Możliwa jest koalicja PiS z PSL Komorowski urwany z choinki

Data: 2010-06-04 09:13:22
Autor: awe
Możliwa jest koalicja PiS z PSL Komorowski urwany z choinki
Data: 2010-06-04 00:30:15
Autor: HaMMeR
Możliwa jest koalicja PiS z PSL Komorowski urwany z choinki
On 4 Cze, 09:13, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.rp.pl/artykul/489266_Mozliwa_jest_koalicja__PiS_z_PSL.html

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Cztery ostatnie pytania z wywiadu ze Staniszkis... i bez komentarza:):

Polacy chyba chcieliby mieć pierwszą damę?

To ewentualnie będą mieli żonę Bronisława Komorowskiego. Wygląda na
tak znękaną i smutną osobę, że kraje się serce, jeśli ktoś ma w oczach
Marię i Lecha.

Na czym w tej kampanii może polec Komorowski?

Na samym sobie. Po prostu jest beznadziejny. Czy powiedział coś
ciekawego?

Czy wykonał swoje ustawowe zadania jako marszałek Sejmu? Nic nie
zrobił.

Nadaje się tylko na rolę żyrandola, a to jest dużo za mało.

Przecież jest jowialny, jak mówią niektórzy - rubaszny.

Nie. Widziałam schłodzone twarze studentów, gdy mówił o pisaniu swojej
pracy magisterskiej z pomocą teścia. Widziałam sołtysa w Licheniu,
którego musieli powstrzymywać.

Dlaczego?

Aby się nie rzucił na Komorowskiego, który opowiadał o znajomym
sołtysie z Budy Ruskiej. Przechwalał się, że nie wiadomo co mu
załatwił. A takiego załatwiactwa ludzie nie lubią. Bronisław
Komorowski po prostu jest urwany z choinki.

Nawet Lech Wałęsa jest od niego lepszy, bo ma w sobie to "coś" i
potrafi udawać głupszego, niż jest. A Komorowski jest sobą, co jest
dla mnie nie do zniesienia. Mój udział w kampanii jest spowodowany
także tym.

Data: 2010-06-04 09:35:06
Autor: Rafał Lepudruk
Mo?liwa jest koalicja PiS z PSL Komorowski urwany z choinki

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:240532ae-7fc7-4b47-8681-a132a5f5dc0bt10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Nie martw się, jakoś będziesz musiał to przeżyć. Będziesz bluzgać przez całe tygodnie, az w końcu zwariujesz i będziesz szczęsliwy.

R.L.

Data: 2010-06-04 09:50:56
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08acc8$0$2589$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
przeszedles juz te chorobe, czy nadal z niej wychodzisz. moze zmien doctura
awe

Data: 2010-06-04 09:59:42
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huab3b$lgj$1news.onet.pl...

[...]

Masz na myśli to wodogłowie, na które się leczyłeś przez lata?

R.L.

Data: 2010-06-04 10:26:45
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08b3d3$2$17101$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
no nie mowilem chory, bredzi
awe

Data: 2010-06-04 11:33:12
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huad63$q2o$1news.onet.pl...

[...]

Czyzbyś stracił i pamięć?

R.L.

Data: 2010-06-04 12:40:30
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08ca51$3$19163$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
ty zapetliles sie? wsiadz na karuzele i popros o obroty w druga strone, moze ci sie poprawi
awe

Data: 2010-06-04 12:48:51
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hual1i$gni$1news.onet.pl...

[...]

Ci pomagało? W takim razie wierzę ci na słowo.

R.L.

Data: 2010-06-04 13:49:29
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08da93$1$2594$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
nie mam tego typu problemow
awe

Data: 2010-06-04 09:27:29
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hua8ra$gqd$1news.onet.pl...
http://www.rp.pl/artykul/489266_Mozliwa_jest_koalicja__PiS_z_PSL.html

PSL ja starzejąca się prostytutka, daje tyłka każdemu kto się do niej uśmiechnie.

R.L.

