Mona zapa moto-pirata? Czesi potrafi...

Data: 2009-08-11 10:11:55
Autor: jarry
Mona zapa moto-pirata? Czesi potrafi...
Data: 2009-08-11 10:24:13
Autor: krzysiek82
Mona zapa moto-pirata? Czesi potrafi...
jarry pisze:
http://www.dailymotion.pl/video/xa49cj_czechpolicevsmotorbike_auto

j.

To byo pikne, delikatne uderzenie nic si w sumie nie stao. W polsce pewnie policja by tego zrobi nie moga.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-11 10:31:24
Autor: to
Mona zapa
krzysiek82 wrote:

To było piękne, delikatne uderzenie nic się w sumie nie stało. W polsce
pewnie policja by tego zrobić nie mogła.

I bardzo dobrze, że by nie mogła.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 12:38:19
Autor: sop3k
krzysiek82 wrote:

> To było piękne, delikatne uderzenie nic się w sumie nie stało. W polsce
> pewnie policja by tego zrobić nie mogła.

I bardzo dobrze, że by nie mogła.

Bo?

Data: 2009-08-11 10:39:12
Autor: to
Monazapa
sop3k wrote:

I bardzo dobrze, że by nie mogła.

Bo?

Bo tylko debil chciałby karać wykroczenie śmiercią.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 12:48:44
Autor: jarry
Mo¿naz³apaæ moto-pirata? Cz esipotrafi±...
I bardzo dobrze, że by nie mogła.

Bo?

Bo tylko debil chciałby karać wykroczenie śmiercią.

-- cokolwiek

Jak daleko gostek był od śmierci przy zatrzymaniu przez "bodiczka"?
Jak daleko był jadąc tak jak jechał przez miasto?
Co by się stało z jakimś przechodniem/rowerzystą gdyby ich "nadział"?

Takie zatrzymanie to jednak pikuś...

j.

Data: 2009-08-11 10:55:10
Autor: to
Monazapa
jarry wrote:

Jak daleko gostek był od śmierci przy zatrzymaniu przez "bodiczka"?

Nie wiem, może blisko, może daleko, nigdy nie wiadomo. Poza tym odnosiłem się do ogólnego życzenia, by polska policja mogła taranować autami popełniających wykroczenia motocyklistów.

Jak
daleko był jadąc tak jak jechał przez miasto?

Bardzo daleko.

Co by się stało z jakimś
przechodniem/rowerzystą gdyby ich "nadział"?

Kiedy ostatnio w Twoim mieście motocyklista potracił kogoś ze skutkiem śmiertelnym?

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 16:25:19
Autor: Amir
[...]

pytanie po co uciekac?

Data: 2009-08-11 12:59:53
Autor: sop3k
sop3k wrote:

Bo tylko debil chciałby karać wykroczenie śmiercią.

Zgin? Nie! Wiec w czym problem. Policja nie narazia nikogo innego tylko jego, inaczej postapi motocykista, ale oczywiscie oni sa zawsze niewinni. Skad mozesz wiedziec czy nie jecha pijany? Czy nie po narkotykach? Normlany czowiek nie ucieka przed policj.

Data: 2009-08-11 11:04:18
Autor: to
Monazapa
sop3k wrote:

Zginął? Nie! Wiec w czym problem. Policja nie naraziła nikogo innego
tylko jego, inaczej postapił motocykista, ale oczywiscie oni sa zawsze
niewinni.

Nie rozmawiamy o tym przypadku, gdzie notabene motocyklista sam wjechał w radiowóz skręcając, tylko o ogólnym życzeniu, by policja mogła celowo taranować motocyklistów radiowozami.

Skad mozesz wiedziec czy nie jechał pijany? Czy nie po
narkotykach? Normlany człowiek nie ucieka przed policją.

Każdy kiedyś się zatrzyma, najpóźniej wtedy gdy skończy mu się paliwo.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 11:19:54
Autor: topek
Mo?naz?apa? moto-pirata?Czesipotrafi?...
> Skad mozesz wiedziec czy nie jecha� pijany? Czy nie po
> narkotykach? Normlany cz�owiek nie ucieka przed policj�.

Każdy kiedy� si� zatrzyma, najpóźniej wtedy gdy sko�czy mu si� paliwo.
To jakie proponujesz rozwiazanie zatrzymania skurwysyna jadacego 150 albo i
wiecej po miescie na motorze?
Majac na uwadze jego przewage szybkosciowa, przyspieszeniowa i "zwinnosciowa"
(rozmiary motoru)

Powklejac Ci kilka zdjec jak sie kutas na motorze w osobowke wbija w miescie
przy 150km/h?

