Może wypowie się druga strona?

Data: 2013-07-18 13:30:37
Autor: maverik
Może wypowie się druga strona?

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:ks6alg$5im$1node2.news.atman.pl...

http://www.youtube.com/watch?v=7cKbVtq5Aak

i czekałem aż wróci i mu jebnie, i nic, zero sensacji

Data: 2013-07-18 13:51:04
Autor: johnny
Może wypowie się druga strona?

i czekałem aż wróci i mu jebnie, i nic, zero sensacji

Moja stara (głupie babsko) jak robiła prawo jazdy (12 razy zdawała i za 13tym zdała - 3000zeta w łape) na pytanie instruktora dlaczego nie wlącza sie do ruch, skoro ma pierwszeństwo - mówiła z rozbrajająca szczeroscią: ależ to TIR, ma przewage masy!;-)

Gosciu widac zapomniał o tym pierwszym przykazaniu motocyklistów;-)

Może wypowie się druga strona?