Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Data: 2012-10-07 22:16:42
Autor: ToMasz
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
W dniu 07.10.2012 19:50, atm pisze:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=22328:samsung-zaprezentuje-mniejsza-wersje-galaxy-s-iii&catid=49:sprzet&Itemid=91

Bylaby to mila jaskolka. Choc z drugiej strony SGS3 nie oferuje mi
niczego co sklonilo by mnie do przesiadki z SGS2.
sraty pierdaty, jeżeli pozwolisz że tak się odniosę do tytułu Twojego posta, a nie do treści. jeśli autor artykułu miałby dostać telefon porównywalny parametrami do sg2, ale do wyboru większy lub mniejszy ekran w identycznej obudowie, to wybierze... no właśnie. może telefony są za duże, ale nie ekrany.
motorola
http://www.gsmarena.com/motorola_a920-517.php
jakoś mnie i innym kieszeni nie urwała, a teraz nagle lament, bo niema się do czego przyczepić
ToMasz

Data: 2012-10-07 22:26:00
Autor: atm
On 2012-10-07 22:16, ToMasz wrote:
[...]

Nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem, jestes happy z obecna tendencja do wyrobu ceramicznych elementow pokrycia dachowego? Niemal co premiera to
nastepna wielkosc. Niebawem zostanie przekroczona bariera 5". Jesli zalezy mi na komfortowym korzystaniu z www, graniu czy cokolwiek innym
skorzystam z PCta lub iPada. Od telefonu oczekuje funkcji smartfonu polaczonych z kieszonkowa mobilnoscia, obecne dachowki przestaja spelniac drugi warunek. Poza tym niech sobie istnieja, jednak oczekuje
ze producenci zaoferuja te same parametry z ekranem 4".
Co do samej obudowy: swietne proporcje ekranu do dl/szer ma Motorola Defy: jest znaczaco krotsza od Nokii N8 majac jednoczesnie wiekszy ekran 3,7" vs 3,5"

Data: 2012-10-07 23:01:21
Autor: ToMasz
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Nie wiem czy dobrze Cie zrozumialem, jestes happy z obecna tendencja do
wyrobu ceramicznych elementow pokrycia dachowego?
nie. ja jakiś taki dziwak jestem, że akceptuje całe udziwnione otoczenie, do momentu aż ktoś nie zacznie gadać że kupa pachnie. Może mu się ten zapach podobać, ale ona nie pachnie jak kwiaty tylko jak gówno.
Tak więc, jeśli ktoś marudzi że ekran jest za duży, to co mu to przeszkadza. Telefon może być duży lub nie, a nie jego ekran. To w wielu wypadkach idzie w parze, ale wspomniana przezemnie motorola a920 jest na jednym końcu, defy/defy+ na drugim.

Defy: jest znaczaco krotsza od Nokii N8 majac jednoczesnie wiekszy ekran
3,7" vs 3,5"
trafiłeś w 10tkę.

Ja mam Arca 125mm w pomarańczowym kondonie, i w ręce moje żony rzeczywiście wygląda jak dachówka Jopka. Kupiłem "definkę" (19mm mniejsza), ale jak coś mam na niej wyklikać to już gdzieś tam oko widzi że ekran jest mniejszy, że na4.3 cala to by było większe. Oczywiście to subiektywne odczucie, bo na 2.8 cala też się dawało, ale jednak wolę na 4.3
ToMasz

PS 10 cali tableta to dopiero problem, bo nieda się w poziomie pisać kciukami. na 10 palców za mały, trzeba prawie kilogram trzymać w jednej ręce, pisać jednym palcem drugiej ręki. Tak więc pisanie albo w pionie, albo na kolankach....

Data: 2012-10-07 22:07:04
Autor: Waldek Godel
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Dnia Sun, 07 Oct 2012 23:01:21 +0200, ToMasz napisa³(a):

PS 10 cali tableta to dopiero problem, bo nieda siê w poziomie pisaæ kciukami. na 10 palców za ma³y, trzeba prawie kilogram trzymaæ w jednej rêce, pisaæ jednym palcem drugiej rêki. Tak wiêc pisanie albo w pionie, albo na kolankach....

Pszemolisz.
http://static1.businessinsider.com/image/4ded31f6ccd1d5f87d320000-400-300/new-split-keyboard.jpg

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2012-10-08 08:29:44
Autor: ToMasz
W dniu 07.10.2012 23:07, Waldek Godel pisze:
[...]

wypraszam sobie takie ciê¿kie epitety pod moim adresem
:)
http://static1.businessinsider.com/image/4ded31f6ccd1d5f87d320000-400-300/new-split-keyboard.jpg
tego mi w³a¶nie by³o trzeba. Ty jak zwykle wszystko wiesz, rzadko powiesz..

ToMasz

Data: 2012-10-08 12:19:56
Autor: atm
[...]