Dla mnie jesli ktos nie zatrzymuje sie na wezwanie policji i przy tym zagraza
innym powinien byc eliminowany z drogi wszelkimi sposobami.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-08-11 11:49:23
Autor: to
topek  wrote:

To jakie proponujesz rozwiazanie zatrzymania skurwysyna jadacego 150
albo i wiecej po miescie na motorze?

A po co go koniecznie zatrzymywać TU I TERAZ? Większe zagrożenie stworzy jak będzie uciekał niż jak normalnie dojedzie do domu i tam się go zatrzyma.

Powklejac Ci kilka zdjec jak sie kutas na motorze w osobowke wbija w
miescie przy 150km/h?

Jaki to promil przyczyn zgonów w Twoim mieście?

Dla mnie jesli ktos nie zatrzymuje sie na wezwanie policji i przy tym
zagraza innym powinien byc eliminowany z drogi wszelkimi sposobami.

Takie opinie świadczą wyłącznie o wysokim stopniu odmóżdżenia przez państwo policyjne.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 12:22:07
Autor: topek
Mo?naz?apa? moto-pirata?Czesipotrafi?...
to <to@abc.xyz> napisa(a):
topek  wrote:
> To jakie proponujesz rozwiazanie zatrzymania skurwysyna jadacego 150
> albo i wiecej po miescie na motorze?
A po co go koniecznie zatrzymywa&#65533; TU I TERAZ? Wi&#65533;ksze zagrożenie stworzy jak b&#65533;dzie ucieka&#65533; niż jak normalnie dojedzie do domu i tam si&#65533; go zatrzyma.
:))))))))))))))))))))))))))
I ty mi zarzucasz odmozdzenie?
A jak Ciebie nazwac, skoro stosujesz taka turbo-debilna argumentacje?
LOL :))
Pojechac do domu i zatrzymac.

No ale zeby nie bylo, ze nabijam sie z kaleki umyslowej bezargumentowo to:
1. skad wiesz ze uciekajacy jest wlascicielem pojazdu (nie koniecznie motoru)?
Moze go ukradl, moze jedzie kolegi.
2. Jak chcesz postfactum udowodnic: "3h temu to pan nieladnie jechal"

:)))))))
Danwno nikt mi tak humoru nie poprawil.

> Powklejac Ci kilka zdjec jak sie kutas na motorze w osobowke wbija w
> miescie przy 150km/h?
Jaki to promil przyczyn zgonów w Twoim mie&#65533;cie?
A jakie to ma znaczenie?
Chuj jest chujem. Na motorze, na rowerze, w aucie, na motolotni.

> Dla mnie jesli ktos nie zatrzymuje sie na wezwanie policji i przy tym
> zagraza innym powinien byc eliminowany z drogi wszelkimi sposobami.
Takie opinie &#65533;wiadcz&#65533; wy&#65533;&#65533;cznie o wysokim stopniu odmóżdżenia przez  pa&#65533;stwo policyjne.
No wiec zycze ci zeby ta promilowa przyczyna zrobila ci jakies kuku, jak
bedziesz na pasach przechodzil, bo przeciez policja moze pojechac pod wskazany
adres.

LOL :) Co za Sherlock.

topek -> jak zawsze...

Data: 2009-08-11 14:40:45
Autor: Robson
Mo?naz?apa? moto-pirata?Czesipotrafi?...

No wiec zycze ci zeby ta promilowa przyczyna zrobila ci jakies kuku, jak
bedziesz na pasach przechodzil,

Po tych jego wypowiedziach nie sadze, zeby przechodzil na pasach. :P

Data: 2009-08-11 13:15:59
Autor: topek
Mo?naz?apa? moto-pirata?Czesipotrafi?...
Robson <albercik@z.pl> napisa(a):

> No wiec zycze ci zeby ta promilowa przyczyna zrobila ci jakies kuku, jak
> bedziesz na pasach przechodzil, Po tych jego wypowiedziach nie sadze, zeby przechodzil na pasach. :P
On, jak przystalo na prawdziwego mezczyzne, po pasach przemieszcza sie w
poprzek na jednym kole.
A frajerzy i cioty niech spadaja.

