Mozna prezentowac inny numer niz sie posiada?

Data: 2010-08-04 08:50:34
Autor: NZSNNW
Mozna prezentowac inny numer niz sie posiada?
Czy mozna sprawic, ze podczas rozmowy wychadzacej bedzie przentowany inny numer niz mam naprawde?

Czy jest taka mozliwosc, by np. jakas kombinacja lub kodem (**##cyfry) wyswietlic u odbiorcy rozmowy inny numer niz moj?

Nie chce ukryc wlasnego numeru - to jest proste (*31#, #31#, inne)
ale mysle by u kogos wyswietlic inny numer.

Przyklad:
moj numer to XXX-112-997
a chcialbym by u mojego kolegi wyswietlil sie na komorce numer YYY-118-913

Czy to jest mozliwe?
Jak to zrobic?

Jesli to jest mozliwe, to czy prezentowany "wymuszany-fikcyjny" numer zostanie przez telefon odbiorcy przypisany do nazwy z ksiazki telefonicznej, i wyswietli sie jako np. "MAMA", bo pod tym numerem YYY... jest wlasnie MAMA?

Data: 2010-08-04 09:49:15
Autor: Piotr M
Dnia 04-08-2010 o 08:50:34 NZSNNW <nieznamsienicniewiemWYTNIJTO@op.pl>  napisał(a):

Czy mozna sprawic, ze podczas rozmowy wychadzacej bedzie przentowany inny
numer niz mam naprawde?

Zadzwonić na drugi aparat i sobie sprawdzić?

[...]

Ja o takiej usłudze nie słyszałem. Zresztą nieujawnianie własnego numeru  tak jak piszesz jest, a wyświetlenie innego do czego miało by służyć? A  wyświetlic inny numer czyli czyj?

[...]

Jak nabędziesz ten drugi numer i zrobisz przekierowanie? Nie bawiłem się  tak to nie wiem.

[...]

Co to jest fikcyjny numer wg Ciebie?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-08-04 02:26:30
Autor: tomekjot
On 4 Sie, 09:49, "Piotr M" <x...@xx.xx> wrote:
Dnia 04-08-2010 o 08:50:34 NZSNNW <nieznamsienicniewiemWYTNI...@op.pl>
napisał(a):

> Czy mozna sprawic, ze podczas rozmowy wychadzacej bedzie przentowany inny
> numer niz mam naprawde?

Można

http://katowice.naszemiasto.pl/artykul/58755,nowa-usluga-internetowa-pozwala-podszywac-sie-pod-innych,id,t.html

Data: 2010-08-04 11:49:40
Autor: Piotr M
Dnia 04-08-2010 o 11:26:30 tomekjot <tomaszjedrzejewski29@gmail.com>  napisał(a):

> [...]

> Czy mozna sprawic, ze podczas rozmowy wychadzacej bedzie przentowany  inny

Mieli jakieś problemy na starcie i teraz patrze to faktycznie serwis,  chwilowo lub na zawsze, przestał istnieć. Na pewno są inne niepolskie. Ale  te problemy to chyba nie z powodu tego serwisu, bo chyba podstawy prawnej  nie ma do zakazu takich usług. Zresztą teraz mi się przypomniało, że ktoś  na alt.pl.voip kiedyś pisał, że takie serwisy w Stanach już od wielu lat  istnieją.

Data: 2010-08-04 12:44:06
Autor: cpt. Nemo

napisał(a):

[...]

Alez oczywiscie ze nie ma :) Tablicami rejestracyjnymi od samochodu tez sie mozemy z kolegami do woli wymieniac :)
Podaj Twoj numer to ja sie nim wyswietle jak powiem prezydentowi co o nim mysle :) i powiadomie kilka instytucji o bombie :)

Oczywiscie ze podszywanie sie pod czyjes dane, a to umozliwial serwis, jest zakazane i sprzeczne z prawem.

Data: 2010-08-04 04:39:30
Autor: tomekjot
Mozna prezentowac inny numer niz sie posiada?

Oczywiscie ze podszywanie sie pod czyjes dane, a to umozliwial serwis,
jest zakazane i sprzeczne z prawem.

Może jakieś art, z K.K lub konstytucji .

Data: 2010-08-04 19:58:51
Autor: Ben

Użytkownik "tomekjot" <tomaszjedrzejewski29@gmail.com> napisał w wiadomości news:95e52dbb-67a9-4f9a-afee-19042c6dcb23d8g2000yqf.googlegroups.com...