Data: 2010-06-04 00:46:01
Autor: DJ MC Donald Musk
On 4 Cze, 09:27, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:hua8ra$gqd$1news.onet.pl...

>http://www.rp.pl/artykul/489266_Mozliwa_jest_koalicja__PiS_z_PSL.html

PSL ja starzejąca się prostytutka, daje tyłka każdemu kto się do niej
uśmiechnie.

R.L.

ale dosrales POstwu :-)

Data: 2010-06-04 09:48:29
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:245a8503-3bb6-4158-bdac-6f0b64721f3ad8g2000yqf.googlegroups.com...
> [...]

>http://www.rp.pl/artykul/489266_Mozliwa_jest_koalicja__PiS_z_PSL.html

PSL ja starzejąca się prostytutka, daje tyłka każdemu kto się do niej

Masz na myśli koalicję z Lepperem i Giertychem? Faktycznie, dołożyłem ;-)

R.L.

Data: 2010-06-04 10:26:08
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08b3d2$1$17101$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

ale dosrales POstwu :-)

Masz na myśli koalicję z Lepperem i Giertychem? Faktycznie, dołożyłem ;-)

-- -- -- -- -- -- -- -
nei rob z siebie posmiewiska
awe

Data: 2010-06-04 11:31:46
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huad4u$q0q$1news.onet.pl...

> [...]

ale dosrales POstwu :-)

Masz na myśli koalicję z Lepperem i Giertychem? Faktycznie, dołożyłem ;-)

Pośmiewisko z ciebie i siebie to zrobił prezes PiS zawierając koalicję z Lepperem i Giertychem.

R.L.

Data: 2010-06-04 12:37:21
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08ca51$1$19163$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

awe

Pośmiewisko z ciebie i siebie to zrobił prezes PiS zawierając koalicję z Lepperem i Giertychem.

tylko tak ci sie wydaje. smichu bylo to potem jak Po robilo alianse z Wszechpolakami
awe

Data: 2010-06-04 12:46:34
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huakrj$g4q$1news.onet.pl...

> [...]

-- -- -- -- -- -- --
tylko tak ci sie wydaje. smichu bylo to potem jak Po robilo alianse z Wszechpolakami

Tak, a kiedy? Czyzby Farfał był z PO? A może Giertych? O Lepperze przez litość nie wspomnę!

R.L.

Data: 2010-06-04 13:46:38
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08da92$2$2594$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

awe

Tak, a kiedy? Czyzby Farfał był z PO? A może Giertych? O Lepperze przez litość nie wspomnę!

sluchaj srumajtku jak ty jestes tak swietnie doinformowany to moze najpierw sie zorientuj co i jak a potem przyjdz to pogadamy
awe

Data: 2010-06-04 17:58:47
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huaosp$u8a$1news.onet.pl...

> [...]

sluchaj srumajtku jak ty jestes tak swietnie doinformowany to moze najpierw sie zorientuj co i jak a potem przyjdz to pogadamy

Słuchaj na srajpampersie, jestem dobrze poinformowany. Dobrze wiesz, że wchodzenie w koalicję z takimi typkami było obrzydliwe. Prezes PiS wlezie w każde szambo byle tylko dorwać się do żyrandola i wymienić podsłuchy.

R.L.

Data: 2010-06-05 13:47:25
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c092550$0$17101$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Słuchaj na srajpampersie, jestem dobrze poinformowany. Dobrze wiesz, że wchodzenie w koalicję z takimi typkami było obrzydliwe. Prezes PiS wlezie w każde szambo byle tylko dorwać się do żyrandola i wymienić podsłuchy.

-- -- -- -- -- -- -- -- --
ja tam nie wnikam co ty dobrze wiesz, ale podziel sie tym ze swoim lekarzem, moze te dawki ktore lykasz sa za mocne albo za slabe. musza znalezc jakis zloty srodek
awe

Data: 2010-06-04 09:49:24
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huab0n$lcc$1news.onet.pl...

[...]