Data: 2009-08-11 13:31:38
Autor: to
topek  wrote:

On, jak przystalo na prawdziwego mezczyzne, po pasach przemieszcza sie w
poprzek na jednym kole.
A frajerzy i cioty niech spadaja.

Wręcz przeciwnie, czasami nawet przepuszczam ludzi stojących na chodniku obok pasów (jak mi się nie spieszy i nikt nie jedzie za mną).

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 23:49:05
Autor: to
topek  wrote:

[...]

Dokładnie tak samo jak 5 minut po zdarzeniu. Jedyny minus jest taki, że może twierdzić, że nie on prowadził i wymigać się od punktów. Ale za to wizyta policji w miejscu zamieszkania nie jest raczej niczym przyjemnym i samo w sobie może mieć lepszy efekt wychowawczy niż te punkty.

:)))))))
Danwno nikt mi tak humoru nie poprawil.

Jak to mówią: "poznasz głupiego, po śmiechu jego".

> Powklejac Ci kilka zdjec jak sie kutas na motorze w osobowke wbija w
> miescie przy 150km/h?
Jaki to promil przyczyn zgonĂłw w Twoim mieĹ&#65533;cie?
A jakie to ma znaczenie?

Takie, ze należy zajmować się rzeczywistymi problemami, a nie tym, co najbardziej działa na wyobraźnię.

No wiec zycze ci zeby ta promilowa przyczyna zrobila ci jakies kuku, jak
bedziesz na pasach przechodzil, bo przeciez policja moze pojechac pod
wskazany adres.

Nie odróżniasz wykroczenia od przestępstwa?

--
cokolwiek

Data: 2009-08-12 15:57:35
Autor: CeSaR
Mo?naz?apa? moto-pirata?Czesipotrafi?...
Takie, ze należy zajmować się rzeczywistymi problemami, a nie tym, co
najbardziej działa na wyobraźnię.

Półtorej stówki po mieście na motorcyklu to problem wirtualny?
Może nie nagminny ale jak najbardziej rzeczywisty.

Data: 2009-08-12 23:39:16
Autor: to
CeSaR wrote:

Półtorej stówki po mieście na motorcyklu to problem wirtualny? Może nie
nagminny ale jak najbardziej rzeczywisty.

Z pewnością jest to jakiś problem, ale trzeba zastosować proporcjonalne do danego problemu środki. Jakkolwiek pościg przez miasto, po chodnikach, trawnikach itd. za mordercą może być uzasadniony, to za takim motocyklistą już niezbyt. Są inne metody, wystarczająco dobre i nie powodujące dodatkowego, zbędnego zagrożenia.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 13:48:04
Autor: krzysiek82
topek pisze:
Dla mnie jesli ktos nie zatrzymuje sie na wezwanie policji i przy tym zagraza
innym powinien byc eliminowany z drogi wszelkimi sposobami.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Topek nie tylko dla Ciebie ale dla kadego innego normalnego czowieka. Popieram w 100%.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-11 11:50:46
Autor: to
Mo?naz?apa? moto-pirata?Czesipotrafi?...
krzysiek82 wrote:

Topek nie tylko dla Ciebie ale dla każdego innego normalnego człowieka.
Popieram w 100%.

Raczej dla każdego odmóżdżonego obywatela państwa policyjnego.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 13:54:03
Autor: krzysiek82
to pisze:
Raczej dla każdego odmóżdżonego obywatela państwa policyjnego.

Całe szczęście to twoje zdanie, jakie widzisz inne rozwiązanie?

--
krzysiek82

Data: 2009-08-11 13:30:19
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Raczej dla każdego odmóżdżonego obywatela państwa policyjnego.

Całe szczęście to twoje zdanie, jakie widzisz inne rozwiązanie?

Dla Ciebie? Mniej telewizji, więcej myślenia.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 16:14:30
Autor: krzysiek82
to pisze:
  > Dla Ciebie? Mniej telewizji, więcej myślenia.

Zrezygnuj z neostrady bo widzę, że Ci szkodzi.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-11 16:24:49
Autor: to
krzysiek82 wrote:

Dla Ciebie? Mniej telewizji, więcej myślenia.

Zrezygnuj z neostrady bo widzę, że Ci szkodzi.

A nie mówiłem? Nawet sprawdzenie jakie mam łączę Cię przerasta.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 13:46:32
Autor: krzysiek82
sop3k pisze:
[...]