Oczywiscie ze podszywanie sie pod czyjes dane, a to umozliwial serwis,
jest zakazane i sprzeczne z prawem.

Może jakieś art, z K.K lub konstytucji .

Po co od razu konstytucja?
Nie wystarczy plan numeracji krajowej UKE ?

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5339 (20100804) __________

Data: 2010-08-04 21:27:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 4 Aug 2010 19:58:51 +0200, Ben napisał(a):

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5339 (20100804) __________

Mógłbyś proszę posprzątać sobie w komputerze i przestać spamować grupę tymi
reklamami?

"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
"robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-08-05 08:30:00
Autor: ALEX
W dniu 4-08-10 22:27, Waldek Godel pisze:

[...]

Powinieneś zagrać w "Dwunastu gniewnych ludzi". Pasowałbyś jak ulał ;->
MSPANC

--
ALEX Alpha

Data: 2010-08-06 08:36:37
Autor: niusy.pl
Mozna prezentowac inny numer niz sie posiada?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info>

__________ Informacja programu ...

Mógłbyś proszę posprzątać sobie w komputerze i przestać spamować grupę tymi
reklamami?

To się nadaje do automatycznego odrzucania przez serwery, bo ciężko liczyć, że jakiś producent naprawi swój program jak ma interes dokładnie taki, by ten spam był rozsyłany przez użytkowników.

Data: 2010-08-06 08:49:36
Autor: ALEX
W dniu 6-08-10 8:36, niusy.pl pisze:

__________ Informacja programu ...

[...]

Daje się skonfigurować żeby eset nie doklejał tego śmiecia do posta. Parę kliknięć gryzoniem i po problemie.

--
ALEX Alpha

Data: 2010-08-06 14:34:22
Autor: Ben

Użytkownik "ALEX" <alex.jp2@xgazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3gbai$fnh$1inews.gazeta.pl...
W dniu 6-08-10 8:36, niusy.pl pisze:

Daje się skonfigurować żeby eset nie doklejał tego śmiecia do posta. Parę kliknięć gryzoniem i po problemie.

--

test, czy nadal antivir dołącza "spam"

Data: 2010-08-06 17:54:17
Autor: ALEX
Mozna prezentowac inny numer niz sie posiada?
W dniu 6-08-10 14:34, Ben pisze:

Daje si� skonfigurowa� �eby eset nie dokleja� tego �miecia do posta. Par�
klikni�� gryzoniem i po problemie.

--

test, czy nadal antivir do��cza "spam"

Na przyszłość: do testów to jest p.test.

--
ALEX Alpha

Data: 2010-08-06 21:05:44
Autor: niusy.pl
[...]

Ale najpierw ten reklamowy syf zostanie wysłany a dopiero w późniejszych ewentualnie nie wystąpi. By osiągnąć efekt należy odmówić przyjęcia.

Data: 2010-08-04 21:50:22
Autor: Tomek_Sz
W dniu 2010-08-04 08:50, NZSNNW pisze:
[...]

Nie wiem jak z telefonami ale kiedyś korzystałem z serwisu, który umozliwiał wysyłanie smsów gdzie wpisywałes dowolny nr tel jako nadawce i u odbiorcy jesli mial go zapisanego np jako mama albo szef albo niunia sms byl przypisywany do teg owlasnie kontaktu. Pare lekkich numerków sie zrobilo na ostrzejsze nie mialem ochoty bo wiedzialem ze to nie w porządku. Ale nie pamiętam nazwy serwisu bo to było kupę lat temu.

Data: 2010-08-06 08:39:05
Autor: niusy.pl
Mozna prezentowac inny numer niz sie posiada?

Użytkownik "Tomek_Sz" <szymek9@wp.pl>

[...]

Ee yyy ... sms'y wysyłane z sieci mogą mieć nadawcę tekstowego zamiast numerycznego, ale to przecież nie spowoduje, że telefon doda kontakt do jakiegoś numeru.

Data: 2010-08-07 09:31:22
Autor: J.F.
On Fri, 6 Aug 2010 08:39:05 +0200,  niusy.pl wrote:
[...]

W tym przypadku jak rozumiem numer byl podawany numerycznie, a reszte
przypisywal telefon.

Ale jesli mozesz podac numer tekstowo to "Mama" moze zmylic
delikwenta, a "Ania" zdenerowac jego zone :-)

Wydaje mi sie ze CLIP tez ma format alfanumeryczny i technicznie mozna
by tekstowo prezentacje wysylac.

J.

Mozna prezentowac inny numer niz sie posiada?