Może wypowie się druga strona?

Data: 2013-07-18 15:26:06
Autor: krak
Może wypowie się druga strona?
Wg. polskich przepisów wina monity, ewentualnie dla katamaraniarza za wcze¶niejsze ujęcia z lewego pasa.
Pozdrawiam  (bez szacunku dla bezrejestratowców i podgiętych)

Data: 2013-07-18 15:51:10
Autor: -Demonos-
 krak <ssanie@gazeta.pl> Wrote in message:
Wg. polskich przepisów wina monity, ewentualnie dla katamaraniarza za wcze¶niejsze ujęcia z lewego pasa.
Pozdrawiam  (bez szacunku dla bezrejestratowców i podgiętych)

Wg mnie motocykl ostro hamował bez ¶wiatła stopu - patrz±c na pasy
 widać, że samochód jedzie ze stał± prędko¶ci±na pewno nie
 przyspiesza gwałtownie - dwa buraki się spotkały, ot
 co
--
-Demonos-
Tygrysek 955i, Inazuma i Virago 535 mojej lepszej połowy

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-07-19 09:25:44
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
-Demonos- napisał(a):
Wg mnie motocykl ostro hamował bez ¶wiatła stopu

a to nie kawasaki i wlasnie mu panewke przytarlo?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-07-19 07:40:56
Autor: AZ
MoĹĽe wypowie siÄ™ druga strona?
On 2013-07-19, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Wg mnie motocykl ostro hamował bez światła stopu

a to nie kawasaki i wlasnie mu panewke przytarlo?

To Ducati, widac ze mu felga pecla i sie przewrocil.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-19 10:15:30
Autor: Tadzik
On 2013-07-19, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
> a to nie kawasaki i wlasnie mu panewke przytarlo?

To Ducati, widac ze mu felga pecla i sie przewrocil.

Artur
ZZR 1200

A ja to jednak my¶lę, że Amil ma rację.
Mam ducati i mi żadne felgi nie pęcaj±! :)
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2013-07-19 08:25:16
Autor: AZ
On 2013-07-19, Tadzik <tadbal@gazeta.pl> wrote:
> a to nie kawasaki i wlasnie mu panewke przytarlo?

To Ducati, widac ze mu felga pecla i sie przewrocil.

A ja to jednak myślę, że Amil ma rację.
Mam ducati i mi żadne felgi nie pęcają! :)

No nie wiem bo ja mam Kawasaki i mi sie panewki nie zacierajo. Wiec wychodzi na to ze Honda...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-19 10:31:19
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
MoĹĽe wypowie siÄ™ druga strona?
AZ napisał(a):
Wiec wychodzi na to ze Honda...

No w sumie. Stop nie swiecil, wiec pewnie problemy z ladowaniem. Ale na pewno nie ducati, bo ducati robi 'uuuuuu' z wydechow i tylko przez chwile go widac, tak szybko znika.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-07-19 08:36:50
Autor: AZ
On 2013-07-19, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:

Ale na pewno nie ducati, bo ducati robi 'uuuuuu' z wydechow i tylko przez chwile go widac, tak szybko znika.

Zgadza sie, zjawisku towarzyszy jeszcze chmura dymu jak z radzieckiej lokomotywy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-19 10:51:04
Autor: Roman Niewiarowski
MoĹĽe wypowie siÄ™ druga strona?

pewno nie ducati, bo ducati robi 'uuuuuu' z wydechow i tylko przez
chwile go widac, tak szybko znika.

za duzo oleju w mieszance.

pozdr
newrom

Data: 2013-07-19 10:31:22
Autor: Tadzik
On Fri, 19 Jul 2013 08:25:16 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:
No nie wiem bo ja mam Kawasaki i mi sie panewki nie zacierajo. Wiec wychodzi na to ze Honda...

A to nie wiem, nie wypowiadam sie bo nie mam i sie nie znam...
Aha, no i zarobiony jestem... :)
--
Pozdro
Tadzik