Dokadnie, w polsce jednak jest bardzo negatywne podejcie do policji, te wszystkie negatywne okrelenia np mendy, psy itp wziy s nadal w niektrych z dawnych czasw. Jak dla mnie zachowanie tych policjantw byo bardzo dobre, wybrali mniejsze zo, woleli eby ewentualnie on ponis szkody nieli np inny niewinny uczestnik ruchu drogowego.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-11 11:52:25
Autor: to
Monazapa
krzysiek82 wrote:

Dokładnie, w polsce jednak jest bardzo negatywne podejście do policji,
te wszystkie negatywne określenia np mendy, psy itp wzięły są nadal w
niektórych z dawnych czasów. Jak dla mnie zachowanie tych policjantów
było bardzo dobre, wybrali mniejsze zło, woleli żeby ewentualnie on
poniósł szkody niżeli np inny niewinny uczestnik ruchu drogowego.

Sugerujesz, że tamten motocyklista przejeżdżał kogoś przy każdej przejażdżce? --
cokolwiek

Data: 2009-08-11 13:57:41
Autor: sop3k
krzysiek82 wrote:

> [...]
> poniósł szkody niżeli np inny niewinny uczestnik ruchu drogowego.

Sugerujesz, że tamten motocyklista przejeżdżał kogoś przy każdej przejażdżce?

Nie. Wystarczy ze byo zagrozenie dla innych. On by tym zagrozeniem i zosta wyeliminowany. Kazdego motocyklist i kierowc ktry ucieka przed policj przy zwykej rutynowej kontroli trzeba jak najszybciej zatrzyma wszelkimi sposobami, nie zagraajac innym. To ze poakzuj w debilnym programie jak policja godni idiot gnajcego 150km/h w terenie zabudowanym i nie zatrzymuje go bo moze uda sie wiekszy mandat nabi, nie znaczy ze to dobrze.

Data: 2009-08-11 13:35:03
Autor: to
Monazapa
sop3k wrote:

Nie. Wystarczy ze było zagrozenie dla innych.

Statystycznie każdy uczestnik ruchu stwarza zagrożenie, on stwarzał pewnie nieco większe (a i to nie jest pewne) i tyle.

On był tym zagrozeniem i
został wyeliminowany. Kazdego motocyklistę i kierowcę który ucieka przed
policją przy zwykłej rutynowej kontroli trzeba jak najszybciej zatrzymać
wszelkimi sposobami, nie zagrażajac innym.

Pogoń radiolą za motocyklem przez miasto nie stwarza zagrożenia? Dobrze się czujesz?
To ze poakzują w debilnym programie jak policja godni idiotę gnającego
150km/h w terenie zabudowanym i nie zatrzymuje go bo moze uda sie
wiekszy mandat nabić, nie znaczy ze to dobrze.

Tak, tylko co to ma do rzeczy?

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 16:47:31
Autor: sop3k
sop3k wrote:

> Nie. Wystarczy ze było zagrozenie dla innych.

Statystycznie każdy uczestnik ruchu stwarza zagrożenie, on stwarzał pewnie nieco większe (a i to nie jest pewne) i tyle.

To NIECO wieksze jest tu kluczowe.

> [...]
> wszelkimi sposobami, nie zagrażajac innym.

Pogoń radiolą za motocyklem przez miasto nie stwarza zagrożenia? Dobrze się czujesz?

No wlasnie oni starali sie jak najpredzej go zatrzymac. Wg Ciebie powinni go puscic niech dalej zapierdala po miescie.

Data: 2009-08-11 15:39:56
Autor: to
Monazapa
sop3k wrote:

Statystycznie każdy uczestnik ruchu stwarza zagrożenie, on stwarzał
pewnie nieco większe (a i to nie jest pewne) i tyle.

To NIECO wieksze jest tu kluczowe.

Bo tak usłyszałeś w telewizji? Że jak ktoś powoduje powiedzmy statystycznie nieco większe zagrożenie to należy mu się kara śmierci na miejscu?

No wlasnie oni starali sie jak najpredzej go zatrzymac. Wg Ciebie
powinni go puscic niech dalej zapierdala po miescie.

