Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?

Data: 2014-06-12 15:27:05
Autor: BaX
Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:bfa157dd-cc35-451c-8f13-a8bacc74764fgooglegroups.com...
Na onanecie kolejny film. Jaki kurwa w policji jest teraz wersal. Dzień dobry. O samochód z przerobionymi numerami. Proszę jechać.

Tu i tam piszą, że ojciec i matka w BOR.

Data: 2014-06-13 00:17:37
Autor: J.F.
Użytkownik "BaX"  napisał w wiadomości
Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości Na onanecie kolejny film. Jaki kurwa w policji jest teraz wersal. Dzień dobry. O samochód z przerobionymi numerami. Proszę jechać.
Tu i tam piszą, że ojciec i matka w BOR.

Generala w tym tym BOR czy jak ?
Bezkarnosc BOR raczej nie rozciaga sie na rodzine, predzej by sprawdzic czy to nie sluzbowe auto, albo prywatne ... tatusia :-)

J.

Data: 2014-06-13 00:35:44
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Chociaz wy nie wymyslajcie teorii, a auto jest na jego firme.

Data: 2014-06-14 10:10:34
Autor: J.F.
Dnia Fri, 13 Jun 2014 00:35:44 +0200, Czesław Wiśniak napisał(a):
[...]

A firma to wypozyczalnia samochodow ?

No to nie dziwne ze maja wladze klopot, jesli nawet nie moga spytac
komu powierzyl samochod ... bo i kiedy ?

J.

Data: 2014-06-14 04:15:17
Autor: kogutek444
Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
W dniu sobota, 14 czerwca 2014 10:10:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Fri, 13 Jun 2014 00:35:44 +0200, Czes�aw Wi�niak napisa�(a):

> [...]

A firma to wypozyczalnia samochodow ?

No to nie dziwne ze maja wladze klopot, jesli nawet nie moga spytac

komu powierzyl samochod ... bo i kiedy ?

Akurat w wypożyczalni bez problemu powie komu wypożyczył. ja mogę powiedzieć komu wypożyczył. To był Michał Strzęboszyński z Moczygłów gmina Żółwice. Taki adres miał w dowodzie.

Data: 2014-06-14 16:54:47
Autor: J.F.
Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
Dnia Sat, 14 Jun 2014 04:15:17 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
[...]

I na caly rok pozyczyl ?
Bo inaczej to skad wiesz kiedy ?

Umowe powinienes miec ... i chyba niszczyc w krotkim czasie, bo
ochrona danych osobowych ....

J.

Data: 2014-06-14 08:22:47
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 14 czerwca 2014 16:54:47 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

I na caly rok pozyczyl ?

Bo inaczej to skad wiesz kiedy ?

Umowe powinienes miec ... i chyba niszczyc w krotkim czasie, bo

Jak przyjdą nocą i kolbami w drzwi załomocą. On ze snu podnosząc skroń stanie u drzwi. I spyta czego.  Spytają komu w określonym dniu wypożyczył samochód. Powie że nie pamięta a regulamin wypożyczalni ma taki że nie kontroluje klientów bo słyszał ze jemu nie wolno spisywać danych osobowych. Samochody ma z ukrytym GPSem i wie gdzie są.. Potwierdzeniem transakcji jest ten tu oto przedstawiony wydruk z kasy fiskalnej. Następnie poinformuje przybyłych gości w tyrolsko blaszanych kapelusikach żeby się gonili. A w tv afer ciąg dalszy. Już sprawa pewnego małżeństwa co za 800 złotych kupiło w warszawie dwustu metrowe mieszkanie zeszła na drugi plan. Na pierwszym pojawiła się informacja że rząd po zajebaniu pieniędzy z funduszy emerytalnych zażyczył sobie aby ostoja złotówki i kapitalizmu z Polsce czyli bank centralny się skurwił i finansował deficyt budżetowy. Szef banku że ok pod warunkiem że ktoś zostanie ujebany. A minister od msw stwierdził że z Polski została nazwa na mapie Świata.

Data: 2014-06-14 17:35:53
Autor: J.F.
Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
Dnia Sat, 14 Jun 2014 08:22:47 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
[...]

Ktorym dniu ?
[...]

No, ale z drugiej strony to szef banku ktory przynosi straty powinien
zostac zmieniony ..

J.

Data: 2014-06-15 10:44:01
Autor: depros
[...]

Agentura;/
Siedzą dwie świnie w ubojni. Jedna tylko żre i śpi, druga często rozmyśla.
Pewnego dnia zamyślona się odzywa:
- Ty wiesz, oni nas tak pasą, by nas w końcu zabić i zeżreć.
- eeeeeeh kurwa ty i te twoje teorie spiskowe.

Data: 2014-06-15 12:32:04
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Bo to Nogal ich nagral :)

Data: 2014-06-15 14:07:30
Autor: RadoslawF
Dnia 2014-06-15 10:44, Użytkownik depros napisał:

Agentura;/
Siedzą dwie świnie w ubojni. Jedna tylko żre i śpi, druga często rozmyśla.

Zamiast cytować idiotów poszukaj jakiejś mądrej książki i sprawdź
do czego służy ubojnia a do czego chlewnia.

Pozdrawiam

Data: 2014-06-13 09:54:05
Autor: BaX
[...]

A tego tam nie napisali ale z ryja koleś jest ogólnie znaną postacią w światku "miszczóf prostej"

Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?