Mozil

Data: 2014-04-28 20:21:48
Autor: vicent
Mozil
Dopiero co reklamował Play, a teraz zachwala Tmobile, to męska komórkowa dziwka i latem przejdzie do Plusa?
Dlaczego operatorzy nie polepszaj± usług i nie obniżaj± kosztów, zamiast podkupywać sobie jakich¶ pożałowania godych celebrytów?

Data: 2014-04-28 18:26:17
Autor: masti
Mozil
Dnia pięknego Mon, 28 Apr 2014 20:21:48 +0200 osobnik zwany vicent
napisał:

Dopiero co reklamował Play, a teraz zachwala Tmobile, to męska komórkowa
dziwka i latem przejdzie do Plusa?

a to aktor w reklamie ma się utożsamiać z produktem?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-04-28 21:29:02
Autor: Alf/red/
Mozil
On 28/04/14 20:26, masti wrote:
a to aktor w reklamie ma się utożsamiać z produktem?

A nie pamiętasz Cugierkotki?

Ta zmiana barw to ogólny strzał w kolano całej branży, no jeśli celebryta w roku X reklamuje produkt A jaki wspaniały ach och, a w roku X+0,5 bezpośrednią konkurencję ą ę obsługa klienta, to co sobie marketoidy nadzieją, że tłum przejdzie "za twarzą"? I nikt nie pomyśli "sprzedajna dziwka robi mnie w trąbę"?
Czy wyobraża kto sobie, żeby Kondrat zaczął reklamować np. Millennium, a Chajzer proszek IXI?

A sam spot też dla kretynów - duży tarmosi małego i to ma mnie przyciągnąć do Produktu? Że ja też pomęczę jakiegoś konusa bo to takie fajne jest? I windą jadą do sklepu, jadą i jadą, kto robi punkty sprzedaży masowej na dziesiątym piętrze wieżowca, chyba na pardą wieśniaków ma to działać oszałamiająco, bo na mnie nie.

I w dodatku co 15 minut puszczajÄ….

--
Alf/red/
PS dopiero otworzyłem butelkę, nawet nie powąchałem...

Data: 2014-04-28 19:52:53
Autor: masti
Mozil
Dnia pięknego Mon, 28 Apr 2014 21:29:02 +0200 osobnik zwany Alf/red/
napisał:

On 28/04/14 20:26, masti wrote:
[...]

"sprzedajna dziwka robi mnie w trÄ…bÄ™"? Czy wyobraĹĽa kto sobie, ĹĽeby
Kondrat zaczął reklamować np. Millennium, a Chajzer proszek IXI?

A sam spot też dla kretynów - duży tarmosi małego i to ma mnie
przyciągnąć do Produktu? Że ja też pomęczę jakiegoś konusa bo to takie
fajne jest? I windÄ… jadÄ… do sklepu, jadÄ… i jadÄ…, kto robi punkty
sprzedaży masowej na dziesiątym piętrze wieżowca, chyba na pardą
wieśniaków ma to działać oszałamiająco, bo na mnie nie.

I w dodatku co 15 minut puszczajÄ….

nie jesteś widać targetem :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-05-02 07:02:14
Autor: J.F.
Mozil
Dnia Mon, 28 Apr 2014 21:29:02 +0200, Alf/red/ napisał(a):
On 28/04/14 20:26, masti wrote:
a to aktor w reklamie ma się utożsamiać z produktem?
Ta zmiana barw to ogólny strzał w kolano całej branży, no je¶li celebryta w roku X reklamuje produkt A jaki wspaniały ach och, a w roku X+0,5 bezpo¶redni± konkurencję ± ę obsługa klienta, to co sobie

Nastepnym razem siec zaplaci za lojalnosc ... albo i nie :-)

marketoidy nadziej±, że tłum przejdzie "za twarz±"? I nikt nie pomy¶li "sprzedajna dziwka robi mnie w tr±bę"?
Czy wyobraża kto sobie, żeby Kondrat zacz±ł reklamować np. Millennium,

Jak myslisz - jaki % ogladaczy nie zauwazy ? Nie pamietam jaki bank reklamowal, nie mam tam konta ... hm, a moze i
mam, ale nie skusila mnie tamta reklama, pamietam tylko ze reklamowal. Moze i Millenium to bylo :-)

A jak to mowia - im bardziej bedzie sie mowic o reklamie, tym lepiej
:-)

J.

Data: 2014-04-28 20:31:26
Autor: dizel
Mozil
On Mon, 28 Apr 2014 20:21:48 +0200, "vicent" <vinnie@poczta.com>
wrote:

[...]

