Możemy logicznie udowodnić istnienie Boga

Data: 2012-10-10 22:13:49
Autor: Trefni¶
Możemy logicznie udowodnić istnienie Boga
W dniu 10.10.2012 o 21:40 abc <abc@wp.pl> pisze:

(...)
4) Najwyższe dobro istnieje; ma ono zatem swoje ¬ródło.
(...)

Dlaczego ¬ródło NIE JEST Najwyższym dobrem? Skoro nie jest, to musi być  złem... Najwyższym złem?
Co jest Ľródłem ¬ródła?
Czyżby przed nim co¶ było?
A także przed Pierwszym Poruszycielem, Pierwsz± Przyczyn±, Stwórc± Rzeczy?

Wszystko ma swoje ¬ródło, tylko Ľródłem ¬ródła jest nic?

Jaki jest cel owych "przemy¶lanych rzeczy"?
Może jednak ZUPEŁNIE inny?

--
Trefni¶
Nieszczęsny rodzaj ludzki tak został stworzony, że ci, którzy poruszaj±  się po go¶cińcu, zawsze będ± obrzucać kamieniami tych, którzy wytyczaj±  nowe szlaki. (Wolter)

Możemy logicznie udowodnić istnienie Boga