Można kartą? Nie można.

Data: 2009-06-29 14:09:30
Autor: szczurwa
Można kartą? Nie można.
On 29 Cze, 21:53, Tomasz <tom...@gmail.com> wrote:
Wiadomo jak to jest z płatnościami kartą.  W mniejszych
miejscowościach terminale bywają rzadkością, a jak już są to można
płacić tylko powyżej pewnej kwoty. No, ale to co mnie wczoraj spotkało
było naprawdę dziwne.
Miejscowość 10 tysięczna, sklep Żabka.
Podchodzę do kasy z koszykiem 9 browarów. Widzę terminal z logo
Mastercard PayPass; wyciągam kartę a Pani Sklepowa: "Nie, nie - za
alkohol i papierosy kartą nie można, ale za resztę to tak."

Dobrze, że miałem gotówkę bo inaczej musiałbym pić wodę:)

Zawiadom Lukasa i jego Furorę. Żabka to podobno partner.

Można kartą? Nie można.