xperii.
Ale to na Tobie ciąży obowiązek pokazania, że firma DisplayMate myliła się
oceniając ekran iPhone5 jako najlepszy na rynku, jeśli tak uważasz...

Epitety pod moim adresem jakich uĹĽywasz i wulgaryzmy ktĂłrymi nieudolnie
próbujesz wyprowadzić mnie z równowagi ilustrują mi tylko Twoją słabą
pozycjÄ™ w tej dyskusji i sugerujÄ… ze tak naprawdÄ™ nie masz do zaoferowania
niczego konkretnego w tym temacie.

Data: 2012-10-10 22:25:14
Autor: DoQ
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
W dniu 10-10-2012 22:07, Pszemol pisze:
Widzisz... Znowu masz przywidzenia. Ja nie twierdzę nic podobnego - ja
cytowałem tu opinię firmy DisplayMate porównuj±cej do siebie smartfony.
http://www.redmondpie.com/displaymate-iphone-5-display-is-better-than-any-consumer-display-you-own-beats-galaxy-s-iii/

Wspaniałe i niezwykle "obiektywnie" jest porównać gejfona do JEDNEGO konkurencyjnego telefonu na rynku i stwierdzić że to najlepszy LCD.

Podałem ci przykład że wcale tak nie jest,
NIE JEST to równoznaczne z podaniem przykladu telefonu z lepszym ekranem bo
rozdzielczo¶ć i gęstosc pikseli to zaledwie dwa z wielu parametrów
ocenianych zwykle przy porównywaniu ekranów LCD.

Widzisz trollu, nie dalej jak kilka miesięcy temu podpierałe¶ się główie PPI i nic o palcowaniach czy zużyciu energii nie wspominałe¶, jednocze¶nie nie pytałe¶ o te parametry u konkurencji. Twierdziłe¶ że ekran jest gorszy bo ma mniej PPI - koniec i kropka. Generalnie, t± retin± na obecne czasy możesz sobie pupę podetrzeć nawet nie ma rozdzielczo¶ci uznanej za HD.

--
pozdr.

Data: 2012-10-10 18:37:36
Autor: Pszemol
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message
[...]

OK, a kiedy zamierzasz odszczekać tezę w której błędnie twierdziłe¶
że to ja rzekomo napisałem że iPhone5 ma najlepszy ekran?

Czy Ty czujesz jak±¶ odpowiedzialno¶ć za to co tu piszesz?
A może jak Ci kto¶ pomacha dowodem na to że jeste¶ w błędzie
przed oczami to zwyczajnie to przemilczysz i zmienisz zgrabnie
temat przy okazji wycinaj±c niewygodne fragmenty wypowiedzi?

[...]

Dalej mnie obrzucasz epitetami... nic się nie nauczyłe¶ jeszcze?

W momencie gdy wszyscy producenci dawali do telefonów ekrany
TFT które miały podobn± jasno¶ć, podobny kontrast, podobn±
odporno¶ć na odblaski można było wykazać wyższo¶ć ekranu który
wyróżnia się ZNACZNIE jednym parametrem...

Dzi¶, jak słusznie zauważyłe¶, pojawiaj± się ekrany z duż± rozdzielczo¶ci±,
czasem nawet większ± niż rozdzielczo¶ć ekranu iPhone 5. Cóż z tego
skoro Apple znów przegonił konkurencję i zamontował w iPhone 5
ekran IPS który kładzie na łopatki każdy inny ekran TFT ?  Rozdzielczo¶ć
przestała wyróżniać - zaczęła wyróżniać go jasno¶ć i kontrast czy też
drastycznie lepsza jako¶ć odwzorowania kolorów niż ekrany Samsunga
w technologii PenTIle maj±ce nierówn± ilo¶ć pikseli różnych kolorów?

Pokaż mi porównanie ekranów iPhone 5 i Xperii S - pokaż że ekran
Xperii nie tylko ma lepsz± rozdzielczo¶ć ale i lepsze inne parametry...
Na razie nie potrafisz tego wykazać więc nie możesz napisać że
iPhone 5 ma gorszy ekran - możesz jedynie napisać że Xperia S ma
ekran o większej rozdzielczo¶ci i gęsto¶ci pikseli - to wszystko.

Data: 2012-10-10 21:49:04
Autor: atm
On 2012-10-10 21:41, Pszemol wrote:
[...]

Akurat IPS w wydaniu Apple nie zawsze jest najlepszym polaczeniem... ;]
http://applefobia.blox.pl/2012/09/Pryszcze-na-cyckach.html
Rozwiazanie problemu w klasycznym stylu Apple, choc troche dziwne ze nie dali bumpera, tak dla zasady.

Data: 2012-10-09 08:38:40
Autor: Chris
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Pszemol nabazgrał(a):

atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

No proszę a ja myślałem że to Apple zaczyna kopiować innych wypuszczając tel z większym ekranie bo przecież nagle 3.5" to za mało, ktoś tu się chyba w grobie przewraca.
Druga sprawa to nagle Apple wypuszcza tablet MINI czyli znowu kopiuje innych producentów z androidem bo taki kolos jak ipad jednak nie mieści się do damskiej torebki a miało być to takie amazing i można zabrać wszędzie ...
Teraz pewnie w nowym systemie będą chcieli skopiować multtasking bo to jednak fajne albo rysik bo też się sprawdza ... poczekamy co tym razem Apple zapierdoli innym i podpisze się że to ich pomysł jak koło albo zegarek kolei szwajcarskich ... :)

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-10-09 10:25:50
Autor: Salata
On 2012-10-09 07:38, Chris wrote:

No proszę a ja myślałem że to Apple zaczyna kopiować innych wypuszczając
tel z większym ekranie bo przecież nagle 3.5" to za mało, ktoś tu się
chyba w grobie przewraca.

Ma na to patent ;)

[...]

Spokojnie niedlugo bedzie nowy patent dla a.pl na tablet o wymiarach 7". Google i Amazon beda musieli zaplacic ;) .

Teraz pewnie w nowym systemie będą chcieli skopiować multtasking bo to
jednak fajne albo rysik bo teĹĽ siÄ™ sprawdza ... poczekamy co tym razem
Apple zapierdoli innym i podpisze się że to ich pomysł jak koło albo
zegarek kolei szwajcarskich ... :)

Apple nei kradnie, ani nie kopiuje. Apple wszystko juz wymyslilo wczesniej, tylko po czasie to uzmyslawiaja sobie i lawie przysieglych w US. ;)

Sadownicy juz wkrotce beda musieli placic za nielegalne hodowanie ich znaku towarowego, a klient koncowy wraz z pierwszym gryzem, za jawne kopiowanie ich wlasnosci intelektualnej.

Regards
Marcin

Data: 2012-10-09 16:55:25
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-07 19:50, atm pisze:
[...]

Czyli co chcesz przez to powiedzieć - męczy Cię już ta moda na coraz większe ekrany?

Data: 2012-10-09 21:52:52
Autor: Janeo
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Nareszcie coraz czę¶ciej ludzie maj± do¶ć wielkich ekranów / -- >
telefonów. Mnie odrzucało już 2 lata temu :-).
Teraz jeszcze poczekam na skrzyknięcie się przeciwko tendencjom które
wyeliminowały fizyczne klawisze na smartfonach... pewnie jeszcze
poczekam z rok czy dwa :-), jak Apple "wymy¶li" ten wynalazek i go
opatentuje :-).

Data: 2012-10-10 05:20:31
Autor: Pszemol
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Janeo <janeo100@gmail.com> wrote:
Nareszcie coraz cz[ciej ludzie maj do[ wielkich ekranĂłw / -- >
telefonĂłw. Mnie odrzucaBo ju| 2 lata temu :-).
Teraz jeszcze poczekam na skrzyknicie si przeciwko tendencjom ktĂłre
wyeliminowaBy fizyczne klawisze na smartfonach... pewnie jeszcze
poczekam z rok czy dwa :-), jak Apple "wymy[li" ten wynalazek i go
opatentuje :-).

Na to bym jednak nie liczyl...

Data: 2012-10-13 01:14:19
Autor: Janeo
On 10 PaĽ, 07:20, Pszemol <Psze...@PolBox.pl> wrote:
Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> wyeliminowaBy fizyczne klawisze na smartfonach... pewnie jeszcze
> poczekam z rok czy dwa, jak Apple "wymy[li" ten wynalazek i go

Na to bym jednak nie liczyl...
Zaprzedani zwolennicy, piewcy Apple na nic nie licza, tylko lykaja ze
szczesciem w oczach to, co im Apple zapodaje :-].

Data: 2012-10-13 08:45:48
Autor: Pszemol
Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Zaprzedani zwolennicy, piewcy Apple na nic nie licza, tylko lykaja ze
szczesciem w oczach to, co im Apple zapodaje :-].

Bo to co Apple im zapodaje akurat jest dobre i działa...
I prędko potem trafia do produktów konkurencji :-)

Data: 2012-10-13 09:26:33
Autor: Janeo
On 13 PaĽ, 15:45, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Janeo" <janeo...@gmail.com> wrote in message
> [...]

Bo to co Apple im zapodaje akurat jest dobre i działa...
I prędko potem trafia do produktów konkurencji :-)

Wiec ciagnac dalej, jak Apple wymysli i opatentuje owe klawisze do
telefonu, to uslyszymy:  "Bo to co Apple zapodaje swoim klientom
akurat jest dobre i działa" z wielkim aaach! i maslanymi oczami wsrod
wyznawcow na calym swiecie :)))

On 13 PaĽ, 16:13, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
JoteR - wszelkie próby wy¶miewania użytkowników iPhone s± dla mnie
¶mieszne. Zwłaszcza gdy ¶miej± się Ci, co iPhone nie poużywali dłużej.
To jest naprawdę dobry smartfone! Poużywaj go trochę a przekonasz się sam.

Czy ktos mowi ze zly co cna? Taki jak inne, w jednym lepszy, w innych
gorszy. Chocby z tego powodu nie zasluguje na uwielbienie. A juz na
pewno na dobra opinie, gdy jego wlasciciele/piewcy poddali sie
applowemu praniu mozgu :)))

Data: 2012-10-13 12:03:02
Autor: Pszemol
"Janeo" <janeo100@gmail.com> wrote in message news:03151f19-5748-4b6b-8101-4366e01cae8aj12g2000vbm.googlegroups.com...
> [...]

telefonu, to uslyszymy:  "Bo to co Apple zapodaje swoim klientom
akurat jest dobre i działa" z wielkim aaach! i maslanymi oczami wsrod

Powtórzę: nie liczyłbym na to, że powróc± do telefonów fizyczne klawiatury.
Historie o ma¶lanych oczach to jakie¶ Twoje chore wizje fanatyka, apple-hatera.

[...]

A kto¶ mówi że zasługuje na uwielbianie?
Znowu jakie¶ Twoje chore wizje fanatyka, apple-hatera?

Data: 2012-10-13 10:43:43
Autor: Janeo
On 13 PaĽ, 19:03, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Powtórzę: nie liczyłbym na to, że powróc± do telefonów fizyczne klawiatury.
Jak to 'powroca'? Apple jeszcze ich nie wymyslil, to znaczy, że ich
jeszcze nie bylo. Jak wymysli i opatentuje, wszyscy wyznawcy appleizmu
beda szczesliwi (a i ja skorzystam :))

Data: 2012-10-13 16:10:33
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Bo to co Apple im zapodaje akurat jest dobre

"... i widział Bóg, że było dobre."

Pszemol, przyj±łe¶ już ¶więcenia kapłańskie w swoim ko¶ciele, czy tylko jako gorliwy jego wyznawca bezkrytycznie przekazujesz prawdy objawione?
Przeto bacz, że Pan nauczał też: "Zaprawdę powiadam wam, strzeżcie się fałszywych proroków, albowiem tak dzieło stworzenia przedstawi±, iż marny ogryzek niczym jabłko soczyste postrzegać będziecie." Czy jako¶ tak.

JoteR

Data: 2012-10-13 16:32:35
Autor: atm
Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Bo to co Apple im zapodaje akurat jest dobre i działa...
I prędko potem trafia do produktów konkurencji :-)

Mhmmm....
jak zwykle masz racje, niech no spojrze na lezacego przede mna SGS2
- ma szklane lub aluminiowe plecki....hmmm nie
- ma tylko jeden guziol z przodu....tez nie
- ma super duper dedykowane nietypowe zlacze....nie, ma zwykle micro USB
- ma antene na zewnatrz jak superman gacie na likrach...nie
- ma baterie "niewymienna" - nie, moge ja wymienic w 5 sek.
- nie ma zlacza kart pamieci.... nie da sie zaprzeczyc, ze ma
- ma ekran 3.5 lub niedawno beatyfikowane 4.0" - ehhh niestety, 4.3"
- nie ma trybu mass storage - ehhhh, no ma
- nie ma widgetow, tylko miliard ikonek - wcisneli niestety widgety
- nie mozna zainstalowac innego launchera poza poblogoslawionym... mozna
Jakbym jeszcze chwile poogladal ta podrobke iP to pewnie jeszcze klika "subtelnych" roznic znalazloby sie.
Tak Pszemol, jak zwykle masz racje ;]

Data: 2012-10-13 10:22:27
Autor: Pszemol
Janeo <janeo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Jakbym jeszcze chwile poogladal ta podrobke iP to pewnie jeszcze klika "subtelnych" roznic znalazloby sie.

Z tym, że ja nie pisałem o jednym konkretnym telefonie tylko o trendach...
I nie zaprzeczysz istnienia trendom takich jak duża bateria bez klapki do
jej wymiany, brak karty SD za to 16/32/64 GB pamięci w jednym kawałku,
kamera z przodu do Skype/VideoPhone, bardzo dobre, coraz lepsze aparaty
foto, likwidacja klawiatury poł±czona z maksymalizacj± wielko¶ci i jako¶ci
ekranu i przygotowanie go do szybkozmiennych, kolorowych multimediów...

Data: 2012-10-13 17:34:56
Autor: atm
[...]