Prokop zrobił to samo, ale wg mnie to już problem play widocznie tak
skonstruowali z nimi umowy że mogli i¶ć do T i reklamować T.
Zreszt± kto wierzy w te reklamy że taki Mozil ma telefon w play na
kartę:) Teraz w T to nie wiem jak± ofertę reklamuje.

Pozdrawiam

Data: 2014-04-29 08:09:35
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Mozil
Dnia 2014-04-28, o godz. 20:31:26
dizel <xxx@xxx.xx> napisał(a):

[...]

Nie wiem czy w Play ale miał na kartę przynajmniej jeden. Wraz z żon±
prowadzili¶my knajpę obok hotelu w którym mieszkał. Norm± była jego
wizyta jeszcze przed otwarciem na wczesne ¶niadanko w kapciach i
piżamie - bo hotel ¶niadania brał z cateringu i nie były zbyt smaczne.
Parę razy przy mnie wklepywał kod z paragonu ze sklepu na rogu. Ale
ogólnie to miał 2-3 telefony. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-04-30 14:48:18
Autor: J.F
Mozil
Użytkownik "dizel"  napisał w wiadomo¶ci grup
[...]

O ofertach Temobilu to ja niedawno cos pisalem.
Moze on nie ma reklamowac konkretnej osoby, tylko zachecic do zajrzenia do salonu/na strone i skuszenia sie na telefon za 99 zl ?

J.

Data: 2014-04-28 20:41:55
Autor: K
Mozil
W dniu 28-04-2014 20:21, vicent pisze:
[...]

a kto oglada i wierzy w reklamy?

Data: 2014-04-28 22:21:25
Autor: vicent
Mozil

Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomo¶ci news:ljm7dl$3e9$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Natkn±ć się na ten badziew nietrudno, nawet na mie¶cie widziałem bilbord :(
Wypada chociaż zachować resztki jakiej¶ przyzwoito¶ci, to tak jakby Wojewódzki miał reklamować radio z ryjem.

Data: 2014-04-29 09:57:57
Autor: AL
Mozil
On 2014-04-28 20:21, vicent wrote:
[...]

dla mnie to wyrzucanie kasy w bloto - a pewnie chodzi o podatki w tym wszystkim (odpisy).  Wolalbym by reklama miala w sobie KONKRETY, czyli dlaczego mialbym wybrac ich siec a nie inna.
Zaden aktor czy celebryta mnie do tego nie zmusi/przekona.

Tak sie robi reklame - same konkrety:
http://youtu.be/_joQEa-mB-w
;)

Data: 2014-04-30 00:22:53
Autor: Chris94
Mozil
Dnia Tue, 29 Apr 2014 09:57:57 +0200, AL napisał(a):

Tak sie robi reklame - same konkrety:
http://youtu.be/_joQEa-mB-w
;)

Faktycznie, bardzo fajna i pomysłowa reklama :)

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2014-04-30 12:34:19
Autor: J.F
Mozil
Użytkownik "Chris94"  napisał w wiadomo¶ci
Dnia Tue, 29 Apr 2014 09:57:57 +0200, AL napisał(a):
Tak sie robi reklame - same konkrety:
http://youtu.be/_joQEa-mB-w
;)
Faktycznie, bardzo fajna i pomysłowa reklama :)

Pomyslowa ... ale kiedy oni przylaczaja jakies rury do tego ?

J.

Data: 2014-04-30 14:44:29
Autor: J.F
Mozil
Użytkownik "vicent"  napisał w wiadomo¶ci
Dopiero co reklamował Play, a teraz zachwala Tmobile, to męska komórkowa dziwka i latem przejdzie do Plusa?

Nie chcial Play zaplacic za wylacznosc, to przeszedl.

Dlaczego operatorzy nie polepszaj± usług i nie obniżaj± kosztów, zamiast podkupywać sobie jakich¶ pożałowania godych celebrytów?

Bo tak taniej wychodzi ? :-)

Pozalowania godny celebryta drogi pewnie nie jest, a w natloku innych kosztow jego gaza to w ogole drobne :-)

J.

Data: 2014-05-02 10:39:28
Autor: DJ Abelson®
Mozil [X-post warning]
W dniu 2014-04-28 20:21, vicent pisze:
Dopiero co reklamował Play, a teraz zachwala Tmobile, to męska komórkowa
dziwka i latem przejdzie do Plusa?
Dlaczego operatorzy nie polepszają usług i nie obniżają kosztów, zamiast
podkupywać sobie jakichś pożałowania godych celebrytów?

  To ten Mozil, co jego mamÄ… jest ta przeglÄ…darka Mozilla?
Ogulnie - PIENTNO

--

Mozil