Nie wiadomo jak było w tamtej sytuacji, może gość był groźnym przestępcą i o tym wiedzieli? Ale ogólnie gonienie kogoś przez całe miasto z tego tylko powodu, że popełnił jakieś wykroczenie to debilizm, bo podczas pościgu popełni ich wiele więcej. --
cokolwiek

Data: 2009-08-11 20:10:59
Autor: topek
to pisze:
[...]
Wiec jak ktos napadnie na bank to nie wzywajmy policji bo jeszcze bandyci gotowi zastrzelic kogos albo uciekac policji.
Rewelacja.
I "to" cos nazywa mnie bezmozgiem.
Tupeciarz.

topek -> jak zawsze...

Data: 2009-08-11 18:52:42
Autor: Robert Rdziak
Mo?naz?apa? moto-pirata?Czesipotrafi?...
On Tue, 11 Aug 2009 20:10:59 +0200, topek
<topek-sp*merom-czlon-w-zad@p0st.pl_Zamien_zero_na_o> wrote:

Wiec jak ktos napadnie na bank to nie wzywajmy policji bo jeszcze bandyci gotowi zastrzelic kogos albo uciekac policji.

 Czy mi si wydaje, czy jeste strasznie spragniony krwi?

 r.
robert rdziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-08-11 21:02:03
Autor: topek
Robert Rdziak pisze:
[...]

Jestem spragniony stosowania zasady: "po pierwsze nie szkodzic"
A jesli jakis smiec (niezaleznie od pojazdu) szkodzi i zagraza otoczeniu to powinno sie go z cala moca eliminowac i to jak najszybciej

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-08-11 23:56:44
Autor: to
Monazapa
topek wrote:

Wiec jak ktos napadnie na bank to nie wzywajmy policji bo jeszcze
bandyci gotowi zastrzelic kogos albo uciekac policji.

Właśnie o to chodzi, by policja ścigała prawdziwych przestępców, a nie traciła czas i pieniądze na pościgi za sprawcami drobnych wykroczeń powodując przy tym niepotrzebne zagrożenie.

I "to" cos nazywa mnie bezmozgiem.
Tupeciarz.

Znów nie zrozumiałeś. Twierdzę, że jesteś odmóżdżony, czyli organ jako taki posiadasz, ale z niego nie korzystasz.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-12 11:37:49
Autor: krzysiek82
to pisze:
Znów nie zrozumiałeś. Twierdzę, że jesteś odmóżdżony, czyli organ jako taki posiadasz, ale z niego nie korzystasz.

Słyszałeś kiedyś o czymś takim co nazywa się kultura osobista? Między innymi przejawia się ona tym, że kulturalny człowiek nie obraża innych.
Mało tego na każdym kroku się ośmieszasz. Twoje wypowiedzi są na poziomie dziecka neostrady dlatego wcześniej użyłem takiego zwrotu.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 23:35:01
Autor: to
Monazapa
krzysiek82 wrote:

Słyszałeś kiedyś o czymś takim co nazywa się kultura osobista? Między
innymi przejawia się ona tym, że kulturalny człowiek nie obraża innych.

Nie obrażam, stwierdzam fakt. Czy jeśli napiszę "topku, w moim mniemaniu zbyt mało krytycznie podchodzisz do informacji medialnych" to poczujesz się lepiej?

Mało tego na każdym kroku się ośmieszasz. Twoje wypowiedzi są na
poziomie dziecka neostrady dlatego wcześniej użyłem takiego zwrotu.

Zdaje Ci się, bo rośniesz.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-13 12:17:44
Autor: Massai
to wrote:

topek wrote:

> [...]
przestępców, a nie traciła czas i pieniądze na pościgi za
sprawcami drobnych wykroczeń powodując przy tym niepotrzebne

Popylanie po mieście ile fabryka dała, i uciekanie przed policją to
NIE jest drobne wykroczenie.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-08-11 14:00:45
Autor: krzysiek82
Możnazłapać moto-pirata?Czesipotra fią...
to pisze:
Sugerujesz, że tamten motocyklista przejeżdżał kogoś przy każdej przejażdżce?

W mojej wypowiedzi nic nie sugeruje, ale jeśli chcieli go zatrzymać to mieli zapewne do tego podstawy. Policja jest od pilnowania porządku i w tym przypadku swoje zadanie wypełnili poprawnie. Nie wydaje mi się, też żeby z tego powodu ktokolwiek chciał wyciągać wobec nich jakiś konsekwencje. Odnośnie państwa policyjnego, to nie tak jak napisałeś, moim zdaniem rozwiązaniem jest państwo obywatelskie, np Austria.
W polsce jednak to nie przejdzie bo polacy lubią łamać wszelkie przepisy tylko dlatego, że jakieś są, dla chorej głupiej zasady.
Każdego dnia w bardzo głupi sposób ginie kilka osób, a nadal nikt nie wyciąga z tego wniosku. Jakie widzisz inne rozwiązanie jak nie zaostrzenie przepisów?

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 23:31:10
Autor: to
Monazapa
krzysiek82 wrote:

W mojej wypowiedzi nic nie sugeruje, ale jeśli chcieli go zatrzymać to
mieli zapewne do tego podstawy.

Czyli Twoim zdaniem wszelkie działania władzy się autouzasadniają? I jak to nazwać, jak nie odmóżdżeniem?

Policja jest od pilnowania porządku i w
tym przypadku swoje zadanie wypełnili poprawnie.

Po prostu rewelacyjnie, stan wyjściowy był taki, że gość na motorze popełnił wykroczenie przekraczając obowiązujący limit prędkości, a skończyło się na szaleńczym pościgu po mieście, jeżdżeniem radiowozem po chodniku i spowodowaniem wypadku na środku skrzyżowania. Porządek jak się patrzy, nie ma co.

Odnośnie państwa policyjnego, to nie tak jak napisałeś,
moim zdaniem rozwiązaniem jest państwo obywatelskie, np Austria.

Byłem kilka razy w Austrii, strasznie tam sztywno, prawie jak w Niemczech.

Każdego dnia w
bardzo głupi sposób ginie kilka osób, a nadal nikt nie wyciąga z tego
wniosku. Jakie widzisz inne rozwiązanie jak nie zaostrzenie przepisów?

Kierowców uczyć techniki jazdy, a nie parkowania między pachołkami, pozostałym od przedszkola tłumaczyć, żeby nie włazili pod samochody nawet jak mają teoretycznie pierwszeństwo, no i oczywiście budować lepsze drogi i lepsze samochody.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-13 09:05:45
Autor: krzysiek82
to pisze:
  > Byłem kilka razy w Austrii, strasznie tam sztywno, prawie jak w Niemczech.

I właśnie to jest piękne.

[...]

To fakt, jednak rząd zdaje się nie widzi problemu.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-13 12:23:29
Autor: Massai
to wrote:

krzysiek82 wrote:

> [...]

jeżdżeniem radiowozem po chodniku i spowodowaniem wypadku na
środku skrzyżowania. Porządek jak się patrzy, nie ma co.

Stan wyjściowy jest taki że gośc przekraczał zapewne dozwoloną
prędkośc i UCIEKAŁ przed policją.

Każdy normalny człowiek zatrzymywany przez policję za przekroczenie
prędkości - zatrzymuje się do kontroli. Skoro, jak sam twierdzisz,
to "drobne wykroczenie".

Ktoś kto ucieka, albo normalny nie jest i tym samym stanowi BARDZO
poważne zagrożenie dla innych użytkowników dróg, albo ma coś
więcej na sumieniu, jest np. ściganym listem gończym bandytą.
Tertium non datur.

W związku z tym w takiej sytuacji należy go zatrzymać nie
przebierając w środkach. Osobiście nie widziałbym nic specjalnie
niewłaściwego, jeśliby mu postawili kolczatkę (i wypieprzając się
połamał by sobie wszystkie kości), czy wręcz odstrzelili go, gdyby
nie dało się go dogonić.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-08-12 08:52:46
Autor: Irokez
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4a815b79$1news.home.net.pl...

Sugerujesz, że tamten motocyklista przejeżdżał kogoś przy każdej
przejażdżce?

Sugerujesz, aby gościa wchodzącego z wielka spluwą do przedszkola zostawić bo on tylko sobie pozwiedzać przyszedł?
A jak zacznie strzelać to poczekać aż pójdzie do domu i tam go zatrzymać bo w trakcie przestępstwa szkoda narażać innych?

--
Irokez

Data: 2009-08-12 23:25:10
Autor: to
Monazapa
Irokez wrote:

Sugerujesz, aby gościa wchodzącego z wielka spluwą do przedszkola
zostawić bo on tylko sobie pozwiedzać przyszedł?

Właśnie o to chodzi, że nie. Nim należy się zająć, a nie pościgami za sprawcami drobnych wykroczeń.

--
cokolwiek

Data: 2009-08-13 08:46:33
Autor: Irokez
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4a834f56$1news.home.net.pl...
Irokez wrote:

[...]

