Można odnieść wrażenie, że...

Data: 2012-06-03 00:01:53
Autor: Klin
Można odnieść wrażenie, że...
  ...prócz mkarwana sami filosemici obsiedli grupę.

Data: 2012-06-03 17:26:20
Autor: Jadryś
Można odnieść wrażenie, że...
W dniu 2012-06-03 00:01, Klin > pisze:
 ...prócz mkarwana sami filosemici obsiedli grupę.

Pewnie poza mkarwanem nikt się tym zagadnieniem nie interesuje.

Data: 2012-06-03 18:14:50
Autor: jr
Można odnieść wrażenie, że...

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2012-06-03 00:01, Klin > pisze:
>  ...prócz mkarwana sami filosemici obsiedli grupę.

Pewnie poza mkarwanem nikt się tym zagadnieniem nie interesuje.

Cóż... Odkad jureczek się przeniósł do Krainy Wiecznego Dżihadu, mkarwan
został tu sam.
jb

Data: 2012-06-04 09:17:45
Autor: jadryś
Można odnieść wrażenie, że...
W dniu 2012-06-03 18:14, jr pisze:
[...]

I pomyśleć że zaraz będzie rocznica Jego przenosin..

Data: 2012-06-04 20:06:03
Autor: jr
Można odnieść wrażenie, że...

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości
> [...]
> został tu sam.
> jb

I pomyśleć że zaraz będzie rocznica Jego przenosin..

zdaje się, że dopiero w lipcu?

Data: 2012-06-05 13:27:42
Autor: jadryś
Można odnieść wrażenie, że...
W dniu 2012-06-04 20:06, jr pisze:

[...]

Tak, chyba tak coś koło 20stego lipca.

Data: 2012-06-05 14:47:27
Autor: jr
Można odnieść wrażenie, że...

> zdaje się, że dopiero w lipcu?

Tak, chyba tak coś koło 20stego lipca.

14, albo 16. (nie pisałem wtedy, ale śledziłem grupę).

Data: 2012-06-06 11:14:07
Autor: jadryś
Można odnieść wrażenie, że...
W dniu 2012-06-05 14:47, jr pisze:

[...]

Chyba masz rację, - to było coś koło 15tego lipca. A tak nawiasem - dlaczego wtedy nie pisałeś?

Można odnieść wrażenie, że...