Można to nazwać "****"?

Data: 2009-04-17 18:33:41
Autor: matador
Można to nazwać "****"?
Dzisiaj byłem na uroczystości Sybiraków we Wrocławiu.
Czy "*****" można nazwać brak przedstawicieli lewicy?
Może po prostu za bardzo pijani byli?

matador.

Data: 2009-04-17 16:50:56
Autor: Hans Kloss
Można to nazwać
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
Czy "*****" można nazwać brak przedstawicieli lewicy?
Może po prostu za bardzo pijani byli?

Moim zdaniem nie masz racji. Czy uznasz ze w dobrym tonie byłoby stawienie się wachmanów i wieżyczkowych na zjazd więźniów auszwicu? No właśnie, tu sytuacja jest podobna- "przedstawiciele lewycy" to przeciez pachoły tych którzy naszych rodaków setkami tysiecy i milionami wywoziły na zsyłke. Nie zjawiając sie wykazali więc elementarne minimum przyzwoitości a nie "***"
J-23

Data: 2009-04-17 19:22:46
Autor: matador
Można to nazwać
Hans Kloss pisze:
[...]

Masz rację, ale jak to się ma do wszechpanującego nam PR?
Przecież to same straty.
Przyzwoitość poległa - według Tuska.

matador.

Data: 2009-04-17 20:57:15
Autor: MH
Można to nazwać
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a): > Czy "*****" można nazwać brak przedstawicieli lewicy?
> [...]

Moim zdaniem nie masz racji. Czy uznasz ze w dobrym tonie byłoby stawienie się wachmanów i wieżyczkowych na zjazd więźniów auszwicu? No właśnie, tu sytuacja jest podobna- "przedstawiciele lewycy" to przeciez pachoły tych którzy naszych rodaków setkami tysiecy i milionami wywoziły na zsyłke. Nie zjawiając sie wykazali więc elementarne minimum przyzwoitości a nie "***"

Masz rację!! Obecna "Lewica" jest tak a nie inaczej postrzegana. Pytanie: czy ta
lewica była kiedykolwiek lewicowa ?? Guzik !! Zbieranina oportunistów !! Tak jak
WSZYSTKIE partie w PL. Niestety ...

MH --

Data: 2009-04-17 21:01:42
Autor: MH
Uzupełnienie
> matador <matador@neostrada.pl> napisał(a): > > > > Czy "*****" można nazwać brak przedstawicieli lewicy?
> J-23

W pełnie zgadzam się z Twoim zdaniem !!

MH

Data: 2009-04-17 20:32:52
Autor: awe
Można to nazwać "****"?

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsabig$pmb$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dzisiaj byłem na uroczystości Sybiraków we Wrocławiu.
Czy "*****" można nazwać brak przedstawicieli lewicy?
Może po prostu za bardzo pijani byli?

matador.
-- -- -- -- -- -- -
Jak ktos przeszedl sybir to juz nic go nie zlamie. Moja rodzina spedzila tam pare ladnych lat.
awe

Data: 2009-04-17 21:03:46
Autor: MH
Można to nazwać "****"?

> [...]
> Dzisiaj byłem na uroczystości Sybiraków we Wrocławiu.

-- -- -- -- -- -- -
Jak ktos przeszedl sybir to juz nic go nie zlamie. Moja rodzina spedzila tam pare ladnych lat.
awe

.... i szare komórki są do dzisiaj w stanie hibernacji ..

MH

Data: 2009-04-18 11:39:24
Autor: awe
Można to nazwać "****"?

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000222.49e8d292newsgate.onet.pl...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości
> Dzisiaj byłem na uroczystości Sybiraków we Wrocławiu.
> [...]
-- -- -- -- -- -- -
[...]

lepiej miec w hibernacji niz wcale tak jak ty MH...
awe

Data: 2009-04-18 08:42:41
Autor: CYC
Można to nazwać "****"?

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości >

Może po prostu za bardzo pijani byli?

matador.

To specjalnosc konusa !

cyc

Data: 2009-04-18 08:25:04
Autor: Hans Kloss
Można to nazwać
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
To specjalnosc konusa !

Wiemy, wiemy. Wszyscy pamiętamy jak  konus (także moralny) przyszedł napierdolony na cmentarz polskich żołnierzy w Katyniu. Kiwał sie, bekał, mało grobów nie obrzygał.

Data: 2009-04-18 12:29:55
Autor: CYC
Można to nazwać

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsc2p0$aha$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

O wszystko Cie posadzalem a to o faszyzm a to o glupote i jeszcze o pare innych rzeczy w tym o pedalstwo i koltunstwo ale do glowy mi nie przyszlo abys cierpial na starcza demencje , charakteryzujaca sie tym , ze nie pamieta sie wydarzen z ostatnich dni , pamieta za to doskonale to, co dzialo sie przed laty !.
Widac w tym ostatnim przypadeku pomylilem sie ......masz i ta przypadlosc !.

cyc

Data: 2009-04-18 12:45:56
Autor: awe
Można to nazwać

CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

to bylo niesamowite...doslownie zrobil z siebie takiego buraka jak jelcyn
awe

Można to nazwać "****"?