Możesz prezesowi buty czyścić i to będzie jeszcze honor dla ciebie

Data: 2019-01-26 20:53:57
Autor: boukun
Możesz prezesowi buty czyścić i to będzie jeszcze honor dla ciebie
https://wiadomosci.wp.pl/schetyna-skomentowal-wystapienie-jaroslawa-kaczynskiego-6342767387531393a

zbigniew
57 min. temu

Poziom Platformy hahahahahahahahahaa

ZOSIA
58 min. temu

schetyna jesteś nikim

Henryk
50 min. temu

Grzzesio, jesteś tylko kmiotkiem.

Zdq
2 min. temu

Grzesiu nie zawiodłem się na tobie, wiedziałem że coś takiego powiesz haha

Gregor
3 min. temu

PO jak zwykle, czyści i bez winy, jak niemowlęta

dfgh
3 min. temu

a co miał powiedzieć ,chyba jeszcze ...musimy odsunąć PIS od władzy.....on nie jest tak rozwinięty intelektualnie by sklecić jakąś odpowiedź na poziomie.-- -a artykuł tez dobry prawie cały o Jarosławie Kaczyńskim czyżby Osowski był tak bystry jak Szechtyna

mig29
3 min. temu

Możesz prezesowi buty czyścić i to będzie jeszcze honor dla ciebie

pedro78
4 min. temu

grzes i te jego glupawe gadki !!!!

Dönald Tüsk
4 min. temu

Dobry ten nasz szef PÖ. Lepszego przeciwnika prawica nie mogłaby sobie wymarzyć. Tak trzymać!

Data: 2019-01-27 12:36:54
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2idsl$bvv$1gioia.aioe.org...
https://wiadomosci.wp.pl/schetyna-skomentowal-wystapienie-jaroslawa-kaczynskiego-6342767387531393a

Świniopasie, możesz napisać cos od siebie? Np o czyśzczeniu butów prezesowi.

--
Pajdak

Możesz prezesowi buty czyścić i to będzie jeszcze honor dla ciebie