Czy mam rozumiec, iz wg Ciebie to Apple wymyslilo kamere z przodu czy montowanie dobrych aparatow foto w komorkach? Co do likwidacji klawiatury - czyzbys zapomnial o zdecydowanej wiekszosci palmtopow poprzedzajacych pojawienie sie iPhone'a?
Jesli zas trend wbudowanej baterii i braku slotu micro SD to zasluga Apple to bardzo, bardzo im za to "dziekuje". Jest to jedno z wielu zagran Apple nastawionych na zarabianie kasy.

Data: 2012-10-13 11:08:17
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k5c1n7$nbd$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie, nie napisałem że co¶ wymy¶lili tylko że stworzyli odpowiedni trend.

Co do likwidacji klawiatury - czyzbys zapomnial o zdecydowanej wiekszosci palmtopow poprzedzajacych pojawienie sie iPhone'a?

Tak, tak, a slide to unlock było wcze¶niej użyte w drzwiach do stodoły.
Mówimy o trendach w TELEFONACH.

Jesli zas trend wbudowanej baterii i braku slotu micro SD to zasluga Apple to bardzo, bardzo im za to "dziekuje". Jest to jedno z wielu zagran Apple nastawionych na zarabianie kasy.

Raczej na wygodę i uproszczenie codziennego użytkowania.
Użytkownik nie stoi przed dylematem znanym z wczesnych czasów
peceta, gdzie nie stać było nas na jeden duży dysk twardy lub
system operacyjny nie umiał obsłużyć powierzchni w jednym
kawałku i zawsze był problem: dać to na C: czy na D:?
Chyba łatwiej i pro¶ciej jest mieć pamięć w jednym dużym kawałku
niż kilku mniejszych fragmentach?
A sprawa baterii była wałkowana już tak często że odniechciewa
się w kółko powtarzać: każda klapka, zawiasik czy styki ułatwiaj±ce
wyci±ganie baterii zajmuj± cenne miejsce i komplikuj± projekt
obudowy. Ponieważ użytkownik wymienia baterię raz na dwa lata
to operację tę przeniesiono na listę operacji "serwisowych", które
wymagaj± ¶rubokręta. W zamian otrzymano drastycznie uproszczon±
konstrukcję obudowy, poprawiono kontakt baterii z zasilaczem
i zaoszczędzono trochę miejsca które być może pozwoliło dać
większ± baterię daj±c± więcej czasu pracy na jednym ładowaniu...

Znów: potrzeby dnia codziennego i czego¶ co się często używa
maj± dużo większy priorytet u Apple niż operacje wykonywane
raz na dwa lata. I za to plus odwagę zerwania z obowi±zuj±cymi
konwenansami je¶li nie pasuj± do powyższej wizji cenię sobie
projektantów Apple.

Data: 2012-10-13 19:11:12
Autor: atm
[...]

To fakt, Apple jest bardzo dobre w tworzeniu trendow.

[...]

To co napisales PR-owo brzmi bardzo ladnie, sam SJ by sie tego nie powstydzil :]
Tyle, ze gdy porowna sie roznice w cenie miedzy iP16 i 32 lub 64 a cena odpowiadajacej karty mSD to prawdziwe motywy wydaja sie oczywiste.

[...]

To jest kwestia dyskusyjna, kazdy ma inne zdanie na ta sprawe.
Rozwiazanie w iP5 i 4/4S akceptuje bez problemu. Natomiast 3 to byla jakas porazka, podobnie iPady. Wymiana baterii w serwisie Apple polega na wymianie urzadzenia.... Chyba nic sie w tej kwestii nie zmienilo?
Wg mnie jest to typowe postarzanie produktu, choc nie neguje zwiazanego z tym uproszczenia konstrukcji. Dobrze, ze pozostawili funkcje resetu przez dluzsze przytrzymanie guzika Power. Przydaje sie czasem w iPadzie.

[...]

Pytanie jak daleko isc z ta wygoda i mysleniem za "mnie" przez firme:
http://www.spidersweb.pl/2012/10/twoj-telefon-nie-bedzie-twoj-lepiej-sie-tym-pogodz.html

Data: 2012-10-13 12:29:05
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k5c7bn$smd$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mnie naprawdę nie interesuje to, ile producent urz±dzenia jakie lubię
na tym zarabia. Znowu musisz porzucić swoj± katolickie korzenie
i spojrzeć na to bardziej po protestancku: jego nagrod± za pomysł
na urz±dzenie które klient lubi jest wła¶nie różnica w cenie, jego zysk.

S±dzisz że wła¶ciciel restauracji serwuj±cej dobre kluski każe Ci za
nie płacić tyle ile zapłacił za m±kę i ile wydał na pensje dla kucharza?

Motywacje dla mnie s± oczywiste: Apple oferuje produkt, który
ludzie lubi±, produkt który używa się łatwo i przyjemnie, bez
stawania co chwilę przed wyborem nieistotnym dla nikogo poza
jajogłowym geekiem: czy to zdjęcie jakie dostałem w zał±czniku
z e-maila zapisać w pamięci telefonu czy na karcie SD???
I za to dostaj± nagrodę: zysk. Bo firma, każda firma nie charytatywna,
działa dla zysku i jestem pewny że motywacje SAMSUNGA czy
Nokii s± identyczne jak motywacje Apple: wygrać serce użytkownika
który w zamian otworzy portfel i da należyty zysk temu producentowi
który robi najlepszy (czytaj: najlepszy DLA NIEGO) smartfone.

[...]

Nic mi o tym nie wiadomo. Nie mam iPada, nie miałem nigdy iPhone 3.
A je¶li co¶ w iPhone 3 było nie tak jak trzeba i zostało poprawione w 4 i 5
to nie wiem za co krytykujesz tutaj Apple: za to że się na błędach uczy?

Wg mnie jest to typowe postarzanie produktu, choc nie neguje zwiazanego z tym uproszczenia konstrukcji. Dobrze, ze pozostawili funkcje resetu przez dluzsze przytrzymanie guzika Power. Przydaje sie czasem w iPadzie.

To jest tak jak z optymist± i pesymist± patrz±cymi na szklankę z 1/2 wody.
Dla mnie NIE JEST to celowe postarzanie produktu - to jest konstruowanie
produktu który jest lepszy od produktu konkurencji w codziennych
sprawach (jak sztywno¶ć i prostota obudowy bez łami±cych się klapek
i zatrzasków, jak dobry kontakt z bateri± bez jakich¶ blaszek i zatrzasków)
być może kosztem bycia gorszym w sprawach jakie robi się raz na dwa lata.

[...]

Byłoby to CUDOWNE gdyby dało się jako¶ wył±czyć kamery w smartfonach
w teatrach, kinach i na koncertach - nie musiałbym patrzyć na ekran kinowy
lub na scenę na koncercie przez las r±k idiotów "nagrywaj±cych" koncert
na swoich smartfonach...

Data: 2012-10-13 21:03:30
Autor: Marek
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
On Sat, 13 Oct 2012 11:08:17 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Tak, tak, a slide to unlock było wcześniej użyte w drzwiach do
stodoły.

No nie wiem, zasuwy na drzwiach nie widziałeś nigdy? Slide to unlock to przecież kopia zasuwy.

--
Marek

Data: 2012-10-13 14:22:26
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.1818334070087904121news.neostrada.pl...
On Sat, 13 Oct 2012 11:08:17 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
Tak, tak, a slide to unlock było wcześniej użyte w drzwiach do stodoły.

No nie wiem, zasuwy na drzwiach nie widziałeś nigdy?
Slide to unlock to przecieĹĽ kopia zasuwy.

No właśnie o tym mówię!
To, że coś już było przy stodole to jedno a zastosowanie tego
samego w elektronice do zabezpieczenia przed przypadkowym
uruchomieniem smartfona to co innego... ZauwaĹĽ, ĹĽe to co
wymyśliła Nokia, czyli naciskanie dwu specyficznych klawiszy,
czasem w różnych miejscach na klawiaturze, było dosyć
upierdliwe i rozwiązanie z Apple, które zaadoptowały potem
inne firmy, było znacznie lepsze.

Data: 2012-10-13 23:06:21
Autor: Janeo
On 13 PaĽ, 21:22, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Marek" <f...@fakeemail.com> wrote in message

> No nie wiem, zasuwy na drzwiach nie widziałe¶ nigdy?
> Slide to unlock to przecież kopia zasuwy.

No wła¶nie o tym mówię!
To, że co¶ już było przy stodole to jedno a zastosowanie tego
samego w elektronice do zabezpieczenia przed przypadkowym
uruchomieniem smartfona to co innego... Zauważ, że to co
wymy¶liła Nokia, czyli naciskanie dwu specyficznych klawiszy,
czasem w różnych miejscach na klawiaturze, było dosyć
upierdliwe i rozwi±zanie z Apple, które zaadoptowały potem
inne firmy, było znacznie lepsze.

WeĽ ty się moze uspokoj. Patent jest na urz±dzenie, a nie na jego
zastosowanie.
Naprawde jestes ofiara Apple'a, jak cala rzesza jego wyznawcow.

Data: 2012-10-14 10:17:51
Autor: Pszemol
"Janeo" <janeo100@gmail.com> wrote in message news:b26002cb-0a4b-4d6c-9960-26d69bb29f84k6g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

zastosowanie.
Naprawde jestes ofiara Apple'a, jak cala rzesza jego wyznawcow.

Niewiele wiesz o patentach, niestety.

Data: 2012-10-14 11:03:09
Autor: Marek
On Sat, 13 Oct 2012 14:22:26 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
To, że coś już było przy stodole to jedno a zastosowanie tego
samego w elektronice do zabezpieczenia przed przypadkowym
uruchomieniem smartfona to co innego... ZauwaĹĽ, ĹĽe to co

WĹ‚aĹ›nie chodzi o to, ĹĽe to jest to samo, nic rewelacyjnego. PrzykĹ‚ad z nokia jest nietrafiony, bo nokia nie zaczynaĹ‚a od dotykowego ekranu. Z reszta Nokia wymagaĹ‚a chociaĹĽ trochÄ™ intelektu do  wyĹ‚Ä…czenia blokady (trzeba wiedzieć ktĂłre klawisze i jak je uĹĽyć) a Iphone jedynie prostacka zasuwa :).

--
Marek

Data: 2012-10-14 10:19:52
Autor: Pszemol
"Marek" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:almarsoft.3791495161384426457news.neostrada.pl...
[...]

Właśnie chodzi o to, że to jest to samo, nic rewelacyjnego. Przykład z nokia jest nietrafiony, bo nokia nie zaczynała od dotykowego ekranu.

A właśnie - a kto pierwszy miał pomysł na wygodne zabezpieczenie
ekranu dotykowego przed przypadkowym dzwonieniem do ludzi
z kieszeni spodni?

Z reszta Nokia wymagaĹ‚a chociaĹĽ trochÄ™ intelektu do  wyĹ‚Ä…czenia blokady (trzeba wiedzieć ktĂłre klawisze i jak je uĹĽyć)
a Iphone jedynie prostacka zasuwa :).

I kolejna próba dowartościowania się intelektualnego ?
Jak telefon jest "trudny" to dobrze, bo wysilasz szare komĂłrki ?

Data: 2012-10-13 21:08:05
Autor: atm
On 2012-10-13 21:03, Marek wrote:
[...]

przecieĹĽ kopia zasuwy.

Ciekaw jestem czy Apple nie bedzie musialo wnosic oplat licencyjnych za Slide to unlock:
http://appleinsider.com/articles/12/02/28/swedish_company_claims_rights_to_slide_to_unlock_with_new_ui_patent
podobnie jak to bedzie mialo miejsce w przypadku hmmmm powiedzmy pozyczonego zegarka:
http://gizmodo.pl/apple-zaplaci-za-zegar-z-ios-6/

Data: 2012-10-14 17:28:39
Autor: atm
On 2012-10-13 21:03, Marek wrote:
[...]

Tak... i opatentowane przez szwedzka firme...ale ja nie o tym.
Wg mnie znacznie wygodniejszym rozwiazaniem jest Slide to unlock w wydaniu Nokii czyli fizyczny slider na bocznej sciance telefonu.
Jednym ruchem calkowicie odblokowuje sie telefon a przy okazji telefon
mozna trzymac pewnym uchwytem.

Data: 2012-10-14 10:38:04
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k5eln8$38m$1node1.news.atman.pl...
On 2012-10-13 21:03, Marek wrote:
[...]

Z tym że cały dowcip polega na tym, jak pokazał motyw z dwoma
guzikami w starych Nokiach, aby właśnie NIE BYŠto jeden ruch
a dwa ruchy, aby zminimalizować przypadkowe odblokowanie
telefonu w kieszeni. A więc jeden mechaniczny slider który można
przesunąć w kieszeni gdy się zaczepi za jakąś nitkę wystającą
ze szwu albo coś takiego nie jest lepszy bo nie spełnia zadania.

Data: 2012-10-14 17:43:04
Autor: atm

wrote:
[...]

Pszemol, z calym szacunkiem ale mam wrazenie, ze ponownie piszesz o czyms z czego nie korzystales na tyle dlugo, zeby wypowiedziec sie miarodajnie. Korzystales z tego rozwiazania w 5800XM lub N8?
NIGDY nie zdarzylo mi sie przypadkowo odblokowac ktoregokolwiek z tych
telefonow przypadkowo przesuwajac slider. Co wiecej, N8 nie ma tez typowego Slide tu unlock na ekranie. Najpierw naciaska sie fizyczny guzik pod ekranem a nastepnie wirtualny na ekranie. W tym przypadku tez nie mialem przypadkowego odblokowania.

Data: 2012-10-14 10:52:27
Autor: ALEX
W dniu niedziela, 14 paĽdziernika 2012 17:43:06 UTC+2 użytkownik atm napisał:

Co wiecej, N8 nie ma tez typowego Slide tu unlock na ekranie.

Można doinstalować ze sklepu. MyKeyLock się to zwie.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2012-10-14 20:19:16
Autor: atm
On 2012-10-14 19:52, ALEX wrote:
W dniu niedziela, 14 paĽdziernika 2012 17:43:06 UTC+2 użytkownik atm napisał:

Co wiecej, N8 nie ma tez

typowego Slide tu unlock na ekranie.

Można doinstalować ze sklepu. MyKeyLock się to zwie.

Ja doinstalowalem Slide to unlock (SlideAnswer) dla odbierania rozmow.
Tylko nie wspominaj o tym Pszemolowi bo bedzie mial uzywanie ;]

Data: 2012-10-14 11:42:35
Autor: ALEX
W dniu niedziela, 14 paĽdziernika 2012 20:19:17 UTC+2 użytkownik atm napisał:

> Można doinstalować ze sklepu. MyKeyLock się to zwie.

Ja doinstalowalem Slide to unlock (SlideAnswer) dla odbierania rozmow.

Tylko nie wspominaj o tym Pszemolowi bo bedzie mial uzywanie ;]

Niech się produkuje, przynajmniej jest z czego się po¶miać. ATSD motywu tr±cania się węgorzami to chyba nic nie przebije.

Data: 2012-10-14 13:46:47
Autor: Pszemol
"ALEX" <alex_jp@o2.pl> wrote in message news:536facdd-f1cd-432f-b779-220d993f027dgooglegroups.com...
Niech się produkuje, przynajmniej jest z czego się po¶miać.
ATSD motywu tr±cania się węgorzami to chyba nic nie przebije.

Widzę że polskie "dzieci neostrady" s± niereformowalne...

Data: 2012-10-14 11:49:48
Autor: ALEX
W dniu niedziela, 14 paĽdziernika 2012 20:46:50 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> Niech się produkuje, przynajmniej jest z czego się po¶miać.

> ATSD motywu tr±cania się węgorzami to chyba nic nie przebije.

Widzę że polskie "dzieci neostrady" s± niereformowalne...

Ciebie i tak nikt nie przebije.

Data: 2012-10-14 14:41:20
Autor: Pszemol
"ALEX" <alex_jp@o2.pl> wrote in message news:a1276ea9-810d-42a4-85e8-04f34f531cf3googlegroups.com...
Widzę że polskie "dzieci neostrady" s± niereformowalne...

Ciebie i tak nikt nie przebije.

Zrób co¶ pożytecznego i ustaw sobie czytnik news zamiast
pogr±żać się jeszcze bardziej takimi głupimi dogaduszkami.

Data: 2012-10-14 22:52:57
Autor: P.B.
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
On Sun, 14 Oct 2012 14:41:20 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
ZrĂłb coĹ› poĹĽytecznego i ustaw sobie czytnik news zamiast
pogrążać się jeszcze bardziej takimi głupimi dogaduszkami.

BTW jakiego czytnika news na iPhone uĹĽywasz?

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-10-14 16:03:46
Autor: Pszemol
"P.B." <pbernat@wp.pl> wrote in message news:almarsoft.4595445570532065856news.task.gda.pl...
BTW jakiego czytnika news na iPhone uĹĽywasz?

"NewsTap"
http://www.newsgroupreviews.com/newstap.html

Data: 2012-10-15 00:00:21
Autor: Animka
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
W dniu 2012-10-14 20:49, ALEX pisze:
W dniu niedziela, 14 października 2012 20:46:50 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Niech się produkuje, przynajmniej jest z czego się pośmiać.

ATSD motywu trącania się węgorzami to chyba nic nie przebije.

WidzÄ™ ĹĽe polskie "dzieci neostrady" sÄ… niereformowalne...

Ciebie i tak nikt nie przebije.

On jest z Polboxu, ktĂłrego juĹĽ nie ma.

--
animka

Data: 2012-10-14 13:29:50
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k5evn5$ddm$1node1.news.atman.pl...
On 2012-10-14 19:52, ALEX wrote:
[...]

LOL... To napisz jak bez tego SlideAnswer odbierałe¶ rozmowy, co? :-)))

Data: 2012-10-14 20:36:00
Autor: atm
napisał:

[...]

Wiedzialem, ze sobie nie odpuscisz :]]
Standardowo podczas dzwonienia telefonu wyswietlane na ekranie sa dwa guziki: odbierz i odrzuc. Jak dla mnie zbyt latwo jest wcisnac ktorys
wyciagnajac telefon z kieszeni.

Data: 2012-10-14 13:42:55
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k5f0mh$eg9$1node1.news.atman.pl...
[...]

No jak mógłbym odpu¶cić tak± rodzynkę :-)

Standardowo podczas dzwonienia telefonu wyswietlane na ekranie sa dwa guziki: odbierz i odrzuc. Jak dla mnie zbyt latwo jest wcisnac ktorys
wyciagnajac telefon z kieszeni.

No a w iPhone mamy standardowe "Slide to answer" :-)
I nie ma ryzyka przypadkowego odebrania lub nieodebrania...

Data: 2012-10-14 20:52:16
Autor: atm
[...]

Bo to jest po prostu idealny telefon, w ktorym:
1. jest wszysko co potrzebne
2. brak elemetow zbednych
3. jesli czegos jednak brakuje patrz punkt pierwszy ;]

Tu aplikacja dla tych, ktorym czegos brakuje w iPhone:
http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/nosedial-the-app-that-makes-your-iphone-nose-friendly

Data: 2012-10-14 14:36:07
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k5f1l2$hm3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Na tym przykładzie widać że jest lepiej przemy¶lany niż Twoja Nokia... :-)
Nie muszę dodawać aplikacji która utrudni przypadkowe rozłaczanie
dzwoni±cej wła¶nie osoby z kieszeni. Tym się wła¶nie różni mój iPhone4
od innych telefonów że jest cało¶ciowo przemy¶lany i dopracowany.

Tu aplikacja dla tych, ktorym czegos brakuje w iPhone:
http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/nosedial-the-app-that-makes-your-iphone-nose-friendly

Teraz na Alasce nawet w grubych rękawicach mog± się cieszyć z iPhone :-)

Data: 2012-10-14 21:53:59
Autor: atm
On 2012-10-14 21:36, Pszemol wrote:
[...]

O i to trzeba sobie powtarzac, zeby byc szczesliwym uzytkownikiem wybrakowanego telefonu :]

-gdybym odczul brak mass storage:
Tym się wła¶nie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest cało¶ciowo przemy¶lany i dopracowany.

-gdyby padl mi home button:
Tym się wła¶nie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest cało¶ciowo przemy¶lany i dopracowany.

-gdybym nie mogl utworzyc podfolderow w galerii:
Tym się wła¶nie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest cało¶ciowo przemy¶lany i dopracowany.

-gdyby braklo normalnego BT:
Tym się wła¶nie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest cało¶ciowo przemy¶lany i dopracowany.

-gdyby poryslowal mi sie iP5 (bo iP jest juz troch passe) lub tez swialo gdzie by wyciakalo:
Tym się wła¶nie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest cało¶ciowo przemy¶lany i dopracowany.

-gdybym zwiedzal chinskie parki w Warszawie korzystajac z nawigacji Apple:
Tym się wła¶nie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest cało¶ciowo przemy¶lany i dopracowany.

-gdybym mial zazolcony ekran, grip of death, problemy z WB jak to bylo wczesniej z iP4:
Tym się wła¶nie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest cało¶ciowo przemy¶lany i dopracowany.

-gdyby moj iP4 podgrzewal mi...hmmm..zawarosc kieszeni (nawiazuje do jednego z pierwszych firmware dla iP4):
Tym się wła¶nie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest cało¶ciowo przemy¶lany i dopracowany.

-gdyby potlukla mi sie tylna klapka telefonu (jak to maja tez inne telefony):
Tym się wła¶nie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest cało¶ciowo przemy¶lany i dopracowany.

Dobre to jest panie, dobre. Musze to zastosowac w stosunku do mojego starego telewizora ;]]]

[...]

Jasne, w tamtych temperaturach moga zabawic sie w gre "Jak dlugo utrzyma sie moj iPhone na nosie" ;]

Data: 2012-10-14 20:46:49
Autor: atm
napisał:

[...]

Ty mi lepiej powiedz jak ma sie tresc tego artykulu do koncepcji "it just works out of the box". Bo to co tutaj napisano strasznie jakims starym PCtem traci gdzie na dziendobry trzeba cos wylaczac, tuningowac itp. Nie mialem takich narzuconych atrakcji w SGS2:
http://simblog.pl/oszczedzanie-energii-iphonea-z-ios-em-6
Rozumiem, gdyby przy tych ustawieniach bateria chociaz dobe ale 8h?

Data: 2012-10-14 14:39:26
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k5f1ar$hb3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie mam iOS6 ale gostek co¶ podejrzanie mocno kombinuje...
Nie jest przypadkiem apple-haterem na pensji od Samsunga? ;-)

Data: 2012-10-15 00:26:28
Autor: Animka
W dniu 2012-10-14 19:52, ALEX pisze:
W dniu niedziela, 14 października 2012 17:43:06 UTC+2 użytkownik atm napisał:

Co wiecej, N8 nie ma tez

typowego Slide tu unlock na ekranie.

Można doinstalować ze sklepu. MyKeyLock się to zwie.

To coĹ› takiego?  :-)
http://www.youtube.com/watch?v=dIxM99ZrtOg

--
animka

Data: 2012-10-14 10:55:34
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k5emi9$47i$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tak jest - piszę o czymś z czego nie korzystałem.
Używam swojej wyobraźni do Twojego opisu slidera zewnętrznego.

NIGDY nie zdarzylo mi sie przypadkowo odblokowac ktoregokolwiek
z tych telefonow przypadkowo przesuwajac slider.

I w czym tkwi magia?
Slider chodzi sztywno z oporami, czy ma zaokrÄ…glone naroĹĽniki?

Co wiecej, N8 nie ma tez typowego Slide tu unlock na ekranie.
Najpierw naciaska sie fizyczny guzik pod ekranem a nastepnie
wirtualny na ekranie. W tym przypadku tez nie mialem
przypadkowego odblokowania.

Bo to takie samo rozwiÄ…zanie jak Slide to unlock w iPhone.
Nie będzie tu przypadkowego odblokowania bo właśnie
wymagane są dwa konkretne ruchy w konkretnym odstępie czasu
od siebie, co ogranicza prawdopodobieństwo przypadkowego
uruchomienia takiej sekwencji.

W czym to jest jednak według Ciebie wygodniejsze od tego
rozwiÄ…zania w iPhone?

Albo w jaki sposĂłb "Jednym ruchem calkowicie odblokowuje
sie telefon" skoro piszesz o dwu guzikach, jednym fizycznym
a drugim wirtualnym?

I jak to wpływa lepiej na trzymanie pewnym uchwytem
niĹĽ to w iPhone?

Data: 2012-10-14 18:04:47
Autor: atm
On 2012-10-14 17:55, Pszemol wrote:
[...]

Jest zrownany z powierzchnia obudowy, zreszta mozesz to sobie wygooglac.

[...]

Pisalem o DWOCH roznych sposobach odblokowania N8.
Slider do odblokowywania lezy bezposrednio pod kciukiem, nie musiasz palca odrywac od obudowy, zeby miziac po ekranie. Odlbokowujac wogole nie musisz patrzec na ekran. Pewnie jednak zaraz dowiem sie, ze jest to zle rozwiazanie a iPhone ma i tak lepsze ;]]]

Data: 2012-10-14 11:10:53
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k5enr0$5e0$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czyli rozwiÄ…zanie z dwoma guzikami nie jest wygodniejsze niĹĽ z iPhone?

[...]

Nie, nie powiem że lepsze - ma wygodne, adekwatne i spełniające zadanie.
To mi w zupełności wystarcza bo to tylko unlock - są ważniejsze sprawy.

Data: 2012-10-14 18:17:52
Autor: atm
On 2012-10-14 18:10, Pszemol wrote:
[...]

Z jednym fizycznym a drugim wirtualnym? Porownywalne do typowego slide to unlock, natomiast slider z boku jest szybszy i mniej absorbujacy.
Dla wlascicieli iPhoneow jest to dosc wrazniwy temat biorac pod uwage
problemy z guziolem na frontowym panelu :]
dla przykladu pierwszy z brzegu link http://osxdaily.com/2011/12/22/iphone-home-button-not-working-or-unresponsive-fix/

[...]

Oczywiscie i dlatego uwazam slidera w Nokiach (Pureview tez go ma) za swietne i nieabsorbujace rozwiazanie. Szkoda, ze inni producenci nie "pozyczyli" tego rozwiazania.

Data: 2012-10-14 11:47:37
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k5eojh$65g$1node1.news.atman.pl...
On 2012-10-14 18:10, Pszemol wrote:
[...]

Nie tyle wraĹĽliwy temat co raczej dobrze znana wada pierwszej serii telefonĂłw
(dotknęła również mnie) którą Apple naprawił na gwarancji bez gadania
wymieniając cały telefon na nówkę. Ja dostałem nowy telefon w 11 miesiącu
gwarancji.

[...]

MoĹĽe Nokia ma jakiĹ› patent na suwak z boku obudowy?

Data: 2012-10-13 18:25:51
Autor: Tomek

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

Bo to co Apple im zapodaje akurat jest dobre i działa...
I prędko potem trafia do produktów konkurencji :-)

No akurat redukcję czerwonych oczu i wysyłanie fotek na portale społeczno¶ciowe miałem kilka lat wcze¶niej. I tak prędko nie trafiły do iPhona. Musiało min±ć kilka lat, zanim Apple ogłosiło, że jest to nowo¶ć, której nie maj± inne telefony.

Data: 2012-10-13 12:04:09
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k5c4ms$q65$1node2.news.atman.pl...
[...]

Za bardzo wierzysz w reklamy TV...
Pewnie s±dzisz że s± kobiety co myj± połowę głowy jednym szamponem
a drug± połowę drugim, nie?

Data: 2012-10-13 20:07:49
Autor: Tomek
[...]

Czyli teraz potwierdzasz, że reklamy Apple kłami±? Wczoraj było odwrotnie, więc może się zdecyduj.

Data: 2012-10-13 13:39:15
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k5cam1$vtb$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie, nie twierdzę że kłami±.
Raczej wyolbrzymiaj± istniej±ce cechy, nie s± w 100% dokładne
lub precyzyjne, mog± wprowadzać w bł±d lub sugerować co¶
innego u innego odbiorcy, w zależno¶ci od nastawienia tegoż...

