Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu

Data: 2012-10-10 23:40:21
Autor: atm
On 2012-10-07 19:50, atm wrote:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=22328:samsung-zaprezentuje-mniejsza-wersje-galaxy-s-iii&catid=49:sprzet&Itemid=91

Bylaby to mila jaskolka. Choc z drugiej strony SGS3 nie oferuje mi
niczego co sklonilo by mnie do przesiadki z SGS2.

Jesli to jest prawda to ja dziekuje, postoje:
http://www.engadget.com/2012/10/10/samsung-galaxy-s-iii-mini/

Data: 2012-10-10 18:35:51
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:k54q0b$t76$1node2.news.atman.pl...
On 2012-10-07 19:50, atm wrote:
[...]

Gdyby dali tam ekran IPS o przyzwoitej gestosci pikseli a nie
jakies swoje wynalazki AMOLED PenTile o zalosnej rozdzielczosci
ekranów sprzed 3-4 lat to moze byloby to cos ciekawego.

Data: 2012-10-11 01:51:44
Autor: atm
On 2012-10-07 19:50, atm wrote:
[...]

Specyfikacja tego SGS3 mini nie jest chyba jeszcze potwierdzona.
W kazdym razie jesli bedzie wygladala ostatecznie to nie wiem jaki jest
cel wypuszczania takiego urzadzenia. Jak wspomniales - ekran cieniutki, aparat 5mpx, procek - zadna nowoczesnosc. SGS2 jest przy nim naprawde fajnym telefonem.

Data: 2012-10-11 10:32:53
Autor: kakmar
Dnia 10.10.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:

[...]

Mam tłomaczyć? Po to, żeby sprzedać stare zalegające podzespoły w dobrej cenie. Odcinając kupony od droższego promowanego modelu, który odniósł sukces. Po to powstały Wildfire, różne (mniejsze) Gallaxy, itp, itd i SGS3mini też. A czego się spodziewałeś? Że będą sprzedawać dobre części w dobrej cenie i małej obudowie? Jak taki produkt uzasadnić przed szefem, jak go pozycjonować i po co?

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-11 12:40:18
Autor: atm
On 2012-10-11 12:32, kakmar wrote:
[...]

Spodziewalem sie, ze wreszcie ktos zacznie oferowac mniejsze urzadzenie
w cenie wiekszego. Nie oczekiwalem "dobrej" ceny wspomnianej przez Ciebie. Jeszcze troche tego trendu pokryc dachowych i coraz wiecej osob
bedzie niezadowolonych, ze musi zmieniac portki na "smartphone compatible".

Data: 2012-10-11 11:30:30
Autor: kakmar
Dnia 11.10.2012 atm <_@vp.pl> napisał/a:

[...]

Nie ten etap, coraz mniejsze już było, jeszcze będzie ale za jakiś czas.
Teraz nie byłoby łatwo, uzasadnić wysoką cenę takiego telefonu. Zauważ łaskawie że większość tzw. userów, dopiero kupuje/ma swój pierwszy "smartfone". Ludzi którzy mają wyrobione oczekiwania, używają podobnego
funkcjonalnie sprzętu od kilku generacji wstecz, nie zauważyli "rewolucji",
amazingu, tylko wiedzą czego chcą, to jaki to jest procent sprzedaży?
Ja też chętnie kupię nowszy telefon, maks 4", jak najmniejszy, z sensowną rozdzielczością, dość szybki jak na obecne czasy, plus parę innych "drobiazgów" (ale nieważne). Wychodzi mi stary Atrix lub Xperia P,
przy czym żaden nie spełnia wszystkich wymagań.

--
kakmaratgaildotcom

Data: 2012-10-11 13:45:18
Autor: atm
[...]

Przelozylem niedawno sima z SGS2 do Defy - roznica kolosalna. Defy jest znacznie przyjemniejsza jako kieszonkowe urzadzenie do dzwonienia.
Z CM7.2 zas jest nieprawdopodobnie szybka jak na tak slaba specyfikacje techniczna. Najlepszym kompromisem wg mnie jest wyswietlacz 4.0"
(dla Pszemola - nie w waskim wydaniu Apple ;P)

Data: 2012-10-11 14:06:18
Autor: kakmar
[...]

Defy jest już "stara" i niestety nie doczekała się sensownego następcy.
Do niedawna niełatwo było uzasadnić sobie logicznie, przesiadkę na coś nowszego. Jednak _dobrego_, nowego CM z Androidem 4.x ciągle dla niej niema. A to 4.x ma kilka zauważalnych zalet.

Najlepszym kompromisem wg mnie jest wyswietlacz 4.0"

Tak, tyle że w rozsądnie małej i ergonomicznej obudowie i z qHD.

(dla Pszemola - nie w waskim wydaniu Apple ;P)

Heh.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-11 16:26:14
Autor: atm
On 2012-10-11 16:06, kakmar wrote:
[...]

nowszego. Jednak _dobrego_, nowego CM z Androidem 4.x ciÄ…gle dla niej
niema. A to 4.x ma kilka zauważalnych zalet.

Ostatnio znalazlem MIUI dla Defy oparty o Androida 4. Niestety ten ROM byl strasznie powolny, w zasadzie ciezko nazwac go uzywalnym.

Data: 2012-10-11 14:47:28
Autor: kakmar
[...]

Dobry Android 4+ byłby możliwy gdyby udało się ominąć blokadę i wgrać nowy kernel, bez tego nie ma na co liczyć. Kiedyś szukali obejścia, ale sprzęt
się starzeje i raczej nie spodziewam się cudów. Ale jeśli by się pojawił
to nie zmieniÄ™ telefonu ;)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-10-11 08:43:27
Autor: J.F.
Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
Dnia Wed, 10 Oct 2012 18:35:51 -0500, Pszemol napisa³(a):
[...]

Moze czas sie Pszemolu przyzwyczaic do OLED, bo to przyszlosc w telefonach
:-)

J.

Data: 2012-10-11 08:51:09
Autor: atm
[...]

Przemolowi chyba bardziej chodzi o polaczenie slabej rozdzielczosci 800x480, pentile i 4". Przerabialem ten uklad w SGS. Efekt koncowy nie jest dobry, bo pentile dodatkowo jeszcze obniza rozdzielczosc.

Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu