Można to nazwać "****"?

Data: 2009-04-17 20:32:52
Autor: awe
Można to nazwać "****"?

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gsabig$pmb$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dzisiaj byłem na uroczystości Sybiraków we Wrocławiu.
Czy "*****" można nazwać brak przedstawicieli lewicy?
Może po prostu za bardzo pijani byli?

matador.
-- -- -- -- -- -- -
Jak ktos przeszedl sybir to juz nic go nie zlamie. Moja rodzina spedzila tam pare ladnych lat.
awe

Data: 2009-04-17 21:03:46
Autor: MH
Można to nazwać "****"?

> [...]
> Dzisiaj byłem na uroczystości Sybiraków we Wrocławiu.

-- -- -- -- -- -- -
Jak ktos przeszedl sybir to juz nic go nie zlamie. Moja rodzina spedzila tam pare ladnych lat.
awe

.... i szare komórki są do dzisiaj w stanie hibernacji ..

MH

Data: 2009-04-18 11:39:24
Autor: awe
Można to nazwać "****"?

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000222.49e8d292newsgate.onet.pl...

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości
> Dzisiaj byłem na uroczystości Sybiraków we Wrocławiu.
> [...]
[...]

lepiej miec w hibernacji niz wcale tak jak ty MH...
awe

Można to nazwać "****"?