Mr. Nobody [rec]

Data: 2010-06-15 00:12:02
Autor: looker
Mr. Nobody [rec]
To co lubiem, jest narrator, jest powolne tempo, sa efekty, ktore nie sa celem ale tlem.

Pod koniec XXI wieku w szpitalu stary czlowiek snuje opowiesc o swoim zyciu, ostatni z ostatnich. Opowiesc dziwna i pokrecona, napotykajacy co rusz rozstaje drog i wyborow. Co by bylo gdyby, co bedzie gdyby, co jesli.

Wiecej nie napisze bo to trzeba obejrzec. Reszta bylaby spoilerem, zycie kazdego z nas to mikrowszechswiat, jedyny, pelny i nieskonczony i wielowatkowy.

Na poczatku myslalem, ze to niskobudzetowka, potem patrzac na jakosc doszedlem do wniosku, ze full kast poszlo.
Film jest dobry, zakrecony i dla mnie nie do konca zrozumialy, ale dobry, od poczatku do konca trzyma tempo.
Wspaniala narracja, trak lubiemmmmm. Dobrze dopasowe efekty, sa ale nie przytlaczaja. dobre postaci.
Mam wrazenienie ze, tworcy troche przekombinowali i w 3/4 filmu zaczalem sie lekko gubic.

Mimo wszystjko dam 7/10 i polecam.

-kazdy z nas jest Bogiem swego swiata, swiat z nami zyje i z nami umiera
-my przewiajamy nasze zycie raz do przodu raz do tylu.
-wszystko dookola jest tylko naszym wytworem i z nami umiera
-podejmujac decyzje nie zamykamy alternatywnych sciezek naszego zycia, kazda decyzja to oddzielna rownolegla sciezka

Data: 2010-06-15 09:40:58
Autor: Skylla
Mr. Nobody [rec]

[...]

Nie wiem czy to jest spoiler, ale idealizm subiektywny na pewno :-).
S.
P.S.
Mogłes się dopisac do wątku nieco niżej a nie zaczynac nowy... ;-)

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5196 (20100614) __________

Data: 2010-06-15 10:29:12
Autor: looker
Mr. Nobody [rec]

[...]

Nie widze innego watku o Mr Nobody, korzystam chyba news.onet ale nie widze tam nic o tymfilmie.

Data: 2010-06-15 11:14:38
Autor: Skylla
Mr. Nobody [rec]
Nie widze innego watku o Mr Nobody, korzystam chyba news.onet ale nie widze tam nic o tymfilmie.
A jednak jest:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec.film&year=2010&month=06
Może zresetuj grupę w swoim programie :-)
S.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5196 (20100614) __________

Data: 2010-06-15 18:36:26
Autor: kajus44
Mr. Nobody [rec]
Dnia Tue, 15 Jun 2010 09:40:58 +0200, Skylla napisał(a):

P.S.
Mogłes się dopisac do wątku nieco niżej a nie zaczynac nowy... ;-)

Twojego wątku ani mojej odpowiedzi nie ma na wsszystkich serwerach, coś się
oststnio pierdoli w polskim usenecie, debatować o trolach i odcinać od grup
to umieją i chętnych wielu, ale do zrobienia porządku to już nikogo nie ma. Ps.
Mojego wątku o Mr Nobody z 29 kwietnia i 4 maja też nie ma, tam pytalem:
"Mr Nobody - ktoś może wie kiedy ten film będzie wyświetlany/wypuszczony na
DVD w Polsce? I czy w ogóle będzie wersja polska czy to z lektorem czy z
napisami?"

I moja odpowiedź na Twój post z wczoraj: A gdzie oglądałeś?

Data: 2010-06-15 19:28:54
Autor: looker
Mr. Nobody [rec]
Twojego wątku ani mojej odpowiedzi nie ma na wsszystkich serwerach, coś się
oststnio pierdoli w polskim usenecie, debatować o trolach i odcinać od grup

Cos w tym  jest, wrzucalem o Breaking Bad 4 razy i dopiero za czwartym sie pojawilo a ktos mnie zaczepil ze spamuje.

Data: 2010-06-15 19:17:06
Autor: Łukasz Ledóchowski
Mr. Nobody [rec]
looker wrote:

> [...]

Cos w tym  jest, wrzucalem o Breaking Bad 4 razy i dopiero za
czwartym sie pojawilo a ktos mnie zaczepil ze spamuje.

Tyle razy powtarzałeś to samo, że to śmieszne już było. Podobnie i
teraz. Skylla pisał o tym filmie 2 dni temu. Powinieneś chyba
skorzystać z innego serwera newsów albo lepszego czytnika. Skylla
powinien skonfigurować NOD32.

--
Łukasz Ledóchowski, GG: 503647
lukled@tlen.pl

Data: 2010-06-15 21:27:01
Autor: looker
Mr. Nobody [rec]
Tyle razy powtarzałeś to samo, że to śmieszne już było. Podobnie i
teraz. Skylla pisał o tym filmie 2 dni temu. Powinieneś chyba

Widzisz to nie kwestia czytnika, ja tego nie widzialem ze poszlo, nie widzialem tez odpowiedzi do watku. Zmienie serwer na inny.