Możliwości Doboru Dekompresji dla Aparatu Nurkowego typu Crabe

Data: 2012-01-31 10:16:00
Autor:
Możliwości Doboru Dekompresji dla Aparatu Nurkowego typu Crabe
Właśnie dotarła do mnie książka "Możliwości Doboru Dekompresji dla Aparatu Nurkowego typu Crabe" Ryszard Kłos. Występują pewne różnice w porównaniu do SCR CVR (nazwa rekreacyjne popularna PSCR) lecz to dobra informacja o dekompresji w tej rodzinie obiegów półzamkniętych. pozdrawiam rc
ps "muwe nano" (czy jakoś podobnie) też ją masz ?

Data: 2012-01-31 15:47:36
Autor: jacekplacek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

SUPER!!! Jak doślą mp3 to i treść Pan poznasz. Tylko zazdrościć. --

Data: 2012-01-31 15:51:02
Autor: jacekplacek

Wiesz, że niedawno rozesłano przez GSM info o Twoich wynalazkach? Niektórych dopadło w metrze: http://www.youtube.com/watch?v=EeauvE1M7qc&feature=player_embedded --

Data: 2012-01-31 20:01:58
Autor:
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Właśnie dotarła do mnie książka "Możliwości Doboru Dekompresji dla Aparatu > Nurkowego typu Crabe" Ryszard Kłos. Występują pewne różnice w porównaniu
> [...]
>  > tej rodzinie obiegów półzamkniętych. > > pozdrawiam rc
> ps "muwe nano" (czy jakoś podobnie) też ją masz ?

Znowu Jacek Biernacki rozsiewa pomówienia, klasyka nic nowego.

Wiesz ta publikacja jest także o współczesnej teorii dekompresji. Dodatkowo było oficjalnie przeprowadzenie projektu badań na ludziach przed Komisją Etyki podpisało się kilkanaście osób profesorowie i dr hab. Projekt badań z udziałem ludzi zyskał oficjalną akceptację.
Czy możesz przypomnieć kiedy Paweł Poręba zyskał zgodę Komisji Etyki na badania dotyczące NOF, jest to z udziałem ludzi ?
Może ma jakieś wyniki badań ?
Może jakąś recenzję paranoi bez podstaw fizycznych ?

Daj znać jak będziesz znał konkretne fakty z badań NOF.

pozdrawiam rc

Data: 2012-02-01 07:46:33
Autor: jacekplacek
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> [...]

Może ma jakieś wyniki badań ?
Może jakąś recenzję paranoi bez podstaw fizycznych ?

Daj znać jak będziesz znał konkretne fakty z badań NOF.

Te, Rysiek: a co mnie obchodzi czy Paweł, Ziutek czy inny Zenek ma jakąś tam recenzję, zgodę, glejt i poklask? Przyjmij do tej swojej kulki na szyi, że w dupie mam czyjeś recenzje, Ciebie, Twoich kolesi i pokręcone teorie. Kłuj se tym kijkiem, czy czym tam lubisz, po dnie, bierz leki i smaruj dialogi sam z sobą na sekcie.

Ps. Przepraszam, że nakarmiłem trolla, ale chudzinka taka, bidulka na mrozie - niech przekąsi conieco :)

Data: 2012-02-01 08:06:33
Autor:
Jacek Biernacki w akcji
[...]

Jacku Biernacki sam wchodzisz w temat który jest mocno ponad Twoimi możliwościami intelektualnymi. Na Wydziale Archeologii UW fotografowałeś tabliczki z obliczeniem ilości gazów, to podstawówka nurkowania, dodatkowo robiłeś to z lampą błyskową. Ekrany fotografuje się w ich świetle własnym. No chyba że potrzebowałeś zdjęcie "Szczęściarza". Jak był temat o dekompresji prowadzony przez Żabierka, to nic nie zrozumiałeś jak zwykle. A gość opowiadał papkę pojęciową lecz i w niej były elementy pokazujące jakim NOF jest gównem dekompresyjnym. Naucz się podstaw, w książce która stała się kanwą tego tematu jest dekompresja z elementami teorii pola, pojawiają się gradienty jako wektory.
A ty instruktorku TDI/SDI już umiesz przesycenia policzyć ? Czy nadal tylku możesz ujadać.
"
jacekplacek Wyświetl profil Więcej opcji 5 Lis 2010, 20:50 Zboj <zboj_...@mnc.dot.pl> napisał(a): - Ukryj cytowany tekst -
> A ja dziękuję za potwierdzenie mojego przekonania, że jesteś tępym > zarozumiałym kretynem nie potrafiącym zrozumieć najprostszego przekazu. > Gdzie > ty, baranie niemyty znalazłeś moim tekście, że zajmuję się akwizycją > czegokolwiek? Nawet nie powiem, żebyś mnie w dupe pocałował, bo nic nie > wskazuje na to, żebyś mył zęby. Życząc miłego pałowania, pozostajacy bez > szacunku, Jacek. Żyłka Ci nabrzmiała? Biznesik nie idzie, że tak gardłujesz? A czytać nie potrafisz - gdybyś nie pojechał chamsko i kloacznie po wątku,
którym się wypowiadałem pozytywnie o tym sprzęcie, a więc i pośrednio po mnie, nie poświęciłbym sekundy na Twoje ogłoszenie, bo mi frędzlem wisi. Ale, że jesteś gnojkiem nawalonym miłością do jedynie słusznych rozwiązań, to musiałeś wylać swoje sekciarskie żale po okolicy. A teraz płaczesz
udając
kretyna, który nie wie o co chodzi. I dalej plujesz pod wiatr.

