Mozzarella tylko 2 zł?

Data: 2011-03-19 19:38:10
Autor: boukun
Mozzarella tylko 2 zł?
Ale w Niemczech. Dostałem nowy wykaz cen w niemieckim Lidlu, okazuje się, że rżną nas na wszystkim...
http://w937.wrzuta.pl/obraz/4YnOL029IYS/lidl

Papier kuchenny 3-warstwowy 5, 40 zł, sól 500 g niecałą złotówkę, to faktycznie rżną nas na wszystkim...

boukun

Data: 2011-03-20 16:31:37
Autor: Voodoo People
Mozzarella tylko 2 zł?

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:im2tlj$9t7$1mx1.internetia.pl...
[...]

Glosuj na LSD to bedziesz serek tylko w TV ogladal, o ile nie wylacza ci pradu...

Data: 2011-03-20 18:48:03
Autor: boukun
Mozzarella tylko 2 zł?

Użytkownik "Voodoo People" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im56kt$4jv$1inews.gazeta.pl...

[...]

To, że tobie i milionom motłochu mózg wyprali sondażami i trzema patiami, nie oznacza, że ja tez się dałem w to wciągnąć... POPiSSLD to jedno i te samo gówno, w różnych opakowaniach... Masz zajęcie i oto chodzi... Wyłącz na pół roku telewizor i internet, dobrze ci zrobi...

boukun

Mozzarella tylko 2 zł?