Drobnych, a skąd wiesz?

Gość z gnatem albo gość z motocyklem pedzącym ponad 150 przez osieldle pełne dzieci.
Różnica niewielka w potencjalnym narzedziu zbrodni.
Należało by więc grzecznie zatrzymać i zapytać czy go lekko poniosło, i wtedy dać mandat za 'drobne' przewinienie.
Ale jak gość w najlepsze spierdziela... chyba nie dlatego, że ma ot taki kaprys? Ma na sumieniu i to duzo... trzeba debila jak najszybciej zatrzymać.
Dziwie się że nie strzelają od razu w opony. Może na strzał ostrzegawczy gość by się zastanowił i jednak zatrzymał.
Po takim pościgu gość powinien na rok do pierdla iść.

--
Irokez

Data: 2009-08-12 16:01:14
Autor: CeSaR
Monazapa moto-pirata?Czesipotrafi...
Dokadnie, w polsce jednak jest bardzo negatywne podejcie do policji, te wszystkie negatywne okrelenia np mendy, psy itp wziy s nadal w niektrych z dawnych czasw.

Cavallino zaraz nazwie Ci ormowcem ;-)

Data: 2009-08-12 16:11:51
Autor: krzysiek82
CeSaR pisze:
Cavallino zaraz nazwie Ci ormowcem ;-)

Chyba raczej nie ja nie z tych czasw :)

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 21:51:30
Autor: CeSaR
Monazapa moto-pirata?Czesipotrafi...
Chyba raczej nie ja nie z tych czasw :)

Tym gorzej dla Ciebie - ojciec by ormowcem i dodatkowo z mlekiem matki to wyssae.
:-)

Data: 2009-08-13 09:06:37
Autor: krzysiek82
CeSaR pisze:
Chyba raczej nie ja nie z tych czasw :)

Tym gorzej dla Ciebie - ojciec by ormowcem i dodatkowo z mlekiem matki to wyssae.
:-)

Ojciec by wtedy po drugiej stronie, wic nie obraaj mojego ojca.

--
krzysiek82

Data: 2009-08-13 10:50:31
Autor: CeSaR
Monazapa moto-pirata?Czesipotrafi...
Ojciec by wtedy po drugiej stronie, wic nie obraaj mojego ojca.

Troch wicej dystansu i zrozumienia emotikonw.

Data: 2009-08-11 16:50:42
Autor: Rafa Grzelak
Monazapa moto-pirata? Czesipotrafi...
Dnia 11 Aug 2009 12:39:12 +0200, to napisa(a):

sop3k wrote:

I bardzo dobrze, że by nie mogła.

Bo?

Bo tylko debil chciaby kara wykroczenie mierci.

No i? Skoro ucieka przed policja to musi brac pod uwage, ze moze to byc
jego ostatnia przejazdzka.

--
Pozdrawiam, Rafa.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-08-11 15:29:21
Autor: to
Monazapa
Rafał Grzelak wrote:

Bo tylko debil chciałby karać wykroczenie śmiercią.

No i? Skoro ucieka przed policja to musi brac pod uwage, ze moze to byc
jego ostatnia przejazdzka.

Bo jakiś odmóżdżony zwolennik państwa policyjnego tak ogłosił?

--
cokolwiek

Data: 2009-08-11 18:15:10
Autor: Borys Pogoreo
Mo¿naz³apaæ moto-pirata? Czesipotrafi±...
Dnia 11 Aug 2009 17:29:21 +0200, to napisa(a):

No i? Skoro ucieka przed policja to musi brac pod uwage, ze moze to byc
jego ostatnia przejazdzka.

Bo jaki odmdony zwolennik pastwa policyjnego tak ogosi?

 To co, znw zaczynamy wtek na 600 postw ze zwolennikami gaskania debili
na motorach po gwce?

--
Borys Pogoreo
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-08-11 23:50:43
Autor: to
Monazapa
Borys Pogoreło wrote:

To co, znów zaczynamy wątek na 600 postów ze zwolennikami głaskania
debili na motorach po główce?

Pomiędzy pogłaskaniem, a rozstrzelaniem jest pewna przestrzeń...

--
cokolwiek

Data: 2009-08-12 02:43:02
Autor: Borys Pogoreo
Mo¿naz³apaæ moto-pirata? Czesipotrafi±...
Dnia 12 Aug 2009 01:50:43 +0200, to napisa(a):

To co, znw zaczynamy wtek na 600 postw ze zwolennikami gaskania
debili na motorach po gwce?

