Mozliwosci skutera, ile trza pojemnosci?

Data: 2009-03-09 01:02:56
Autor: DarkDaro
Mozliwosci skutera, ile trza pojemnosci?
jak na mozliwosci  pojazdu o poj. 50cm. Myslem o honda zoomer (bo mi sie podoba, czy jej sie spodoba tego jeszcze nie wiem :) )

Szok - nie wiedzialem , ze znajdzie sie ktos komu podoba sie zoomer :-)

--

DarkDaro
ZX-6R `02 w kolorze blue

Data: 2009-03-09 09:22:51
Autor: Laphroaig
DarkDaro wrote:

Szok - nie wiedzialem , ze znajdzie sie ktos komu podoba sie zoomer :-)

No ja juz mam taki skrzywiony gust :), podoba mi sie rocker (A Kuczu twierdzi, ze to najbrzydszy softail), podoba mi sie PTCruiser  i wile innych dziwnych rzeczy :)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-03-10 08:30:31
Autor: Ritchie
Laphroaig <moj.login@vp.pl> napisał(a):
DarkDaro wrote:

> [...]

No ja juz mam taki skrzywiony gust :), podoba mi sie rocker (A Kuczu twierdzi, ze to najbrzydszy softail), podoba mi sie PTCruiser  i wile innych dziwnych rzeczy :)

Widze, ze kolega sie troche miota - zeby nie zdejmowac blokady, zeby nie byl za slaby, zeby byl 50 i zeby na gorke wjechal. Tak se ne da ;) Wg mnie najsensowniejsze rozwiazanie w takiej sytuacji to 50 2T bez blokady. Kupowalem w salonie dwa skutery i w obu przypadkach nie bylo problemu, zeby panowie zdjeli blokady przed wydaniem sprzetu. Odblokowany szedl ok. 80 km/h i jestem pewien, ze corce spokojnie wystarczy. Pzdr. Ritchie.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
XV 1700 --

Data: 2009-03-10 21:05:26
Autor: Laphroaig
Ritchie wrote:
[...]

Witka,
wlasnie po  postach kolegow wyciagnalem podobne wnioski, ze trzeba zrobic tak jak piszesz :) : 50cm/2T i blokade jednak trzeba zdjac zeby sie dalo bezpiecznie jezdzic po miescie.

--
pozdr
Laphroaig

Mozliwosci skutera, ile trza pojemnosci?