Data: 2012-10-10 09:22:25
Autor: atm
On 2012-10-10 06:52, Janeo wrote:
[...]

Wlasnie to podoba mi sie w Nokii 808.

Data: 2012-10-16 18:58:33
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-10 06:52, Janeo pisze:
[...]

Powiedz wobec tego jaki ekran wg. Ciebie byłby optymalny? Mam obecnie telefon z 3"owym ekranem, i jeżeli chodziłoby o samo dzwonienie i sms-owanie to nic innego mi nie potrzeba. Ale do przegl±dania netu, czy jakich¶ dokumentów to taki wy¶wietlacz jest stanowczo za mały.  Nie pytam z czystej ciekawo¶ci,  planuje kupić co¶ z większym ekranem i chciałbym poznać opinie na temat wielko¶ci ekranu. Tak żeby dobrać mniej więcej optymaln±.

Data: 2012-10-16 20:34:48
Autor: Pszemol
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
Powiedz wobec tego jaki ekran wg. Ciebie byłby optymalny? Mam obecnie
telefon z 3"owym ekranem, i jeżeli chodziłoby o samo dzwonienie i
sms-owanie to nic innego mi nie potrzeba. Ale do przeglÄ…dania netu, czy
poznać opinie na temat wielkości ekranu. Tak żeby dobrać mniej więcej optymalną.

OglÄ…dnij sobie iPhone5 - spodoba Ci siÄ™...

Data: 2012-10-17 00:07:27
Autor: Tomek
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

OglÄ…dnij sobie iPhone5 - spodoba Ci siÄ™...

Najpierw sam go oglądnij, zanim zaczniesz komuś polecać dziadostwo. Bo przeciez ekran to nie wszystko.

Data: 2012-10-16 18:12:00
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote in message news:k5klrc$5sv$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

OglÄ…dnij sobie iPhone5 - spodoba Ci siÄ™...

Najpierw sam go oglądnij, zanim zaczniesz komuś polecać dziadostwo.
Bo przeciez ekran to nie wszystko.

Ja obejrzałem go sobie wczoraj. A Ty? Już miałeś iPhone 5 w ręce?

Data: 2012-10-17 16:01:18
Autor: Tomek
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

Ja obejrzałem go sobie wczoraj. A Ty? Już miałeś iPhone 5 w ręce?

Tydzień temu w PLAY. A tak btw, to jakieś niedostępne "cudo" że trzeba się tłumaczyć z oglądania? Od miesiąca zachwalasz iP5 nie trzymawszy go wcześniej w ręku, a innych upominasz, żeby tak nie robili.

Data: 2012-10-17 18:32:58
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:
[...]

Czy mozesz zacytowac fragment wypowiedzi sprzed miesiÄ…ca gdzie ja zachwalam
iPhone5?
A ... nie możesz? Znowu fantazja Cie ponosi czy po prostu kłamiesz?

Data: 2012-10-17 21:00:14
Autor: Tomek
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

czy po prostu kłamiesz?

Od kłamania to już tu mamy iFachowca.

Data: 2012-10-17 20:09:08
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:
[...]

A ... nie możesz? No właśnie...

Data: 2012-10-17 23:13:24
Autor: Tomek
[...]

UĹĽytkownik "Pszemol"  22 wrzesieĹ„:

Z powyższej listy widać że nieanodyzowane aluminium ma twardość
trzy razy gorszą niż nierdzewka, natomiast anodyzowane ma twardość
większą o 30% niż nierdzewka - strachy więc na temat jak iP 5 będzie
wyglądał za rok, cały porysowany, wynikają po prostu z niedouczenia :-)

Jasnowidz, nie miałeś go w ręku, ale już prorokowałeś, jak za rok nie będzie wyglądał.

UĹĽytkownik "Pszemol"  22 wrzesieĹ„:

funkcjonalnosc przez to, ze nie poszerzyl ekranu - wciaz daje sie
go w pelni obsluzyc kciukiem jednej reki.

Data: 2012-10-18 11:38:29
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:
[...]

I gdzie ja tu zachwalam iPhone5? Ja tu rozważam twardość typowej powloki z
anodyzowanego aluminium i wyraznie podaje na jakiej podstawie to pisze. Nie
wychwalam iPhone5 a raczej krytykuje niedouczenie apple-hejterow wyrazanie
opowiastkami wyssanymi z palca jak to sie rzekomo iPhone5, ktorego w ręce
nie mieli, rysuje od zadrapania paznokciem.

UĹĽytkownik "Pszemol"  22 wrzesieĹ„:

Wlasnie iP 5 zachowal swoja
funkcjonalnosc przez to, ze nie poszerzyl ekranu - wciaz daje sie
go w pelni obsluzyc kciukiem jednej reki.

Pomysl chwilkę: czy mogę ocenić używalność jednym kciukiem telefonu ktory
nie zmienil szerokosci ekranu? No jasne ĹĽe mogÄ™... W tym akurat konkretnym
przypadku mogÄ™ ocenic tÄ… jednÄ… ceche bo wiemy ze nie zmienila sie szerokosc
telefonu od wersji ktora od ponad dwu lat posiadam. I znow nie jest to
zachwalanie iPhone5 a raczej tylko antycypowanie niezmienionej uzywalnosci
jednym kciukiem.

Data: 2012-10-18 21:06:23
Autor: Tomek
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał:

Pomysl chwilkÄ™

To ty pomyśl idioto jakie było pytanie:

czy w dniu 22 września miałeś iphona 5 w ręku i prawo wypowiadania się na temat trzymania go w ręku?

Miałeś go w ręku kłamco czy nie? No pomyśl i odpowiedz jełopie.

Data: 2012-10-18 19:42:37
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:
[...]

Pomysl, to naprawde nie boli: rozmiar szerokosci w iPhone5 nie zmienil sie.

Data: 2012-10-18 22:09:48
Autor: Tomek
[...]

Nie pytałem się, czy jego rozmiar się zmienił. Udowodniłem Ci, że zachwalałeś iPhona w zeszłym miesiącu, czemu tutaj zaprzeczałeś. Udowodniłem, że jesteś kłamcą i krętaczem, a ty dalej robisz z siebie idiotę?

Data: 2012-10-18 21:23:05
Autor: Pszemol
"Tomek" <precz@ze.spamem> wrote:
[...]

Udowodniles mi, ze komentowalem jedna ceche iPhona5 ktora nie zmienila sie
od wersji 4 i z powodzeniem mozna sie na jej temat wypowiedziec bez
trzymania iPhone w rece.
Nie wypowiadalem sie na temat innych cech.

Data: 2012-10-18 20:31:42
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-16 22:34, Pszemol pisze:
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

Podoba mi siÄ™... ale ta cena, - odpada!  Tak nawiasem - czy ekran 4" jest tym optimum o ktĂłre mi chodzi? To optimum znaczy ĹĽe moĹĽna na nich swobodnie przeglÄ…dać dokumenty, serfować w necie itd., ale wielkość i ciężar nie sÄ… zbyt wielkie do noszenia w kieszeni?  Mam dwa 7mio"owe tablety. Wielkość jak na uĹĽywanie domowe, ew. w mieĹ›cie idealna, ale sezon grzybowy zweryfikowaĹ‚ ten dobry obraz tabletĂłw. - One sÄ… nawet nie za duĹĽe do chodzenie z nimi po lesie, ale po prostu za ciężkie. W rÄ™ku podczas zbierania grzybĂłw nie da siÄ™ czegoĹ› takiego nosić. Schowane do kieszeni powodujÄ… spadanie spodni, obijajÄ… siÄ™ o nogi itd. - jednym sĹ‚owem trzeba by taki tablet nosić w jakimĹ› plecaku. StÄ…d wiÄ™c moje pytanie - telefon z jakim ekranem jest optymalny do wszechstronnego uĹĽytku?

Data: 2012-10-18 18:49:36
Autor: Pszemol
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

Poczekaj kapke - pokawia sie w abonamentach duzo taniej.

Tak nawiasem - czy ekran 4" jest tym optimum o ktĂłre mi chodzi? To
optimum znaczy że można na nich swobodnie przeglądać dokumenty, serfować
w necie itd., ale wielkość i ciężar nie sÄ… zbyt wielkie do noszenia w kieszeni?

Z powodzeniem serfuję na iPhone4 z mniejszym ekranem... Mogę Ci powiedzieć
tyle, że nie wszystkie ekrany są takie same - mniejsze mogą czasem być
lepiej czytelne niż większe. Wiadomo że rozmiar to jakis kompromis miedzy
wygoda czytania a wygoda noszenia i dopĂłki nie spopularyzujÄ… siÄ™ ekrany
organiczne na miękkim podłożu, które mógłbyś rozwinąć do czytania a potem
zwinąć w rulon i wsadzić do kieszeni (już są pierwsze laboratoryjne próbki
takich) to problem będzie istnial zawsze.

Mam dwa 7mio"owe tablety. Wielkość jak na używanie domowe, ew. w mieście
idealna, ale sezon grzybowy zweryfikował ten dobry obraz tabletów. - One
sÄ… nawet nie za duĹĽe do chodzenie z nimi po lesie, ale po prostu za
ciężkie. W ręku podczas zbierania grzybów nie da się czegoś takiego
nosić. Schowane do kieszeni powodują spadanie spodni, obijają się o nogi
itd. - jednym słowem trzeba by taki tablet nosić w jakimś plecaku. Stąd
więc moje pytanie - telefon z jakim ekranem jest optymalny do wszechstronnego użytku?

A jak chodzisz po lesie i zbierasz grzyby to po co ci patrzec na ekran i
czytac dokumenty? Bo nie bardzo rozumiem?

Data: 2012-10-19 12:33:16
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-18 20:49, Pszemol pisze:

Poczekaj kapke - pokawia sie w abonamentach duzo taniej.

Abonament teĹĽ odpada.

Tak nawiasem - czy ekran 4" jest tym optimum o ktĂłre mi chodzi? To
optimum znaczy że można na nich swobodnie przeglądać dokumenty, serfować
w necie itd., ale wielkość i ciężar nie są zbyt wielkie do noszenia w kieszeni?
[...]

I o taki kompromis mi chodzi - czytelność wyĹ›wietlacza, a waga i rozmiar urzÄ…dzenia, nie biorÄ…c pod uwagÄ™ takiego sprzÄ™tu jak iPhone.  A to dlatego ĹĽe gdy miaĹ‚em okazjÄ™ porĂłwnać iPhona z Samsungiem o wiÄ™kszym ekranie, to wraĹĽenie odniosĹ‚em takie ĹĽe czytelniejszy ekran miaĹ‚ jednak iPhone. Niestety, byĹ‚o to dość dawno temu i nie potrafiÄ™ powiedzieć jakie to byĹ‚y konkretne modele Samsunga i iPhone`a.

A jak chodzisz po lesie i zbierasz grzyby to po co ci patrzec na ekran i
czytac dokumenty? Bo nie bardzo rozumiem?

Tablet zabieram do lasu, ew. na wyprawę na ryby do użycia przede wszystkim jako nawigacji, drugi ważny punkt to lokalizacja zaparkowanego i pozostawionego gdzieś w lesie auta. Tablet do takiego zastosowania jest za duży (za ciężki) a posiadany aktualnie przeze mnie telefon z 3"owym ekranem za mały, a poza tym łapanie sygnału GPS czasem zajmuje mu i 10 minut.

Data: 2012-10-19 15:04:08
Autor: atm
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Tablet zabieram do lasu, ew. na wyprawÄ™ na ryby do uĹĽycia przede
wszystkim jako nawigacji, drugi waĹĽny punkt to lokalizacja zaparkowanego
i pozostawionego gdzieĹ› w lesie auta. Tablet do takiego zastosowania
jest za duży (za ciężki) a posiadany aktualnie przeze mnie telefon z
3"owym ekranem za mały, a poza tym łapanie sygnału GPS czasem zajmuje mu
i 10 minut.

Jesli to sa mocno outdoorowe zastosowania to mzoe rozwaz Defy/Defy+ ?

Data: 2012-10-28 09:36:32
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 15:04, atm pisze:

[...]

Jak dla mnie to  ta Defy+  sporo za droga, a Defy przestarzaĹ‚a, - ten system w wersji 2.1 to wiele ograniczeĹ„.

Data: 2012-10-28 11:25:17
Autor: atm
On 2012-10-28 09:36, Trybun wrote:
[...]

system w wersji 2.1 to wiele ograniczeń.

Uzywanie Defy ze stockowym romem to dosc nieprzyjemne przezycie, na dziendobry sugeruje instalacje Cyanogenmod, wtedy Defy dostaje nowe zycie.

Data: 2012-10-29 23:28:38
Autor: kakmar
Dnia 28.10.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:
On 2012-10-28 09:36, Trybun wrote:

[...]

Wiele wskazuje na to, że Defy od Defy+ różni się głównie tym "+". Samej Defy są 2 wersje, wcześniejsze z aparatem SOC (zielone szkiełko) i nowsze Bayer (czerwone szkiełko). Defy miała update do 2.2, ta z (+) do 2.3, to 2.3 działa na Defy z aparatem
Bayera. Na starej z SOC, też działa, ale nie działa aparat. Ale to zupełnie bez znaczenia, bo jest CM10, jeden dla obu wersji i działa.

Niestety wielu producentĂłw telefonĂłw, ma takÄ… politykÄ™, 1 update i nowy model, o starym zapominamy. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-30 00:36:23
Autor: atm
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Ale to zupełnie bez znaczenia, bo jest CM10, jeden dla obu wersji i działa.

CM10 dla Defy/+ to wciaz beta, prawda?

Data: 2012-10-30 11:14:17
Autor: kakmar
Dnia 29.10.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:

Ale to zupełnie bez znaczenia, bo jest CM10, jeden dla obu wersji i działa.

CM10 dla Defy/+ to wciaz beta, prawda?

Trudno mi powiedzieć co to jest, zapytaj autora <https://github.com/Quarx2k>
Tutaj <http://quarx2k.ru/cm10-2ndboot-nightly-defy(+)/> ma to status nightly,
czyli kompilacja z bieżącego stanu u programisty. Na XDA jest długa dyskusja.
IMHO jest lepsze od CM7.2, właściwie nie mam się do czego przyczepić, no chrome i GoogleNow, się długo uruchamiają, ale działają całkiem szybko.