Pomidzy pogaskaniem, a rozstrzelaniem jest pewna przestrze...

 Pomidzy pastwem policyjnym, a pastwem gdzie si strzela do uciekinierw
nie reagujcych na wezwania do zatrzymania i pocig, rwnie jest.

--
Borys Pogoreo
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-08-12 01:30:07
Autor: to
Monazapa
Borys Pogoreło wrote:

Pomiędzy państwem policyjnym, a państwem gdzie się strzela do
uciekinierów
nie reagujących na wezwania do zatrzymania i pościg, również jest.

Konkretnie jaka?

--
cokolwiek

Data: 2009-08-12 11:44:29
Autor: Borys Pogoreo
Mo¿naz³apaæ moto-pirata? Czesipotrafi±...
Dnia 12 Aug 2009 03:30:07 +0200, to napisa(a):

Pomidzy pastwem policyjnym, a pastwem gdzie si strzela do
uciekinierw
nie reagujcych na wezwania do zatrzymania i pocig, rwnie jest.

Konkretnie jaka?

 Wiesz aby co to jest pastwo policyjne? Bo chyba operujemy innymi
pojeciami, skoro zadajesz takie pytanie.

--
Borys Pogoreo
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-08-12 00:15:01
Autor: LA
Mo?naz3apaa moto-pirata? Czesipotrafi?...

Uytkownik "Borys Pogoreo" <borys@pl.edu.leszno> napisa w wiadomoci news:12p407bw1b68c$.1jge6r0bul9yo.dlg40tude.net...
[...]

Ucieka bo gupi, a gupich z drg trzeba eliminowa. Eliminuj si te sami

Data: 2009-08-11 10:32:58
Autor: ania
Mona zapa moto-pirata? Czesi potrafi...

Uytkownik "krzysiek82"

To byo pikne, delikatne uderzenie nic si w sumie nie stao. W polsce pewnie policja by tego zrobi nie moga.

no jasne, ze nie - bo jakby wjechal nieoznakowany samochod bez syreny na chodnik?

ps
czy ja dobrze slyszalam - oni naprawde jechali na sygnale? nie, nie - przeciez to niemozliwe, tak nie wolno robic - policja drogowa na sygnale?

--
ania

Data: 2009-08-11 10:58:46
Autor: karol
Mona zapa moto-pirata? Czesi potrafi...

To byo pikne, delikatne uderzenie nic si w sumie nie stao. W polsce pewnie policja by tego zrobi nie moga.

Ty myslisz, ze oni go pukneli "specjalnie"?

Data: 2009-08-11 11:01:15
Autor: krzysiek82
karol pisze:
  > Ty myslisz, ze oni go pukneli "specjalnie"?

W sumie to sam nie wiem, ale fakt faktem, e im si trafio :)

--
krzysiek82

Data: 2009-08-12 00:54:14
Autor: Adam Paszczyca
Mona zapa moto-pirata? Czesi potrafi...
Dnia Tue, 11 Aug 2009 10:58:46 +0200, karol napisa(a):

To byo pikne, delikatne uderzenie nic si w sumie nie stao. W polsce pewnie policja by tego zrobi nie moga.
Ty myslisz, ze oni go pukneli "specjalnie"?
Widziaem par akcji policji w Czechach i na Sowacji i sdze, e jak
najbardziej specjalnie. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' Paszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    ul. na Szaniec 23/70 31-560 Krakw (012) 378 31 98
 _______/ /_     Wywoywanie slajdw http://trzypion.pl/

Data: 2009-08-12 15:34:52
Autor: J.F.
On Wed, 12 Aug 2009 00:54:14 +0200,  Adam Paszczyca wrote:
[...]

Jest wszystko na filmie  nie wyglada na specjalnie, wyglada ze sam sie
puknal, no i kto mu kazal skrecic w te strone ? J.

Data: 2009-08-13 23:08:57
Autor: Jaroslaw Berezowski
Mona zapa
Dnia Tue, 11 Aug 2009 10:11:55 +0200, jarry napisał(a):

http://www.dailymotion.pl/video/xa49cj_czechpolicevsmotorbike_auto
Kolo chyba zdziwiony lekko byl, taki jakis zrezygnowany dal sie ujac :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Mona zapa moto-pirata? Czesi potrafi...