Które SLD? To Olejniczaka czy to Napieralskiego?

R.L.

Data: 2010-06-04 10:58:09
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08b3d2$2$17101$65785112news.neostrada.pl...

[...]

a skad ja mam wiedziec, nie zajmuje sie niszowymi partiami
awe

Data: 2010-06-04 11:32:37
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huaf0j$ue4$1news.onet.pl...

[...]

Jeszcze trochę a PiS pójdzie na zieloną trawkę! PO to też niszowa partia?

R.L.

Data: 2010-06-04 12:38:17
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08ca51$2$19163$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ty a moze porzuc wrozenie z fusow bo ci nie wychodzi. do tego trzeba miec mozg anie mlusk
awe

Data: 2010-06-04 12:47:31
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huaktc$gb1$1news.onet.pl...

[...]

To co masz pod łysinką to twój problem staruszku. Pilnuj łańcucha! ;-)

R.L.

Data: 2010-06-04 13:47:15
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08da93$0$2594$65785112news.neostrada.pl...

[...]

nie mam lysinki - za dobre geny
awe

Data: 2010-06-04 11:36:37
Autor: bartez
[...]

I tu uderzyłeś w sedno. Każda partia niszowa da dupy byleby się utrzymać.

Data: 2010-06-04 12:39:46
Autor: awe

Użytkownik "bartez" <mcbartus@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c08c92a$0$2605$65785112news.neostrada.pl...

[...]

dokladnie, taka partia byla i jest PO, ale poniewaz dawanie dupy im dobrze wychodzi stad maja poaprcie GW, TVN24 i calego ubolstwa. Pamietamy nocna zmiane z 1992 roku. Co wiecej mozna powiedziec jak nie te znamienne slowa. Tusk raz kurwa zawsze kurwa
awe

Data: 2010-06-04 12:41:14
Autor: bartez

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hual06$gk4$1news.onet.pl...

[...]

Ale ja powiedziałem "każda" tak PO jak i PIS. Ale z tego co widzę to PIS bardziej :))))

Data: 2010-06-04 13:48:22
Autor: awe

Użytkownik "bartez" <mcbartus@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c08d84c$0$19166$65785112news.neostrada.pl...

[...]

mozesz miec wlasne zdanie, z ktorym trudno jednak mi sie zgodzic, no ale widze ze bawia cie takie przepychanki to sie przepchnij i nie zawracaj duupy
awe

Data: 2010-06-04 13:52:57
Autor: bartez

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huaovs$ukc$1news.onet.pl...

[...]

przypominam koledze, że sam zaczął i przepycha się z różnymi ludźmi w każdym możliwym wątku.

:)

Data: 2010-06-05 13:48:10
Autor: awe

Użytkownik "bartez" <mcbartus@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4c08e91c$0$17091$65785112news.neostrada.pl...

[...]

ja sie nie przepycham - ja zabijam czas
awe

Data: 2010-06-04 09:47:32
Autor: MrWebsky
awe wrote:

http://www.rp.pl/artykul/489266_Mozliwa_jest_koalicja__PiS_z_PSL.html

PSL należy podziwiać, za wyjątkową zdolność przetrwania przy korycie.
Z drugiej strony włościaństwo wie, że brak PSL w Sejmie będzie oznaczać
koniec KRUS a zatem koniec eldorado na koszt państwa.

Data: 2010-06-04 09:57:49
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "MrWebsky" <mrwebsky@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4C08AF94.84642996poczta.onet.pl...
awe wrote:

[...]

Dlatego czas by oderwać PSL od żloba.

R.L.

Data: 2010-06-04 10:20:38
Autor: MrWebsky
Możliwa jest koalicja PiS z PSL Komorowski urwany z choinki
Dlatego czas by oderwać PSL od żloba.

R.L.

Nie ma na to szans. Nawet jeśli sondaże mówią inaczej w ostatniej chwili
pawlactwo się mobilizuje i przewleka przez próg.

Możliwa jest koalicja PiS z PSL Komorowski urwany z choinki