Używałem zrobionego przez niego CM7.2 i trochę CM9. Wgrałem to na zasadzie, jak zepsuję, to pójdę do sklepu i kupię sobie cegłę (znaczy nexusa), jest w dobrej cenie i będę starał się nie myśleć o jego upierdliwościach. Teraz minimalne wymagania co do następcy Defy znacznie wzrosły.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-19 17:30:32
Autor: Pszemol
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
I o taki kompromis mi chodzi - czytelność wyświetlacza, a waga i rozmiar
urządzenia, nie biorąc pod uwagę takiego sprzętu jak iPhone.

To żałuj :)

A to dlatego że gdy miałem okazję porównać iPhona z Samsungiem o większym
ekranie, to wrażenie odniosłem takie że czytelniejszy ekran miał jednak
iPhone. Niestety, było to dość dawno temu i nie potrafię powiedzieć jakie
to były konkretne modele Samsunga i iPhone`a.

Zabrakło Ci fanatycznej nienawiści do Appla i umiałeś zobaczyć to co widzą
inni zadowoleni uĹĽytkownicy iPhone.
Próbowałem to tłumaczyć wielokrotnie ale nie dałem rady - jest gorszy i
juĹĽ! :)

[...]

i pozostawionego gdzieĹ› w lesie auta. Tablet do takiego zastosowania jest
za duży (za ciężki) a posiadany aktualnie przeze mnie telefon z 3"owym
ekranem za mały, a poza tym łapanie sygnału GPS czasem zajmuje mu i 10 minut.

Jeszcze raz żałuj że nie dasz rady kupić iPhone bo jest idealny dla Ciebie
z tego co piszesz.
Jestes pewny ze nie dasz rady kupic nawet starszego modelu ? Wersje 4S sa w
USA dostepne za prawie poł ceny iPhone5, a starsze iPhone4 za praktycznie
bezcen... Ja mam od dwu lat stary model iPhone4 i jestem bardzo zadowolony.

Data: 2012-10-28 09:37:37
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 19:30, Pszemol pisze:
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
I o taki kompromis mi chodzi - czytelność wyświetlacza, a waga i rozmiar
urządzenia, nie biorąc pod uwagę takiego sprzętu jak iPhone.
To żałuj :)

No pewnie, ale co począć? Ten sprzęt jest w Polsce obrzydliwie drogi.

[...]

Jakiej nienawiĹ›ci!? Dobre rzeczy w stylu telefonu Apple, czy  auta marki Porsche, to przykĹ‚adowe rzeczy godne poĹĽÄ…dania, a nie nienawiĹ›ci. ;-)

[...]

No niestety, nawet kupienie używanego modelu mi się nie kalkuluje. W wypadku ewentualnej naprawy pozagwarancyjnej musiałbym pewnie wydać fortunę. Pomijając już nawet to że na terenie Polski byłyby problemy z znalezieniem serwisu napraw takiego sprzętu.

Data: 2012-10-28 12:33:10
Autor: Pszemol
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
No niestety, nawet kupienie uĹĽywanego modelu mi siÄ™ nie kalkuluje. W
wypadku ewentualnej naprawy pozagwarancyjnej musiałbym pewnie wydać
fortunę. Pomijając już nawet to że na terenie Polski byłyby problemy z
znalezieniem serwisu napraw takiego sprzętu.

I to jest nastepna ciekawa rzecz... To naprawianie telefonĂłw w Polsce :)
W tych urzadzeniach sie tak naprawde niczego nie naprawia tylko siÄ™
wymienia uszkodzone moduły...
Kupisz zestaw minisrubokretow za kilkanascie zlotych i sam sobie wszystko
naprawisz wymieniajac moduly czy peknięte kabelki jakie czesto pekaja w
telefonach z ruchomymi ekranami/klawiaturami...

Data: 2012-10-29 16:28:47
Autor: kakmar
Dnia 28.10.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

Tak z ciekawości, ile takich miałeś, popsułeś, naprawiłeś samodzielnie?
Popsutego ajfona naprawili ci wymieniając całość, zdaje się, zabrali starego?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-29 22:52:33
Autor: Pszemol
Trybun <rg@yahuoo.com> wrote:
[...]

iPhone się nie liczy, bo został naprawiony za darmo na gwarancji.
Rzeczywiście dokonano wymiany.
Natomiast z dwoma telefonami miałem problemy z kabelkiem
z giętkiego PCB który łączy płytkę główną z wyświetlaczem LCD.
Pierszy to była Motorola z klapką. Drugi to był slider Blackberry Torch.
W obu telefonach sam odszukałem potrzebne części na eBay, kupiłem
dosłownie za grosze (poniżej $10/30zł z wysyłką) i samodzielnie
wymieniłem w domu. Owszem, wymagało to trochę cierpliwości
i uwagi przy wyjmowaniu kolejnych śrubek aby zapamiętać gdzie
która się znajdowała i gdzie ją potem wkręcić spowrotem ale każdy
może tego dokonać - toż to wyłącznie zdolności manualne...
W przypadku iPhone nie masz klapek ani slidera, więc o tyle mniej
może się popsuć. Wadę pierwszych modeli związaną z guzikiem Home
naprawiono i nowe modele juĹĽ majÄ… ten guzik odporniejszy na zuĹĽycie.
A jeśli są problemy po gwarancji to podałem obok link do przykładowej
aukcji gdzie można taki moduł guzika kupić za bezcen i wymienić samemu.

Data: 2012-10-18 20:35:21
Autor: atm
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Podoba mi siÄ™... ale ta cena, - odpada!  Tak nawiasem - czy ekran 4"
jest tym optimum o ktĂłre mi chodzi? To optimum znaczy ĹĽe moĹĽna na nich
swobodnie przeglądać dokumenty, serfować w necie itd., ale wielkość i
ciężar nie są zbyt wielkie do noszenia w kieszeni?

Jak dla mnie, po przerobieniu ekranow od 3.5" do 4.3" wydaje sie najsensowniejszym wyborem wlasnie cos w okolicach 4.0". Oczywiscie jesli obudowa z nieuzasadnionej przyczyny nie powiekszy urzadzenia.

Data: 2012-10-18 18:49:35
Autor: Pszemol
atm <_@vp.pl> wrote:
[...]

Trzymalem iPhone5 w ręce i bardzo mi się dobrze czytało www, email (w
landscape mode, bo w portrait nic sie miedzy 4 a 5 nie zmienilo).

Data: 2012-10-19 12:31:31
Autor: Trybun

Dzięki za opinię,. Jeszcze jedno małe pytanko, jako że masz w tym pewne doświadczenie - który z tych modeli byś wybrał, które obecnie najbardziej biorę pod uwagę - http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot993d/Alcatel-OT-993D.html. Czy może LG - http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/optimusl7/

Data: 2012-10-19 15:03:04
Autor: atm
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Dzięki za opinię,. Jeszcze jedno małe pytanko, jako że masz w tym pewne
doświadczenie - który z tych modeli byś wybrał, które obecnie
najbardziej biorÄ™ pod uwagÄ™ -
http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot993d/Alcatel-OT-993D.html. Czy
moĹĽe LG - http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/optimusl7/

Niestety, tutaj Ci nie pomoge. Nie mialem stycznosci z zadnym z tych modeli.

Data: 2012-10-28 09:39:19
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-19 15:03, atm pisze:

[...]

Kupiłem Alcatela. Jednak pomyliłem modele i kupiłem model OT-991 zamiast 993. Nie wiem czy te parametry którymi się różnią sprawią że model 993 jest lepszy, bo ten 991 to lipa jakich mało... Całe szczęście że była szansa na podarowanie go jako prezentu imieninowego, i w ten sposób po dwu dniach prób się go pozbyłem. I tak nawiasem - gdybyś miał zamiar kupić ten model, to stanowczo odradzam.

Data: 2012-10-28 09:41:43
Autor: Pszemol

Czy moĹĽe LG - http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/optimusl7/

[...]

Powtórzyłeś to, co ja słyszę zawsze jak doradzam ludziom iPhone.
Zawsze nie posłuchają rady, kupią coś innego i potem są niezadowoleni.

Data: 2012-10-28 16:30:17
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

OglÄ…dnij sobie iPhone5 - spodoba Ci siÄ™...

Podoba mi siÄ™... ale ta cena, - odpada!

[...]

Kupiłem Alcatela. Jednak pomyliłem modele i kupiłem model OT-991

Powtórzyłeś to, co ja słyszę zawsze jak doradzam ludziom iPhone.
Zawsze nie posłuchają rady, kupią coś innego i potem są niezadowoleni.

Zdumiewające (emejzing), jaka odporność na słowo pisane.
To juĹĽ nawet nie cecha trolla, tylko inernetowego bota.
Człowiek pisze, że go nie stać na fajfona, a troll nadal swoją mantrę.
Jak zaprogramowany, bezmyślny automat.

JoteR

Data: 2012-10-28 13:42:16
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:508d4f96$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Tam była mowa o iPhone5 - wersje starsze iPhone 4S i iPhone 4 są tańsze.
Jego stać, jak najbardziej, tylko się boi "co będzie jak się zepsuje"...
Lepiej jest wydać więcej (jak nie masz kasy to weź kredyt!), ale bądź
zadowolony z zakupu i nie kupuj dziadostwa tylko dlatego ĹĽe tanie.
Moja babcia zawsze mówiła że "biednego nie stać na kupowanie taniochy".
I uważam że w tym zdaniu reprezentowała cenną mądrość życiową...

Data: 2012-10-29 08:59:37
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Tam była mowa o iPhone5 - wersje starsze iPhone 4S i iPhone 4 są tańsze.

Z punktu widzenia nabywcy Alcatela za 500 zł dużo za drogie.
Fanboj, który zastawił się w lombardzie aby być "trendi", nie rozstanie się tak tanio ze swoim wystanym w nocnych kolejkach gadżetem. Nawet jeśli już nie wypada się pokazać z nim w Starbucksie. U siebie na wsi nadal może nim przecież poszpanować.

Jego stać, jak najbardziej, tylko się boi "co będzie jak się zepsuje"...

Np. przestanie działać po kilku zaledwie miesiącach użytkowania przycisk Home
Albo trzeba będzie wymienić zajechaną przez poprzedniego właściciela baterię.
W ogóle namawianie do kupna używanego sprzętu firmy, której polityka serwisowa urąga podstawom zdrowego rozsądku, jest bardzo średnim pomysłem. Oględnie rzecz ujmując.

JoteR

Data: 2012-10-29 22:47:30
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:508e3773$0$1311$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

http://www.ebay.co.uk/itm/Apple-iPhone-4-16-GB-Black-Unlocked-Smartphone-/230873634750?pt=UK_Mobile_Phones&hash=item35c12417be

200 funtów brytyjskich z darmową wysyłką.
Wychodzi to około 1000zł za telefon w idealnym stanie.
Bardziej wymęczony można znaleźć dużo, dużo taniej...
I teraz pytanie - wolisz "nówkę" żałosnego Alcatela czy
dopłacić trochę i mieć naprawdę fajny i funkcjonalny telefon?
Nie telefon do "pokazywania siÄ™ w Starbucksie" - nie twĂłrz
schematĂłw, bo nie po to ludzie kupujÄ… iPhone.

Jego stać, jak najbardziej, tylko się boi "co będzie jak się zepsuje"...

Np. przestanie działać po kilku zaledwie miesiącach użytkowania
przycisk Home

Jest duĹĽa szansa, ĹĽe kupi juĹĽ telefon z fabrycznÄ… wadÄ… wymienionÄ…
na gwarancji przez poprzedniego właściciela. A jak nie, to sobie
kupi nowy i sam wymieni w domu:
http://www.ebay.co.uk/itm/IPHONE-4-HOME-MENU-BUTTON-FLEX-CABLE-ASSEMBLY-BLACK-/160883546269?pt=UK_Replacement_Parts_Tools&hash=item257568189d

Zerknij uwaĹĽnie na cenÄ™...

Albo trzeba będzie wymienić zajechaną przez poprzedniego właściciela baterię.

To sobie kupi nowÄ… i sam wymieni w domu:
http://www.ebay.co.uk/itm/Replacement-High-Capacity-Battery-For-iPhone-4-Tools-Included-/150931041720?pt=UK_Replacement_Parts_Tools&hash=item232430edb8

Zerknij uwaĹĽnie na cenÄ™...

W ogóle namawianie do kupna używanego sprzętu firmy, której polityka serwisowa urąga podstawom zdrowego rozsądku, jest bardzo średnim pomysłem. Oględnie rzecz ujmując.

JoteR - czy ktoś Ci płaci za demonizowanie produktów Apple?
Czy zdajesz sobie sprawÄ™, ĹĽe wymiana baterii w iPhone 4 to
5 minut roboty i nie wymaga doktoratu ani magistra z elektroniki?
Czemu propagujesz dezinformację? Kto przy zdrowych zmysłach
zanosiłby do serwisu telefon z takimi trywialnymi problemami
które może sam w domu na stole kuchennym załatwić z użyciem
śrubokręta i dwu sprawnych rąk?
Te aukcje do których podałem linka wyżej to 10 sekund roboty.
Jestem pewny że przy odrobinie samozaparcia możesz znaleźć
coĹ› tanszego bliĹĽej, np. na niemieckim eBay albo nawet Allegro.pl.

Data: 2012-10-30 12:30:42
Autor: kakmar
Dnia 30.10.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
[...]

Za 1000zĹ‚, moĹĽna w sklepie obok, kupić _nowy_ telefon, bardziej funkcjonalny i z dwuletniÄ… gwarancjÄ…. PorĂłwnywanie tego do starego uĹĽywanego, psujÄ…cego siÄ™  ajfona, w niewiadomojakimstanie, jest co najmniej niepowaĹĽne.
Bardziej wymęczony można znaleźć dużo, dużo taniej...

A zupełnych złomów można poszukać w śmietniku.
[...]

