Data: 2011-01-07 13:14:43 | |
Autor: Q | |
Mozna jeszcze wlaczyc e-Fakture w salonie Play? | |
Wyglada na to, ze kazdy nr przypisany do tej samej osoby
wymaga osobnej aktywacji e-faktury (chyba, ze sie myle? :). Kiedys wlaczylem sobie e-fakture w salonie Play. Teraz wchodze na ich strone a tam: Fakturę elektroniczną można włączyć: - zgłaszając taką potrzebę przy podpisaniu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych i podpisując odpowiednie oświadczenie na formularzu zgód, będącym załącznikiem do tej umowy (niestety pan konsultant chyba nie wiedzial o tym, podobnie jak ja) - przysyłając do Play pisemne zlecenie włączenia e-faktury http://www.playmobile.pl/pl/obsluga-klienta/faktury-i-platnosci/e-faktura/e-faktura/index.html Dadza mi kosza w salonie? :) |
|
Data: 2011-01-10 19:43:32 | |
Autor: Q | |
Mozna jeszcze wlaczyc e-Fakture w salonie Play? | |
Dadza mi kosza w salonie? :) kuhwa, w playowym boku pracuja smieszne zwierzatka: na pytanie czy efakture moge wlaczyc tylko listownie czy rowniez przez salon dostalem ctrl+c / ctrl+v ze strony play o efatkurach :) |
|