Mr Bean pomyliles grupy?

Data: 2012-03-16 15:22:40
Autor: Obserwator
Mr Bean pomyliles grupy?
Mr Bean nabazgral:

Stosuję zawsze siłę argumentów a jedyne argumenty, jakie s± stosowane przeciwko mnie to argumenty siły, ponieważ w retoryce nikt z przeciwników nie jest mi w stanie sprostać.

Na tym polega czerpanie z m±dro¶ci samego Boga. Żaden przeciwnik Boga nie jest w stanie pokonać Jego m±dro¶ci.

Czyli stosuj±c Jego m±dro¶ć nikt nie jest w stanie ze mn± dyskutować.

Prosty przykład ciebie.

Tematem tego w±tku jest: Szatan i teoria ewolucji.

Po twoim wpisie jest ewidentne, że temat ten przerasta twoje możliwo¶ci intelektualne.

Ale nie przejmuj się. przed tob± kilku innych co¶ tam idiotycznego nabazgrało i rezultat jest ten sam.

*************************************

jaka sile argumentu stosujesz? nazywajac wszytkich trollami i ponizajac ich tym tekstem?  Po czym przechwalasz sie swoja rzekoma wiedza Biblii? Skoro taka
posiadasz, to udowodnij ja przekonujac do swoich racji niedowiarkow. Ja takowej u ciebie nie zauwazylem.

Ani ja, ani Krzewicki nie jestesmy na pewno trolami. Dlaczego nam ublizasz rzekomy specjalisto od Biblii?
Czlowieku nie prowokuj takimi tekstami zamieszczajac je na grupie o polityce.
To nie jest grupa tematyczna na takie tematy. Przenies sie na grupe tematyczna
i tam popisuj sie swoja wiedza.

Data: 2012-03-16 17:44:37
Autor: pluton
Mr Bean pomyliles grupy?
Stosuję zawsze siłę argumentów a jedyne argumenty, jakie s± stosowane
przeciwko mnie to argumenty siły, ponieważ w retoryce nikt z
przeciwników nie jest mi w stanie sprostać.

Masz tam 4 napoleonow, 5 kaczynskich i 12 ainsztajnów i nikt ?

Nullification

Data: 2012-03-16 18:29:58
Autor: sofu
Mr Bean pomyliles grupy?

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jjvqqm$cjq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przykład Mr Beam dowodzi złej kondycji Polskiej Słuzby Zdrowia.
Kiedy¶ by siedział sobie spokojnie w psychiatryku i leki brał, ale wiadomo mało forsy wiec wypuszczaja takich pobudzonych z pełnym obrazem choroby........

Data: 2012-03-16 18:33:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mr Bean pomyliles grupy?
piÄ…tek, 16 marca 2012 18:29. carbon entity 'sofu' <manhunter1@o2.pl>

Przykład Mr Beam dowodzi złej kondycji Polskiej Słuzby Zdrowia.
Kiedyś by siedział sobie spokojnie w psychiatryku i leki brał, ale wiadomo
mało forsy wiec wypuszczaja takich pobudzonych z pełnym obrazem
choroby........

Ten gość nadaje z Kanady czy innej Chameryki, co nie zmienia faktu, że...

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-16 18:47:02
Autor: sofu
Mr Bean pomyliles grupy?

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:jjvthn$q9n$3node2.news.atman.pl...
[...]

Myślisz, że miał tam tę jedną ksiażkę, którą wekslował na okragło przez lata i mu w końcu odjebało?

Data: 2012-03-16 18:59:57
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mr Bean pomyliles grupy?
piÄ…tek, 16 marca 2012 18:47. carbon entity 'sofu' <manhunter1@o2.pl>

Myślisz, że miał tam tę jedną ksiażkę, którą wekslował na okragło przez
lata i mu w końcu odjebało?

Sądząc z tego co pisze, to caą bibliotekę pomocniczą. Co nie zmienia faktu wartości tych wszyskich historyjek obrazkowych...