Co jeszcze napiszesz, żeby drogo sprzedać swojego starego, psującego się ajfona, żenada.
[...]

Jest duża szansa, że kupi starego, psującego się złoma.

[...]

MoĹĽe niech se lepiej kupi puzzle, albo lego technics.

[...]

Jw, jak można pisać takie brednie i polecać starego złoma do samodzielnego łatania, zamiast nowego telefonu z gwarancją.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-30 16:24:27
Autor: Pszemol
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:k6oh9h$7ki$1usenet.news.interia.pl...
zamiast nowego telefonu z gwarancjÄ….

Jeśli dla kogoś ważniejsze jest aby telefon był nowy
z gwarancjÄ… niĹĽ dobry to proszÄ™ bardzo...

Właśnie o tym pisałem - często ludzie kuszą się na
zakup taniochy z gwarancją, bo nowa... zamiast kupić
sprzęt dobrej marki z dobrą reputacją.

To samo jest z zakupami samochodĂłw - jedni wolÄ…
nowe, inni wolÄ… dobre, uĹĽywane, za tÄ… samÄ… kasÄ™.
Problem w tym, że ten nowy przestaje być nowy
w dniu wyjechania z salonu i za parę miesięcy, lat masz
uĹĽywany dziadowski zamiast uĹĽywanego dobrego.

Data: 2012-10-31 08:46:59
Autor: J.F.
Dnia Tue, 30 Oct 2012 16:24:27 -0500, Pszemol napisał(a):
zamiast nowego telefonu z gwarancj±.
Je¶li dla kogo¶ ważniejsze jest aby telefon był nowy
z gwarancj± niż dobry to proszę bardzo...

Wła¶nie o tym pisałem - często ludzie kusz± się na
zakup taniochy z gwarancj±, bo nowa... zamiast kupić
sprzęt dobrej marki z dobr± reputacj±.

No, akurat pod tym wzgledem to Apple ma reputacje bardzo zla.

Psuje sie/zuzywa i nie mozna naprawic - taka ma reputacje :-P

To samo jest z zakupami samochodów - jedni wol±
nowe, inni wol± dobre, używane, za t± sam± kasę.
Problem w tym, że ten nowy przestaje być nowy
w dniu wyjechania z salonu i za parę miesięcy, lat masz
używany dziadowski zamiast używanego dobrego.

A za trzy lata nastepuje weryfikacja pogladow, w zaleznosci od tego ile
wydalismy na mechanikow :-)
Przy czymsamochody ciagle jeszcze sa naprawialne, ale coraz drozej ..

J.

Data: 2012-10-31 07:30:58
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:gtrilk373cy$.g5j3vaslpnxw$.dlg40tude.net...
[...]

U kogo ma tak± reputację? U ludzi, którzy nigdy iPhone nie mieli?

[...]

Problem "naprawialno¶ci" ma drugorzędne znaczenie w aucie
które się generalnie nie psuje i robisz tylko normaln± obsługę
typu olej, hamulce, opony. Naprawialno¶ć ma znaczenie dla
ludzi którzy przyzwyczaili się do kupowania dziadostwa które
psuje się bardzo często i wtedy ta naprawialno¶ć i koszt naprawy
zasłania im prosty fakt, że gdyby kupili lepszy sprzęt to nie
wydaliby nawet połowy tego co wydaj± teraz na naprawy bo
po prostu dużo, dużo rzadziel byliby w warsztacie.
Ja mam dwa iPhone w rodzinie już 2 i 1/2 roku - jeden mi
wymienili na gwarancji po 11 miesi±cach z powodu znanego
błędu produkcyjnego wywołuj±cego problemy z guzikiem Home
czyli w tym okresie testuję trzy telefony i żaden się nie zepsuł.
Telefony te NIE WYMAGAJˇ NAPRAW, wymian baterii ani innych
rzeczy więc koszt tych procedur nie ma dla mnie znaczenia przy
wyborze telefonu.
To samo jest z samochodami - kupuję od wielu, wielu lat tylko
hondy i toyoty - zwykle 2-3 letnie, i zupełnie mnie nie interesuje
że u forda czy chevroleta naprawy s± tańsze niż u hondy/toyoty
skoro ja warsztatu hondy/toyoty w ogóle nie odwiedzam...
Ale tego nie zrozumie kto¶, kto jeĽdzi tylko 10 letnim renautem
czy fiatem i tak samo nie zrozumie mnie kto¶ używaj±cy Nokii
czy Alcatela że zachwalam iPhone...

Data: 2012-10-31 17:34:34
Autor: J.F
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

U takich co jednak mieli ? Zasieg traci ... pan go zle trzyma. Bateryjka padla po poltora roku - musi pan kupic nowy. Przycisk padl po 3 miesiacach - owszem, wymienili, ale po pierwsze - pokazuje ze sie jednak psuje, po drugie - ktos moze sie przypadkiem dowiedziec ile taka usluga kosztuje poza gwarancja :-P

[...]

Problem naprawialnosci ma pierwszorzedne znaczenie w przypadku samochodow, gdzie nie wymienisz calego auta bo sie np klamka urwala.
Ale m.in. dlatego sa ciagle naprawialne - klient chetnie kupi nowa klamke, a jak bedzie ponizej 100zl czy tam 100$, to jeszcze sie ucieszy ze tania i dobra :-)

[...]

Nie martw sie - licza dobrze. Utrzymanie nowego auta tez jest zreszta drogie.
Po prostu - wbrew opinii niektorych wydatki na naprawy nie sa takie duze.
Przecietnie nie sa, bo jak ktos ma pecha ...
Tym niemniej - kupujesz towar - i zawsze jest ryzyko ze sie zepsuje.
I trzeba miec na uwadze co wtedy - czy nas stac na nowy,  czy nas stac na naprawe, czy mozemy sie obejsc bez.

[...]

No jak nie wymagaja, skoro sam piszesz ze wymagaja :-P

wymian baterii ani innych rzeczy

jak bedziesz mial 10 ajfonow od 5 lat, to moze bedziesz mogl pisac ze bateria w dwuletnim ajfonie nie wymaga wymiany, ale na razie to nie masz o tym pojecia :-)

[...]

No wiesz - na podobnej zasadzie to ja kupuje fordy, ale po trzecim mam juz wieksze doswiadczenie i wcale nie jest tak rozowo :-)

Ale tego nie zrozumie kto¶, kto jeĽdzi tylko 10 letnim renautem
czy fiatem i tak samo nie zrozumie mnie kto¶ używaj±cy Nokii
czy Alcatela że zachwalam iPhone...

Kwestia charakteru, niektorzy tak maja ze jak juz kupia drogo, to wychwalaja pod niebiosa :-P

J.

Data: 2012-10-31 17:24:00
Autor: Pszemol
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
UĹĽytkownik "Pszemol"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

U kogo ma takÄ… reputacjÄ™? U ludzi, ktĂłrzy nigdy iPhone nie mieli?

U takich co jednak mieli ? Zasieg traci ... pan go zle trzyma. Bateryjka
padla po poltora roku - musi pan kupic nowy.

No przeciez to nieprawda ze musi kupic nowy z powodu baterii. Po co takie
bzdury wypisujesz? Nie tylko serwis po gwarancyjny jest opcjÄ… to jeszcze
masz mozliwosc wymienic ja samemu - sa liczne wideo instruktaĹĽowe na
youtube.
No ale jak ktos na sile szuka powodow do marudzenia...

Przycisk padl po 3 miesiacach - owszem, wymienili, ale po pierwsze -
pokazuje ze sie jednak psuje, po drugie - ktos moze sie przypadkiem
dowiedziec ile taka usluga kosztuje poza gwarancja :-P

Fabryczna wada usunieta przez producenta i naprawiona w nowszych medelach
nie powinna byc uzywana do stwierdzenia "jednak sie psuje".
Wszystko sie psuje, wiadomo.
Jednak nie psuje sie nagminnie, a slysze opowiesci klegow z Polski co to
telefony HTC czy Hyundai naprawiaja kilka razy w roku bo cos im tam nawala
za kazdym razem innego.
Nie mam takich doswiadzczen z iPodami ani iPhonami jakie mamy w domu.

[...]

Problem "naprawialności" ma drugorzędne znaczenie w aucie
które się generalnie nie psuje i robisz tylko normalną obsługę
typu olej, hamulce, opony. Naprawialność ma znaczenie dla
ludzi ktĂłrzy przyzwyczaili siÄ™ do kupowania dziadostwa ktĂłre

[...]

I czym to sie róznie od wymiennej w domu baterii za 4 funty z wysyłka z
Europy lub ta sama za dolara z wysyłką z Chin?

psuje się bardzo często i wtedy ta naprawialność i koszt naprawy
zasłania im prosty fakt, że gdyby kupili lepszy sprzęt to nie
wydaliby nawet połowy tego co wydają teraz na naprawy bo
po prostu duĹĽo, duĹĽo rzadziel byliby w warsztacie.

[...]

Problem w tym, ze niektorych to ryzyko, bardzo male w przypadku sprzetu
dobrej jakosci, zwyczajnie paraliĹĽuje przy wyborze i wolÄ… kupic totalny
szmelc byle z gwarancjÄ… niĹĽ zniesc to male ryzyko zakupu dobrego sprzetu
bez gwarancji...

Ja mam dwa iPhone w rodzinie juĹĽ 2 i 1/2 roku - jeden mi
wymienili na gwarancji po 11 miesiÄ…cach z powodu znanego
błędu produkcyjnego wywołującego problemy z guzikiem Home
czyli w tym okresie testuję trzy telefony i żaden się nie zepsuł.
Telefony te NIE WYMAGAJÄ„ NAPRAW,

No jak nie wymagaja, skoro sam piszesz ze wymagaja :-P

To byla seria wadliwych guzikow, producent wykryl wade i zrobil recall. Nie
bylo zadnych innych problemow z tymi 3 telefonami.

wymian baterii ani innych rzeczy

jak bedziesz mial 10 ajfonow od 5 lat, to moze bedziesz mogl pisac ze
bateria w dwuletnim ajfonie nie wymaga wymiany, ale na razie to nie masz o tym pojecia :-)

Ok, umowmy sie ze wymaga wymiany, ktora kosztuje $1 i pol godziny w sobote
wieczor na kuchennym stole. I co? Dalej lepszy szmatławy Alcatel "z
gwarancjÄ…"?

To samo jest z samochodami - kupujÄ™ od wielu, wielu lat tylko
hondy i toyoty - zwykle 2-3 letnie, i zupełnie mnie nie interesuje
że u forda czy chevroleta naprawy są tańsze niż u hondy/toyoty
skoro ja warsztatu hondy/toyoty w ogĂłle nie odwiedzam...

No wiesz - na podobnej zasadzie to ja kupuje fordy, ale po trzecim mam
juz wieksze doswiadczenie i wcale nie jest tak rozowo :-)

No wlasnie nie na tej samej, bo kupujesz fordy, ktore w porownaniu do
toyoty i hondy maja bardzo zla reputacjÄ™.

Ale tego nie zrozumie ktoĹ›, kto jeĹşdzi tylko 10 letnim renautem
czy fiatem i tak samo nie zrozumie mnie ktoĹ› uĹĽywajÄ…cy Nokii
czy Alcatela ĹĽe zachwalam iPhone...

Kwestia charakteru, niektorzy tak maja ze jak juz kupia drogo, to
wychwalaja pod niebiosa :-P

No ale ja nie kupilem go drogo. Zaplacilem tyle samo za Blackberry Torch i
powiem Ci że to jest totalny szmelc w ktorym musielismy już dwa razy taśme
laczaca LCD wymieniac (to jest slider). Pierwszy raz na gwarancji, drugi
raz sam wymienilem uzywajac komponentu z eBay.

Kup sobie - podalem Ci linka do aukcji za 1000zł.

Data: 2012-10-31 19:40:46
Autor: J.F.
Dnia Wed, 31 Oct 2012 17:24:00 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
[...]

bzdury wypisujesz? Nie tylko serwis po gwarancyjny jest opcj± to jeszcze
masz mozliwosc wymienic ja samemu - sa liczne wideo instruktażowe na
youtube.
No ale jak ktos na sile szuka powodow do marudzenia...

Ale oni mieli pierwszego ajfona i taka reputacja im zostala w pamieci :-P

O, masz reputacje
http://en.wikipedia.org/wiki/Iphone#Battery

[...]

Ale jednak sie psuje :-)
To nie jest produkt z najwyzszej polki, ktory bedzie wieki niezawodnie
pracowal, tylko jak sie kupuje uzywanego, to trzeba sie liczyc ze sie
zepsuje juz bez gwarancji.
I nie zaslaniaj sie poprawieniem w nowszych modelach, skoro namawiasz do
zakupu starszego :-P

[...]

Kazdemu sie moze trafic felerny model lub partia. Wszystkie sie nie psuja, bo by producent zbankrutowal :-)

[...]
Europy lub ta sama za dolara z wysyłk± z Chin?

To niczym.
Ale doradzasz komus zakup drogiego (dla niego) telefonu, bez gwarancji.
Czyli z ryzykiem ze sie zepsuje i niekoniecznie tym razem sie da za 5$
naprawic.

[...]
toyoty i hondy maja bardzo zla reputację.

Pieprzyc reputacje, po pierwszym miale bardzo dobre doswiadczenia wlasne.
Po drugim nieco gorsze, a w trzecim ... drogie te naprawy :-)
Dawaj tego ajfona, zaloze sie ze w tydzien wypisze co mi sie nie podoba :-)
Kup sobie - podalem Ci linka do aukcji za 1000zł.

Mam placic 1000 zl za g* telefon z dluga lista wad ? Jeszcze nie
zwariowalem :-)

J.

Data: 2012-10-31 19:26:21
Autor: Pszemol
[...]

MĂłwimy tu o opcji zakupu uĹĽywanego iPhone4 a nie orygalnej wersji z 2007
roku, dzis bardzo przestarzalej.

[...]

Nie mowie o nowszych modelach w sensie iPhone5 tylko o iPhone 4S lub
nowszych egzemplarzach iPhone4 z usunieta ta wada.

[...]

Dokladnie. Tak jak z samochodami: fordy psuja sie czesciej od toyot, o czym
sie sam przekonales :)

[...]

