"Można panikować"

Data: 2020-06-06 16:47:20
Autor: boukun
"Można panikować"
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
https://youtu.be/osm5vyJjNY4

Film dostępny za darmo do niedzieli 7.06.

https://dzienniknaukowy.pl/planeta/mozna-panikowac-film-o-zmianach-klimatu-i-o-prof-malinowskim-do-7-czerwca-w-wolnym-dostepie
Bruno

Ten człowiek ma 100$racji jeśli chodzi o zagrożenie toczącymi się zmianami klimatu i emisję dwutlenku węgla i nikt go nie słucha. A ja ciągle mówię, że jeszcze większym zagrożeniem dla ludzi i środowiska i życia na ziemi jest emisja PEM z telefonii bezprzewodowej, można się bać, G5 nas wszystkich zabije, zanim klimat się ociepli i lodowce stopnieją!

boukun

Data: 2020-06-07 19:18:03
Autor: t-1
"Można panikować"
W dniu 2020-06-06 o 16:47, boukun pisze:
[...]

A jaki to ma związek z rąbanką, ze tak autorytatywnie się wypowiadasz?

"Można panikować"