Wali mnie, czy sprzedam ten gówniany automat, czy nie i nie o to chodziło. Chodziło o tępe wcinanie kilku kretynów w cudze wątki sprzedażowe - a wpisujesz się w to idealnie. Pizda z waści i tyle.
Mimo wszystko żal mi Ciebie.

..powiedziało gówno, czepiając się buta. --
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/ " "
jacekplacek Wyświetl profil Więcej opcji 28 Lip 2010, 11:34 <demolant.WYT...@gazeta.pl> napisał(a):
Właśnie ilorazy ciśnień mają sens, bo ilości inertu rozpuszczone są proporcjonalne do ciśnień.

czarnecki, jesteś idiotą, jesteś kompletnym imbecylem. Miałem się tu nie odzywać, ale już nie wytrzymałem. Po cholerę zabierasz tu głos nie znając tak podstawowych rzeczy, jak "od czego zależy ilość rozpuszczonych w tkankach gazów". Facet, to są kompletne podstawy.
Wiesz zbyt długo uciekasz od odpowiedzi, żebym czekał dalej.

A kogo to głupku interesuje, na co ty czekasz lub nie czekasz. Bełkotaj dalej sam ze sobą na forum in_fora a tu się nie odzywaj. In_for ciebie podziwia, szanuje - tam jest właściwe dla ciebie miejsce.
Tak nie odpowiedzialnie wpisałeś zalecenie wyjścia z 1,6 ata w 0,4 ata że kurewstwem moralnym jest uciekanie od wskazania źródeł.

Gdzie głąbie wyczytałeś takie "zalecenie"? Jest metoda i na podstawie ogólnie dostępnych i ogólnie przyjętych modeli pokazane zakończenie dekompresji. Nie ma żadnych "zaleceń". Nigdzie nie widzę, żeby ktoś komuś cokolwiek "zalecał". Chcesz, to sobie nurkuj na wróżbach z kart - twoja sprawa, ale najpierw zacznij wogóle nurkować a nie tylko świecić zasranymi majtami. A przede wszystkim, skończ idioto zasrywać forum nurkowe swoimi psychozami na punkcie kilku ludzi, którzy jak większość mają cię za niezrównoważone gówno.
Masz zalecenie od którejkolwiek organizacji? nie MASZ. To spierdalaj z takim zaleceniem, do kubu morderców Marka Macnera.

Ktoś zamordował Marka Mecnera? Pierwsze słyszę. Naucz się pisać głąbie.
Pytałem o tabele dekompresyjne i rekompresyjne, czyli coś sprawdzonego i zalecanego także do terapii.

Pokaż mi tabele dekompresyjne i rekompresyjne dla RD Andrew Georgitsisa - nurkuje się na tym z powodzeniem. A metoda Pawła jest z tym zbieżna, często bardziej konserwatywna. Załaduj dowolny profil z NOF do dowolnego dekoplanera a potem pyskuj.
NIE masz nic, nawet sprawdzenia na własnej skórze. To kurewstwo pisać nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne !

Jeszcze raz: gdzie ty psychopato widzisz zalecenia? I jakie nie sprawdzenie? Nurkowań w oparciu o NOF wykonano już kilka tysięcy w tym długie i głębokie. Najtrudniejsze z nich, najbardziej wymagające i zarazem obarczone największym ryzykiem wykonał sam autor - Paweł Poręba. Wiele nurkowań powtórzeniowych, wielokrotnie bezpośrednio po nich celowy duży wysiłek fizyczny. I co? I Nic, kompletnie nic, nawet śladu DCS 876 kategorii. To po prostu działa.
Problem ilorazu ciśnień dotyczy dekompresji tlenowej jaką zaleciłeś, też podawałem przykład dekompresji tlenowej. Więc stosujesz łajdactwo
dyskusyjne i
odpowiadasz na nie zadane pytanie. Stosujesz często taką taktykę, to klasyka "IANTD Żabierek" Nie posiadasz takiego zalecenia z ilorazem ciśnień 4, to osobiste
wydurnienie.
Nie miał takiego zalecenia Michał Brajta nurkując w Himalajach. Również była stosowana dekompresja tlenowa. Było to pod nadzorem DAN Polska i
specjalistów
z Gdyni.

Było to pod nadzorem? Jakim nadzorem? Na miejscu był lekarz, komora, badania dopplerem? Co ty bredzisz gościu. Opracowano sposób wyjścia, zapytano jak poszło.
Znasz ich, dlaczego boisz się weryfikacji tego zalecenia ? Podawałem osoby o kwalifikacjach medycyna lotnicza i nurkowa, też się boisz sprawdzić.

To twoi znajomi z psychitryka? Daruj sobie" pozdrawiam rc

Data: 2012-02-01 08:54:32
Autor: jacekplacek
Jacek Biernacki w akcji
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Te, Rysiek: a co mnie obchodzi czy Paweł, Ziutek czy inny Zenek ma jakąś
> [...]

Jacku Biernacki sam wchodzisz w temat który jest mocno ponad Twoimi możliwościami intelektualnymi. Na Wydziale Archeologii UW fotografowałeś tabliczki z obliczeniem ilości gazów, to podstawówka nurkowania, dodatkowo robiłeś to z lampą błyskową. Ekrany fotografuje się w ich świetle własnym. No chyba że potrzebowałeś zdjęcie "Szczęściarza". Jak był temat o dekompresji prowadzony przez Żabierka, to nic nie zrozumiałeś

Czyli obłęd się rozwija: Rysiowi doszły omamy wzrokowe :))) Opowiedz, jak wyglądałem w tej Twojej wizji, gdy "widziałeś" mnie w Warszawie :D Kończę już chory biedaku, ale możesz rozwijać temat jak ma Ci to ulżyć.

Data: 2012-02-01 11:06:47
Autor:
Bardzo przepraszam za porównanie z głupkiem J. Biernackim.
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czyli obłęd się rozwija: Rysiowi doszły omamy wzrokowe :))) Opowiedz, jak wyglądałem w tej Twojej wizji, gdy "widziałeś" mnie w Warszawie :D Kończę już chory biedaku, ale możesz rozwijać temat jak ma Ci to ulżyć.

Jeśli ten pod ścianą to nie byłeś Ty, to bardzo przepraszam.
Za porównanie jego z takim głupkiem jak Jacek Biernacki.

A dekompresję już umiesz policzyć, Jacusiu ?

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-31 18:32:17
Autor: tomek

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jg8f10$om$1inews.gazeta.pl...
[...]

//skoro juz to przeczytałeś to wniesiesz coś dla innych? czy nadal będziesz
tak jak zwykle, dawał recepty na życie...

czy też  może po staremu  -  zwymyślasz wszystkich?

od debili, konfidentów, i idiotów...

PANIE RC

Data: 2012-01-31 19:53:35
Autor:
tomek <water.1974@o2.pl> napisał(a):
//skoro juz to przeczytałeś to wniesiesz coś dla innych? czy nadal będziesz
tak jak zwykle, dawał recepty na życie...

Nie daję recept na życie.

czy też  może po staremu  -  zwymyślasz wszystkich?

od debili, konfidentów, i idiotów...

PANIE RC

Dlaczego wszystkich, tylko prymityw nie odróżnia: wszystkich, od prawie wszystkich, czy też większości.

pozdrawiam rc

Data: 2012-02-02 18:13:41
Autor: tomek

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jg9grv$jjh$1inews.gazeta.pl...
[...]

wszystkie rybki pływają, a jedna

pozdrawiam, tomek

Data: 2012-02-02 18:08:39
Autor: tomek
Możliwości Doboru Dekompresji dla Aparatu Nurkowego typu Crabe
-- -- - Original Message -- -- - From: <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
//skoro juz to przeczytałeś to wniesiesz coś dla innych? czy nadal będziesz
tak jak zwykle, dawał recepty na życie...

Nie daję recept na życie.

serio?, to może też nigdy nie nurkowałeś?

pomimo wszystko pozdrawiam
tomek

Możliwości Doboru Dekompresji dla Aparatu Nurkowego typu Crabe