ToMasz, no przeciez to oczywista oczywistosc, ze problemem jest zbyt duzy telefon a nie ekran jednak oba elementy sa bezposrednio powiazane we wspolczenych smartfonach.
Jesli wskazesz mi telefon obecny na rynku z wyswietlaczem 4,8" i body Defy - biore.

Defy: jest znaczaco krotsza od Nokii N8 majac jednoczesnie wiekszy ekran
3,7" vs 3,5"
trafiłeś w 10tkę.

Tyle, ze nawet Defy obejmuje "prawo zachowania masy". Jesli przylozysz do SGS2 to Defy okaze sie ok. ponad 1/3 grubsza. Cos za cos.

[...]

Ja tez wole, ale nie lubie nosic dachowek po kieszeniach.
Chce miec po prostu wybor. Obecnie go nie ma.

Data: 2012-10-08 11:57:18
Autor: kakmar
Dnia 08.10.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:
Jesli wskazesz mi telefon obecny na rynku z wyswietlaczem 4,8" i body Defy - biore.

Za dużo wymagasz, mnie zupełnie wystarczy coś o proporcjach (obudowa/ekran)
Defy, maks Atrix (pierwszy), z lepszymi bebechami i wsparciem, dla nowych wersji Androida. A to Motorola blokuje jak może. W sumie kupiłbym Atrixa, bo sprzętowo starczy, gdyby nie zablokowany BL i brak wsparcia CM itp.

[...]

To akurat tak bardzo nie boli, jak połacie plastiku("amelinium") wokół
ekranu. Ta licytacja na "cienkość" dla mnie nie ma sensu, Defy bardzo wygodnie się trzyma w ręce.

Ja tez wole, ale nie lubie nosic dachowek po kieszeniach.
Chce miec po prostu wybor. Obecnie go nie ma.

Ależ możesz wybrać, na jakie upierdliwości się zgadzasz w zamian za oczekiwaną funkcjonalność.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-08 14:22:24
Autor: atm
On 2012-10-08 13:57, kakmar wrote:
[...]

To byl przerysowany przyklad dla ToMasza, iz rozmiar ekranu i telefonu ida w parze.

[...]

Tak, to prawda.

Ja tez wole, ale nie lubie nosic dachowek po kieszeniach.
Chce miec po prostu wybor. Obecnie go nie ma.

Ależ możesz wybrać, na jakie upierdliwości się zgadzasz w zamian za
oczekiwaną funkcjonalność.

Chcialbym np moc kupic SGS3 4.0". Te same bebechy, jedynie mniejszy ekran.
Gdybym chcial kupic mniejsza (to tez zart - mniejsza to 4.3") musialbym kupic 820. Spojrz na zdjecia, z boku wyglada ona na Fisher Price - zabawka z dobrych plastikow: http://www.engadget.com/2012/10/04/nokia-lumia-820-for-atandt-hands-on/
(920 ma fajniejszy design, tyle ze to dachowa. Nastepuje rowniez rozbieznosc w specyfikacji na korzysc wiekszego modelu.
Obciecie mocy procka przezylbym bez wiekszego problemu. SGS2 na dwoch rdzeniach pieknie smiga, szkda ze cierpi na tym rowniez aparat foto.

Data: 2012-10-09 10:15:53
Autor: kakmar
On 2012-10-08 13:57, kakmar wrote:
[...]

Sam widzisz, musisz się zdecydować na czym Ci najbardziej zależy, i zaakceptować resztę. BTW czy od Xperii P, można odpiłować/odkleić, ten kawałek oddzielony
przeźroczystym szkiełkiem? ;) Bez tego czegoś byłby to to całkiem zacny telefon.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-09 11:18:34
Autor: Waldek Godel
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Dnia Tue, 9 Oct 2012 10:15:53 +0000 (UTC), kakmar napisa³(a):

BTW czy od Xperii P, mo¿na odpi³owaæ/odkleiæ, ten kawa³ek oddzielony
prze¼roczystym szkie³kiem? ;)

Jak ci tylko nie przeszkadza, ¿e tam jest z³±cze zasilania, to.. be my
guest ;-)

Data: 2012-10-11 10:56:40
Autor: kakmar
Dnia 09.10.2012 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
Dnia Tue, 9 Oct 2012 10:15:53 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

BTW czy od Xperii P, można odpiłować/odkleić, ten kawałek oddzielony
przeźroczystym szkiełkiem? ;)

Jak ci tylko nie przeszkadza, że tam jest złącze zasilania, to.. be my
guest ;-)

E, pytałem o "P", jest tam, mikrofon, wibrator i jakaś antena. Fakt trochę
to komplikuje piłowanie. Może zakleić to przeźroczyste czarną taśmą i spróbować się przyzwyczaić. To w sumie śmieszne że firma, która przez
lata usiłowała być tą dziwniejszą, MS/MD itd. robi teraz w miarę normalne
telefony.

--
kakmaratgmaildotcom

Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu