Może ten argument przyćmi/osłabi intensywność trollowania Jabłkowych...

Data: 2019-06-23 05:12:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Może ten argument przyćmi/osłabi intensywność trollowania Jabłkowych...
https://ithardware.pl/aktualnosci/samsung_domaga_sie_odszkodowania_od_apple_za_kiepska_sprzedaz_iphone_ow-9598.html

Samsung jest wykonawcą ekranów OLED dla iPhone'ów X, co stanowi ogromne zyski dla koreańskiego giganta. Niestety
iPhone'y nie radzą sobie zbyt dobrze na rynku, co zmusiło Apple do anulacji zamówień na podzespoły, co mocno
dotknęło ich dostawców, włączając w to Samsunga.

Fabryka Samsunga pracuje obecnie wykorzystując zaledwie 50 procent swoich możliwości.

-=-

https://www.gsmmaniak.pl/1019204/samsung-apple-oled-iphone/

Samsung trzyma Apple w szachu. Słaba sprzedaż iPhone'ów to dodatkowa kasa dla Koreańczyków

Apple za niedługo znajdzie się w wyjątkowej sytuacji, bowiem za swoją rynkową nieudolność
może zapłacić podwójnie.

-=-

https://www.tabletowo.pl/samsung-apple-iphone-ekran-wyswietlacz-oled-produkcja-odszkodowanie/

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-06-23 15:51:55
Autor: J.F.
Może ten argument przyćmi/osłabi intensywność trollowania Jabłkowych...
Dnia Sun, 23 Jun 2019 05:12:54 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
napisał(a):

[...]

Ale co - ludzie przestali smartfony kupowac, czy wybieraja tanie
modele z LCD ? Bo fabryka nie musi przeciez tylko dla Apple robic.

Procesory chyba tez im Samsung robi :-)

J.

Data: 2019-06-24 00:51:47
Autor: przemek.jedrzejczak
Może ten argument przyćmi/osłabi intensywnoś ć trollowania Jabłkowych...
oled/amoled jest drogi w produkcji wiec zyski na nim mniejsze, popatrz na specyfikacje 4GB RAM ma byle xiaomi za 150 eur do tego 64 GB wbudowanej pamieci 2xSIM i micro SD i jedyne czym wygrywa flagowiec to wyswietlacz ale coraz mniej chetnych zeby placic za to tyle kasy zreszta nawet chyba samsung robi tansze modele z LED

Data: 2019-06-24 12:11:50
Autor: J.F.
Użytkownik przemek  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0069aef9-4155-41c6-871e-80b2cb9eec42@googlegroups.com...
oled/amoled jest drogi w produkcji wiec zyski na nim mniejsze,

czy aby na pewno taki drogi ...

popatrz na specyfikacje 4GB RAM ma byle xiaomi za 150 eur do tego 64 GB wbudowanej pamieci 2xSIM i micro SD
i jedyne czym wygrywa flagowiec to wyswietlacz ale coraz mniej chetnych zeby placic za to tyle kasy

Szczegolnie, ze wcale nie jestem przekonany co do zalet OLED ... a moze to kwestia flagowych wad Samsunga :-)

Data: 2019-06-24 14:38:17
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-06-24 o 12:11, J.F. pisze:

Szczegolnie, ze wcale nie jestem przekonany co do zalet OLED ... a moze to kwestia flagowych wad Samsunga :-)

Wypalają się. Dla mnie to udręka...i z tego powodu raczej nie kupię następnego X-LEDa

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-06-24 15:01:36
Autor: J.F.
Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5d10c459$0$524$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Moj S4 nie wyglada na wypalony.

Ale oszczedny nie jest, bakteria starcza na krotko, grzeje sie przy wyswietlaniu straszliwie.
Trudno mi tylko powiedziec, czy to kwestia OLED, czy akceleratora, czy ogolnie tego, ze on wlasnym zyciem zyje ...

A efekt wizualny ... na pierwszy rzut oka "obłędny", ale na drugi ... zrobilem fotkę złotej polskiej jesieni ...
fotki na ekranie jakby podobne do owczesnych telefonow LG z LCD ...

J.

Data: 2019-06-24 16:47:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Może ten argument przyćmi/osłabi intensywność trollowania Jabłkowych...

"J.F." 5d10ca2f$0$532$65785112@news.neostrada.pl

Ale oszczedny nie jest, bakteria starcza na krotko, grzeje
sie przy wyswietlaniu straszliwie. Trudno mi tylko powiedziec,
czy to kwestia OLED, czy akceleratora, czy ogolnie tego, ze
on wlasnym zyciem zyje ...

Taki mądry jesteś a nie potrafisz sprawdzić?

Akcelerator nie jest zależny od oświetlenia -- chyba.

Natomiast matryca świeci tym jaśniej, im jaśniej jest dookoła.
Zatem porównując zużycie energii w różnym natężeniu, masz
odpowiedź na swe pytanie.

Nie musisz mieć różnego natężenia dookoła, bo możesz ręcznie
regulować jasność świecenia? -- ale ,,mój'' test wykonujesz
przyokazyjnie...

-=-

Wracając do mego postu inicjującego ten wątek -- chciałem
jedynie zauważyć, że Apple spada...

[być może skończy się jak z mikroskopem elektronowym potrzebującym
próżni lub nie -- choć dookoła mamroczemy ;) stale o oporze ,,powietrza''
stawianym satelitom EMuska; niby problemu nie ma -- powietrze jest
przeźro_czyste dla fotonów, lecz nie jest przeźro_czyste dla elektronów...
powietrze dla elektronów jest ~jak dym dla światła... tu dylematu nie ma?
raz 'fotony', raz 'światło'... ale w wypadku fal materii problem jest,
choć niby ;) fale Broglie'a  nie są powszechnie kwestionowane...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-06-24 17:18:06
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-06-24 o 15:01, J.F. pisze:
[...]

Bo go używasz sporadycznie, nie wisi ciągle na podświetleniu (np nawigacja czy gra)...albo nie sprawdziłeś na teście.

Ale oszczedny nie jest, bakteria starcza na krotko, grzeje sie przy wyswietlaniu straszliwie.

Procek się grzeje, nie układ graficzny/ekran. Musiałbyś odinstalować wszystko co się zaktualizowało od tamtego czasu i siedzi w procesach/tle...bo kiedyś się nie grzał, przecież :)

Trudno mi tylko powiedziec, czy to kwestia OLED, czy akceleratora, czy ogolnie tego, ze on wlasnym zyciem zyje ...

j/w.

A efekt wizualny ... na pierwszy rzut oka "obłędny", ale na drugi ... zrobilem fotkę złotej polskiej jesieni ...
fotki na ekranie jakby podobne do owczesnych telefonow LG z LCD ...

Głębia kolorów inna. Oled ma lepszą. Dla mnie osobiście nieistotne (pomijam równiez rozdzielczośc ekranu).
Wypalony oled całkowicie odpycha przy sprzedaży używanego telefonu. Taki telefon to w zasadzie ląduje na półce albo w śmietniku, pomimo że nieryśnięty/prawie idealny. Za 100zł na OLX nie będę się wygłupiał z S7 czy S8 bo szkoda czasu i wybrzydzajo :)

Data: 2019-06-28 09:59:58
Autor: Budzik
Może ten argument przyćmi/osłabi intensywność trollowania Jabłkowych...
UĹźytkownik LordBluzgÂŽ mkawran@poczta.onet.pl ...

Za 100zł na OLX nie będę się wygłupiał z S7 czy S8 bo szkoda czasu i wybrzydzajo :)

A masz na sprzedaz s8 za stĂłwke?

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2019-06-28 20:28:46
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-06-28 o 11:59, Budzik pisze:
Użytkownik LordBluzg(R) mkawran@poczta.onet.pl ...

Za 100zł na OLX nie będę się wygłupiał z S7
czy S8 bo szkoda czasu i wybrzydzajo :)

A masz na sprzedaz s8 za stówke?

Miałem. Miał zbity wyświetlacz :D...nowy wyświetlacz do S8 to jakaś chora cena.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-06-28 21:06:49
Autor: the_foe
W dniu 2019-06-24 o 17:18, LordBluzg(R) pisze:

Procek się grzeje, nie układ graficzny/ekran. Musiałbyś odinstalować wszystko co się zaktualizowało od tamtego czasu i siedzi w procesach/tle...bo kiedyś się nie grzał, przecież

OLEDy nie mają 100% sprawności, więc jak najbardziej grzeją się, temperatura to najgorszy wróg tej matrycy, potraktuj ją zapalniczką to zobaczysz.

--
@foe_pl

Data: 2019-06-24 14:15:32
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-06-24 o 09:51, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Xiaomi MI9 ma amoled :]

Data: 2019-06-28 21:01:19
Autor: the_foe
[...]

to już rozmiem skąd te potworki typu A40 czy A50, gdzie jedynym dobrym podzespołem to ekran

--
@foe_pl

Może ten argument przyćmi/osłabi intensywność trollowania Jabłkowych...