Doradzam komus rozwaĹĽenie zakupu dobrego telefonu z ktorego bedzie
zadowolony codziennie (bo juz pisal ze sprawdzal i bardzo mu sie podoba)
jako opcja do kupowania szmelcu z ktorego nie bedzie zadowolony i bedzie
klÄ…Ĺ‚ codziennie, nawet z gwarancja.

Ryzyko naprawy pogwarancyjnej istnieje wszedzie - rownie dobrze jest ryzyko
ze kupi szajsowy telefon z gwarancja i co miesiac bedzie go wysylal do
serwisu na dwa tygodnie.
Nie wiem czemu wieksze dla ciebie ma znaczenie to co moze sie zdarzyc ale
nie musi od codziennego zadowolenia z produktu - to drugie stoi u mnie na
pierwszym miejscu a potem dlugo, dlugo nic i dopiero kwestie ryzyka
pogwarancyjnej naprawy, ktora niekoniecznie bedzie droga jak sie
zorientowales.

[...]

Ja widzisz nigdy forda nie chcialem miec bo ja nie lubie miec auta w
warsztacie :)

[...]

A znasz jakis telefon bez wad? Lepszy niz gowniany Alcatel z jeszcze
dluzsza lista wad!

Data: 2012-11-02 12:24:11
Autor: J.F.
Dnia Wed, 31 Oct 2012 19:26:21 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ale oni mieli pierwszego ajfona i taka reputacja im zostala w pamieci :-P
O, masz reputacje
http://en.wikipedia.org/wiki/Iphone#Battery

Mówimy tu o opcji zakupu używanego iPhone4 a nie orygalnej wersji z 2007
roku, dzis bardzo przestarzalej.

Wiem, ale reputacja jest jaka jest :-)
Moze jakis ihater redaguje, moze zaden ilover jeszcze nie poprawil - a
wystarczylo by odwrocic kolejnosc i najpierw opisac jak to jest w 4, a
potem jak to bylo w zabytkach.
A w 5 jak to jest ?
[...]

A ten co proponowales to ma juz usunieta ?
[...]

Nie, jeszcze sie nie przekonalem :-)
Moze kiedys zaryzykuje toyote, moze sie przekonam ... albo i nie :-)

To niczym.
Ale doradzasz komus zakup drogiego (dla niego) telefonu, bez gwarancji.
Czyli z ryzykiem ze sie zepsuje i niekoniecznie tym razem sie da za 5$
naprawic.

Doradzam komus rozważenie zakupu dobrego telefonu z ktorego bedzie
zadowolony codziennie (bo juz pisal ze sprawdzal i bardzo mu sie podoba)

No chyba ze mu sie popsuje, a naprawa bedzie nieoplacalna ..

Ryzyko naprawy pogwarancyjnej istnieje wszedzie - rownie dobrze jest ryzyko
ze kupi szajsowy telefon z gwarancja i co miesiac bedzie go wysylal do
serwisu na dwa tygodnie.

No tez prawda.

[...]

Optymista :-)

[...]

Ale moj pierwszy tez warsztatu nie lubial i zachecil do zakupu drugiego :-)

[...]

Ale uzywanego alcatela pewnie kupie za 200 :-)

J.

Data: 2012-11-02 11:58:42
Autor: Pszemol
[...]

Nie wiem. Nie jest to dla mnie wazne - nie musze wyciagac baterii jako
sposob na resetowanie talafonu.

[...]

Najprawdopodobnie. Mozna zapytac, ale poprzedni wlasciciel pewnie juz
wymienil na gwarancji jak ja.
[...]

Byle nie najtanszy model z dolnej polki :)

[...]

Predzej zgubi i wtedy na nic mu zadna gwarancja.

[...]

Zycie bez ryzyka to uluda...
[...]

A ten co przedklada gwarancje ponad wszystko inne to histeryk-panikarz :)

[...]

Auto ma sie w ogole nie psuc, uszczelki maja nie cieknac. Masz robic tylko
obsluge bieĹĽÄ…cÄ….

[...]

Bez gwarancji? No co Ty, zwariowales? ;)

Data: 2012-10-31 17:27:22
Autor: kakmar
[...]

Za tysiÄ…c, kupisz nowy dobry markowy telefon, za 600 jest to problem.
Właśnie o tym pisałem - często ludzie kuszą się na
zakup taniochy z gwarancją, bo nowa... zamiast kupić
sprzęt dobrej marki z dobrą reputacją.

Sony/HTC/Motorola/Samsung/Nokia/itd.. Twoim zdaniem nie majÄ… udanych modeli i dobrej reputacji.
Tylko Apple, które 2 lata temu wydało pierwszy jako tako
funkcjonalny telefon, a ceni siÄ™ najdroĹĽej ze wszystkich.

[...]
To zupełnie co innego, no chyba że Apple na nowo wynajdzie samochód. --
kakmaratgmaildorcom

Data: 2012-10-31 19:34:12
Autor: Pszemol
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:k6rn1p$a1q$1usenet.news.interia.pl...
[...]

To co człowiek w cywilizowanym kraju robi jak ma 600zł
a potrzebuje 1000zł?

[...]

Motorola i HTC majÄ… bardzo kiepskÄ… reputacjÄ™.
Nokia praktycznie w ogĂłle siÄ™ ostatnio nie liczy.
Sony/Ericson, hm... nie mam zdania. MoĹĽe Samsung,
ale kolega wyraźnie był zadowolony z iPhone tylko
nie miał tyle szmalu :-)

[...]

samochĂłd.

Wbrew pozorom to zupełnie ten sam problem...
Jak ktoś sprzedaje szmelc którego nikt nie chce kupić
to kusi uĹĽytkownika rozszerzonÄ… gwarancjÄ… czy jakimiĹ›
niepotrzebnymi pierdółami w zestawie...
Dobre telefony, samochody czy inne rzeczy rozchodzÄ…
siÄ™ bez takich zabiegĂłw.

Data: 2012-11-02 13:04:53
Autor: kakmar
Dnia 01.11.2012 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:
[...]

Nie wykręcaj, dlaczego zamiast nowego markowego telefonu
z gwarancją, ma kupić starego, zużytego, psującego się złoma, z pozornym wsparciem nowych wersji OS, bez nowych funkcji?

[...]

To jest piękne, to kto wg. Ciebie robi dobre telefony?
I dlaczego tylko Apple?

[...]
Nie jest i nie chce mi się tego ciągnąć, tu gadamy o telefonach.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-11-02 12:29:32
Autor: Pszemol
"kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> wrote in message news:k70gdl$ljo$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Bo ten złom wcale nie jest taki złom i jemu się bardzo podoba.
Tymczasem nowy "markowy" telefon to od nowości szmelc.

Data: 2012-10-30 14:43:35
Autor: J.F
[...]

Pszemolu, ale nie badz taki madry - jak czlowiek nie potrafi kupic alcatela takiego jak sobie wybral, to skad pewnosc ze go na ajfonie nie przerobia ? :-P

Wcisna  mu ajfona 1 i bedzie potrojnie niezadowolony :-)

[...]

Eee, to na pewno jakas chinska podroba, na pewno nie pasuje i zle dziala :-)

[...]

To za te pieniadze to narzedzia wiecej warte. To na pewno g* gorsze od starej bateryjki :-P

J.

Data: 2012-10-30 16:26:04
Autor: Pszemol
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:508fd996$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
To za te pieniadze to narzedzia wiecej warte.
To na pewno g* gorsze od starej bateryjki :-P

Robisz błąd kierując się tylko ceną...
Drogie baterie sprzedawane przez producentĂłw majÄ…
300-400% marży jak każde podzespoły wymienne.
I przewaĹĽnie sÄ… to te same rzeczy robione w tych
samych fabrykach.

Data: 2012-10-31 08:44:01
Autor: J.F.
Dnia Tue, 30 Oct 2012 16:26:04 -0500, Pszemol napisał(a):
"J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
To za te pieniadze to narzedzia wiecej warte.
To na pewno g* gorsze od starej bateryjki :-P

Robisz bł±d kieruj±c się tylko cen±...
Drogie baterie sprzedawane przez producentów maj±
300-400% marży jak każde podzespoły wymienne.
I przeważnie s± to te same rzeczy robione w tych
samych fabrykach.

Ale w tych co podales to ceny takie ze koszta dodatkowe je zjadaja, i na
sama bateryjke juz nic nie zostaje, tyle ona moze byc warta - zero :-)

J.

Data: 2012-10-31 07:38:17
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1sjzlwecqmr2o.mz8wgle0k0cp$.dlg40tude.net...
[...]

Kolejny bł±d w załozeniach - jakie koszta dodatkowe?
Detal? Wysyłka? Jakie koszta?
Kupiłem niedawno kabel USB do iPhone... z przeznaczeniem do auta.
Ile? $1.99 z wysyłk± poczt± z Chin do USA... Komu¶ w Polsce opłacałoby
się wysyłać cokolwiek przez ocean za 6zł *PRZYCHODU*? Nie dochodu,
przychodu, odlicz sobie teraz koszty pakowania, znaczka, wycieczki na
pocztę no i ceny baterii w hurcie. Nie! Nie ma żadnych "kosztów
dodatkowych" w Chinach! Tam ludzie niestety wci±ż pracuj± za
przysłowiow± miskę ryżu i to co kosztuje Chinczyka aby wysłał,
zapakował, kupił znaczek na drugi koniec ¶wiata to Ty tyle gubisz
drobnych monet jak wyci±gasz chusteczke z kieszeni... i nie chce
Ci się nawet po nie schylić ;-) Te koszta dodatkowe narzucaj± Ci
po¶rednicy i "handlowcy" w Europie. Sklepikarze w galeriach kasuj±
za tak± baterię 3x-4x tyle i nawet kupujesz co¶, co nie wygl±da tak
samo jak oryginał - o czym przekonałem się w zeszłym roku kupuj±c
baterię zapasow± do swojej Nokii w Galerii Kazimierz. Po powrocie
do USA kupiłem prawdziw± baterię Nokii za totalny bezcen na eBay
i nie do¶ć że wygl±dała tak samo jak oryginał (z hologramem) to
jeszcze pasowała lepiej do telefonu bo ta z polskiego sklepu była
za gruba i klapka się ledwie domykała - telefon pękał w szwach.

Data: 2012-10-31 14:38:53
Autor: J.F
[...]

Detal, wysylka i 4 dodatkowe srubokrety :-)

[...]

Ponoc juz nie calkiem

[...]

No ale dajesz link do brytyjskiej aukcji. Ktos musi na tym zarobic te dwa funty.
I na bateryjke nie zostaje nic :-)

J.

Data: 2012-10-31 15:50:41
Autor: Pszemol
[...]

Kolejny błąd w załozeniach - jakie koszta dodatkowe?
Detal? Wysyłka? Jakie koszta?

Detal, wysylka i 4 dodatkowe srubokrety :-)

Zerknij ile te rzeczy kosztuja w Chinach - odwiedz dealextreme albo
alibabe.

Kupiłem niedawno kabel USB do iPhone... z przeznaczeniem do auta.
Ile? $1.99 z wysyłką pocztą z Chin do USA... Komuś w Polsce >opłacałoby
się wysyłać cokolwiek przez ocean za 6zł *PRZYCHODU*? Nie dochodu,
przychodu, odlicz sobie teraz koszty pakowania, znaczka, wycieczki na
pocztÄ™ no i ceny baterii w hurcie. Nie! Nie ma ĹĽadnych "kosztĂłw
dodatkowych" w Chinach! Tam ludzie niestety wciÄ…ĹĽ pracujÄ… za
przysłowiową miskę ryżu i to co kosztuje Chinczyka aby wysłał,

Ponoc juz nie calkiem

Wciaz zarobiony dolar znaczy wiecej dla Chinczyka niz dla Polaka czy
tymbardziej dla Amerykanina.

zapakował, kupił znaczek na drugi koniec świata to Ty tyle gubisz
drobnych monet jak wyciÄ…gasz chusteczke z kieszeni... i nie chce
Ci się nawet po nie schylić ;-) Te koszta dodatkowe narzucają Ci
pośrednicy i "handlowcy" w Europie.

No ale dajesz link do brytyjskiej aukcji. Ktos musi na tym zarobic te dwa funty.
I na bateryjke nie zostaje nic :-)

Ktoś, kto nigdy nie kupował nic bezposrednio w Chinach byc moze sie boi, i
dlatego podałem Ci linka do angielskiej witryny abys robil transakcje w EU.
Jak chcesz taniej to musisz juz kupic bezposrednio w Chinach, np tu:
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=300806599515&kw=300806599515

Tylko mi nie mów, proszę że $0.99 z wysyłką i srubokrętami to dla Ciebie za
drogo i dlatego nie chcesz kupic iPhone4 aby potem nie wydac "majÄ…tku" na
kosztowne naprawy :)))))

Otworzyły Ci się teraz oczy na to jaki interes robią straganiarze w
Galeriach?

Data: 2012-10-31 17:12:07
Autor: J.F
[...]

To jest dla mnie za tanio :-P
Nadal mamy 8 narzedzi plus pakowanie czy inna obsluge wysylki ... i na bateryjke nic nie zostaje.
To ile ta bateryjka jest warta, jesli nic nie kosztuje ?

Pare takich wysylek i bedziesz sobie plul w brode za glupie pomysly zakupu ajfona, ktory to niby tanio naprawisz :-P

Otworzyły Ci się teraz oczy na to jaki interes robią straganiarze w
Galeriach?

No, ja wiem ze to sa tez koszty - za stoisko, za obsluge itp ...

A po zakupie paru tanich rzeczy z Chin, to sie zastanawiam - one naprawde takie tanie, czy do nas docieraja tylko odrzuty, ktore sie do niczego nie nadaja.

J.

Data: 2012-10-31 16:22:00
Autor: Pszemol
[...]

To cena wywoławcza, ale jak sie nie znajdzie inny chetny to mozesz ja
wygrać za dolara.
Trzeba popatrzec na zakonczone aukcje...

Pare takich wysylek i bedziesz sobie plul w brode za glupie pomysly
zakupu ajfona, ktory to niby tanio naprawisz :-P

Rozmawiasz z gosciem ktory tak kupuje moduly i czesci do naprawy
elektroniki domowej rutynowo i jeszcze sie na zakupie nie zawiodlem.

[...]

A kupujesz u ludzi z dobrym feedback czy wybierasz celowo oszustow? :)

Data: 2012-10-31 18:09:13
Autor: J.F
[...]

No nie wiem .... mnie sie tam elektronika domowa nie psuje, z jednym wyjatkiem, a jak sie zepsuje to w zasadzie na tyle pozno ze z wymienie na nowe, i to niemal z przyjemnoscia.

[...]

A jak maja miec zly feedback, jesli towar przychodzi, dziala, ja wystawiam pozytywa, a po miesiacu sie psuje ?

No dobra, czasem przychodzi taka bateryjka o nazwie "4950mAh", to dostaja negatywa w imie zasad, ale to nadal nic nie daje, bo gdzie mam kupic dobra bateryjke ? :-)

J.

Data: 2012-10-31 18:08:51
Autor: Pszemol
[...]

Może nie masz w domu młodzieży co się obrzuca laptopami albo smartfonów z
klapkÄ… czy sloderem...

W Chinach.

Data: 2012-10-31 21:48:08
Autor: Chris
W dniu 2012-10-31 16:50, Pszemol pisze:
[...]

Current bid:US $3.25
To jest aukcja i cena rośnie :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĹş auto i zobacz jego historiÄ™ na forum.

Data: 2012-10-31 19:50:15
Autor: Pszemol
"Chris" <spam@spam.de> wrote in message news:50918e8b$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rzucili się kupujący jak rozpopularyzowałem aukcję w polskim usenecie ;-)

Data: 2012-11-01 12:16:44
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:k6sh0d$b9h$1dont-email.me...
[...]

Urok eBay - ktoś nieźle umoczył - kupił w Chinach i teraz 5 tygodni będzie czekał
na baterię a za tą samą cenę miałby w UK i pewnie dostałby przed weekendem.

Data: 2012-11-02 11:39:14
Autor: J.F.
Dnia Thu, 1 Nov 2012 12:16:44 -0500, Pszemol napisał(a):
Jak chcesz taniej to musisz juz kupic bezposrednio w Chinach, np tu:
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=300806599515&kw=300806599515

Tylko mi nie mów, proszę że $0.99 z wysyłk± i srubokrętami to dla Ciebie

Current bid:US $3.25
To jest aukcja i cena ro¶nie :)
Rzucili się kupuj±cy jak rozpopularyzowałem aukcję w polskim usenecie ;-)

Urok eBay - kto¶ nieĽle umoczył - kupił w Chinach i teraz 5 tygodni będzie czekał
na baterię a za t± sam± cenę miałby w UK i pewnie dostałby przed weekendem.

Aha, czy prawda taka ze to nie jest 0.99, tylko $6.10.

No dobra, to nadal jest znosnie, i moze nawet bateryjka jest znosnej
jakosci :-)

J.

Data: 2012-10-31 20:44:48
Autor: Andrzej
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Drogie baterie sprzedawane przez producentĂłw majÄ…
300-400% marży jak każde podzespoły wymienne.

Ty, jakie wartosci wstawiles, ze wyszla ci marza powyzej 100 procent?

AK, zaciekawiony

Data: 2012-10-31 23:01:28
Autor: Pszemol
Andrzej <none@inv.invalid> wrote:
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

Drogie baterie sprzedawane przez producentĂłw majÄ…
300-400% marży jak każde podzespoły wymienne.

Ty, jakie wartosci wstawiles, ze wyszla ci marza powyzej 100 procent?

Dzięki za korektę - chodziło oczywiście o zysk ze sprzedaży będacy 3x-4x
koszt pozyskania towaru. Przepraszam za błąd - nie jestem handlarzem, nie
znam się na fachowych określeniach bazarowych ;)

Data: 2012-11-01 04:36:14
Autor: Andrzej
[...]

Nie odcinaj sie tak, wlasnie na bazarach i wsrod azbestowcow marza czesto
wynosi kilkaset procent.

AK

Data: 2012-10-28 15:32:24
Autor: Waldek Godel
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Dnia Sun, 28 Oct 2012 16:30:17 +0100, JoteR napisał(a):

Zdumiewaj±ce (emejzing), jaka odporno¶ć na słowo pisane.
To już nawet nie cecha trolla, tylko inernetowego bota.
Człowiek pisze, że go nie stać na fajfona, a troll nadal swoj± mantrę.
Jak zaprogramowany, bezmy¶lny automat.

Azbest zabija resztki szarych komórek, zostaje inteligencji na poziomie z
trudem dorównuj±cym szeregowej mrówce. Akurat, żeby ustawić się w kolejce
pod Apple Store.

Data: 2012-10-28 13:47:41
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1mnns0acjobro$.dlglepper.institute.com...
[...]

Może przenie¶cie t± interesuj±c± dyskusję na news:alt.fanclub.pszemol, co?

Data: 2012-10-28 21:54:16
Autor: J.F.
Dnia Sun, 28 Oct 2012 15:32:24 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

Alez Waldku - przeciez cena ajfona wskazuje ze to dla lepiej myslacej
czesci spoleczenstwa.

J.

Data: 2012-10-28 21:05:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 28 Oct 2012 21:54:16 +0100, J.F. napisał(a):

Alez Waldku - przeciez cena ajfona wskazuje ze to dla lepiej myslacej
czesci spoleczenstwa.

Lepiej sytuowanej niekoniecznie znaczy, że mysl±cej.
Spójrz na tabuny bezmyslnych blondie w Range Roverach i BMW X5 odwoż±ce
dzieci do szkoły - żeby tylko pierwszy z brzegu przykład podać

Data: 2012-10-28 16:30:03
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:d2x4bfwgal06.dlglepper.institute.com...
[...]

I s±dzisz, że to one same na te samochody zarobiły?
Ja jako¶ w±tpię... ;-)

W naszym społeczeństwie niestety ilo¶ć kasy w pewnym stopniu
¶wiadczy o dostosowaniu do przetrwania (survival of the fittest).
I je¶li tylko kto¶ kasy nie ukradł, nie wygrał na loterii ani jej nie
odziedziczył to zwykle oznacza że ma łeb na karku...

Data: 2012-10-30 14:28:53
Autor: J.F
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

No wiesz - mialy przynajmniej na tyle rozumu zeby dobrze wyjsc za maz, albo rodzinnej fortuny nie wytracic :-)

J.

Data: 2012-10-30 14:37:03
Autor: J.F
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
UĹĽytkownik "JoteR"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
"Pszemol" napisał:
[...]

No ale zobacz - nie stac go, nie stac, a wlasnie stracil 500 zl.
Jeszcze trzy takie proby i wyjdzie ze moglby od razu kupic iphona za te same pieniadze, i byc zadowolonym, wiec Pszemol ma racje :-)

J.

Data: 2012-10-20 12:13:40
Autor: John Kołalsky
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

UĹĽytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com>

[...]

4,7' daje się nosić w kieszeni

Data: 2012-10-28 09:38:11
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-20 12:13, John Kołalsky pisze:

[...]

7mio calowy tablet też... Ale ten ciężar..

Data: 2012-10-28 09:22:54
Autor: Michal Tyrala
On Sun, 28 Oct 2012 09:38:11 +0100, Trybun wrote:
> 4,7' daje się nosić w kieszeni

 7mio calowy tablet też... Ale ten ciężar..

130-150g to duzo?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2012-10-10 23:40:21
Autor: atm
On 2012-10-07 19:50, atm wrote:
[...]

Jesli to jest prawda to ja dziekuje, postoje:
http://www.engadget.com/2012/10/10/samsung-galaxy-s-iii-mini/

Data: 2012-10-10 18:35:51
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k54q0b$t76$1node2.news.atman.pl...
On 2012-10-07 19:50, atm wrote:
[...]

Gdyby dali tam ekran IPS o przyzwoitej gestosci pikseli a nie
jakies swoje wynalazki AMOLED PenTile o zalosnej rozdzielczosci
ekranów sprzed 3-4 lat to moze byloby to cos ciekawego.

Data: 2012-10-11 01:51:44
Autor: atm
On 2012-10-07 19:50, atm wrote:
[...]

Specyfikacja tego SGS3 mini nie jest chyba jeszcze potwierdzona.
W kazdym razie jesli bedzie wygladala ostatecznie to nie wiem jaki jest
cel wypuszczania takiego urzadzenia. Jak wspomniales - ekran cieniutki, aparat 5mpx, procek - zadna nowoczesnosc. SGS2 jest przy nim naprawde fajnym telefonem.

Data: 2012-10-11 10:32:53
Autor: kakmar
Dnia 10.10.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:

[...]

Mam tłomaczyć? Po to, żeby sprzedać stare zalegające podzespoły w dobrej cenie. Odcinając kupony od droższego promowanego modelu, który odniósł sukces. Po to powstały Wildfire, różne (mniejsze) Gallaxy, itp, itd i SGS3mini też. A czego się spodziewałeś? Że będą sprzedawać dobre części w dobrej cenie i małej obudowie? Jak taki produkt uzasadnić przed szefem, jak go pozycjonować i po co?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-11 12:40:18
Autor: atm
On 2012-10-11 12:32, kakmar wrote:
[...]

i SGS3mini teĹĽ.
A czego się spodziewałeś? Że będą sprzedawać dobre części w dobrej cenie
i małej obudowie? Jak taki produkt uzasadnić przed szefem, jak go
pozycjonować i po co?

Spodziewalem sie, ze wreszcie ktos zacznie oferowac mniejsze urzadzenie
w cenie wiekszego. Nie oczekiwalem "dobrej" ceny wspomnianej przez Ciebie. Jeszcze troche tego trendu pokryc dachowych i coraz wiecej osob
bedzie niezadowolonych, ze musi zmieniac portki na "smartphone compatible".

Data: 2012-10-11 11:30:30
Autor: kakmar
Dnia 11.10.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:

[...]

Nie ten etap, coraz mniejsze już było, jeszcze będzie ale za jakiś czas.
Teraz nie byłoby łatwo, uzasadnić wysoką cenę takiego telefonu. Zauważ łaskawie że większość tzw. userów, dopiero kupuje/ma swój pierwszy "smartfone". Ludzi którzy mają wyrobione oczekiwania, używają podobnego
funkcjonalnie sprzętu od kilku generacji wstecz, nie zauważyli "rewolucji",
amazingu, tylko wiedzÄ… czego chcÄ…, to jaki to jest procent sprzedaĹĽy?
Ja też chętnie kupię nowszy telefon, maks 4", jak najmniejszy, z sensowną rozdzielczością, dość szybki jak na obecne czasy, plus parę innych "drobiazgów" (ale nieważne). Wychodzi mi stary Atrix lub Xperia P,
przy czym żaden nie spełnia wszystkich wymagań.

--
kakmaratgaildotcom

Data: 2012-10-11 13:45:18
Autor: atm
[...]

"smartfone". Ludzi ktĂłrzy majÄ… wyrobione oczekiwania, uĹĽywajÄ… podobnego
[...]
"drobiazgĂłw" (ale niewaĹĽne). Wychodzi mi stary Atrix lub Xperia P,
przy czym żaden nie spełnia wszystkich wymagań.

Przelozylem niedawno sima z SGS2 do Defy - roznica kolosalna. Defy jest znacznie przyjemniejsza jako kieszonkowe urzadzenie do dzwonienia.
Z CM7.2 zas jest nieprawdopodobnie szybka jak na tak slaba specyfikacje techniczna. Najlepszym kompromisem wg mnie jest wyswietlacz 4.0"
(dla Pszemola - nie w waskim wydaniu Apple ;P)

Data: 2012-10-11 14:06:18
Autor: kakmar
[...]

Defy jest już "stara" i niestety nie doczekała się sensownego następcy.
Do niedawna niełatwo było uzasadnić sobie logicznie, przesiadkę na coś nowszego. Jednak _dobrego_, nowego CM z Androidem 4.x ciągle dla niej niema. A to 4.x ma kilka zauważalnych zalet.

Najlepszym kompromisem wg mnie jest wyswietlacz 4.0"

Tak, tyle że w rozsądnie małej i ergonomicznej obudowie i z qHD.

(dla Pszemola - nie w waskim wydaniu Apple ;P)

Heh.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-11 16:26:14
Autor: atm
On 2012-10-11 16:06, kakmar wrote:
[...]

nowszego. Jednak _dobrego_, nowego CM z Androidem 4.x ciÄ…gle dla niej
niema. A to 4.x ma kilka zauwaĹĽalnych zalet.

Ostatnio znalazlem MIUI dla Defy oparty o Androida 4. Niestety ten ROM byl strasznie powolny, w zasadzie ciezko nazwac go uzywalnym.

Data: 2012-10-11 14:47:28
Autor: kakmar
[...]

Dobry Android 4+ byłby możliwy gdyby udało się ominąć blokadę i wgrać nowy kernel, bez tego nie ma na co liczyć. Kiedyś szukali obejścia, ale sprzęt
się starzeje i raczej nie spodziewam się cudów. Ale jeśli by się pojawił
to nie zmieniÄ™ telefonu ;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-11 08:43:27
Autor: J.F.
Dnia Wed, 10 Oct 2012 18:35:51 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Moze czas sie Pszemolu przyzwyczaic do OLED, bo to przyszlosc w telefonach
:-)

J.

Data: 2012-10-11 08:51:09
Autor: atm
[...]

Przemolowi chyba bardziej chodzi o polaczenie slabej rozdzielczosci 800x480, pentile i 4". Przerabialem ten uklad w SGS. Efekt koncowy nie jest dobry, bo pentile dodatkowo jeszcze obniza rozdzielczosc.

Data: 2012-10-11 23:32:06
Autor: atm
On 2012-10-07 19:50, atm wrote:
[...]

Jest juz ofcijalnie: http://www.spidersweb.pl/2012/10/samsung-galaxy-iii-mini-nie-jest-konkurencja-iphonea-5.html
Szkoda, moglo byc cos fajnego :|

Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu