Moze to smieszne ale juz pol roku szukam bagaznika pod sakwy ..

Data: 2010-02-17 20:15:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Moze to smieszne ale juz pol roku szukam bagaznika pod sakwy ..
Makarena z fabryki pisze:
Rozmiar kol 28 cali . Wszedzie na allegro widze tylko uniwersalne 26-28 . A ja uwazam ze jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego ..Mozecie jakos pomoc ?

Witaj. Widywałem bagażniki na 26" dedykowane. A do 28" używam takiego regulowanego. Nie wiem czy się takim regulowanym przyglądałeś, ale ich uniwersalność jest tak ograniczona, że nie są do niczego. System przesuwania wielkości koła jest bardzo solidny i trwały. Więc bym się nie przejmował.

Seco

Moze to smieszne ale juz pol roku szukam bagaznika pod sakwy ..