Mr. Nobody [rec]

Data: 2010-06-15 09:40:58
Autor: Skylla
Mr. Nobody [rec]

-kazdy z nas jest Bogiem swego swiata, swiat z nami zyje i z nami umiera
-my przewiajamy nasze zycie raz do przodu raz do tylu.
-wszystko dookola jest tylko naszym wytworem i z nami umiera
-podejmujac decyzje nie zamykamy alternatywnych sciezek naszego zycia, kazda decyzja to oddzielna rownolegla sciezka

Nie wiem czy to jest spoiler, ale idealizm subiektywny na pewno :-).
S.
P.S.
Mogłes się dopisac do wątku nieco niżej a nie zaczynac nowy... ;-)

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5196 (20100614) __________

Data: 2010-06-15 10:29:12
Autor: looker
Mr. Nobody [rec]

[...]

Nie widze innego watku o Mr Nobody, korzystam chyba news.onet ale nie widze tam nic o tymfilmie.

Data: 2010-06-15 11:14:38
Autor: Skylla
Mr. Nobody [rec]
Nie widze innego watku o Mr Nobody, korzystam chyba news.onet ale nie widze tam nic o tymfilmie.
A jednak jest:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.rec.film&year=2010&month=06
Może zresetuj grupę w swoim programie :-)
S.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5196 (20100614) __________

Data: 2010-06-15 18:36:26
Autor: kajus44
Mr. Nobody [rec]
Dnia Tue, 15 Jun 2010 09:40:58 +0200, Skylla napisał(a):

P.S.
Mogłes się dopisac do wątku nieco niżej a nie zaczynac nowy... ;-)

Twojego wątku ani mojej odpowiedzi nie ma na wsszystkich serwerach, coś się
oststnio pierdoli w polskim usenecie, debatować o trolach i odcinać od grup
to umieją i chętnych wielu, ale do zrobienia porządku to już nikogo nie ma. Ps.
Mojego wątku o Mr Nobody z 29 kwietnia i 4 maja też nie ma, tam pytalem:
"Mr Nobody - ktoś może wie kiedy ten film będzie wyświetlany/wypuszczony na
DVD w Polsce? I czy w ogóle będzie wersja polska czy to z lektorem czy z
napisami?"

I moja odpowiedź na Twój post z wczoraj: A gdzie oglądałeś?

Data: 2010-06-15 19:28:54
Autor: looker
Mr. Nobody [rec]
Twojego wątku ani mojej odpowiedzi nie ma na wsszystkich serwerach, coś się
oststnio pierdoli w polskim usenecie, debatować o trolach i odcinać od grup

Cos w tym  jest, wrzucalem o Breaking Bad 4 razy i dopiero za czwartym sie pojawilo a ktos mnie zaczepil ze spamuje.

Data: 2010-06-15 19:17:06
Autor: Łukasz Ledóchowski
Mr. Nobody [rec]
looker wrote:

> [...]

Cos w tym  jest, wrzucalem o Breaking Bad 4 razy i dopiero za
czwartym sie pojawilo a ktos mnie zaczepil ze spamuje.

Tyle razy powtarzałeś to samo, że to śmieszne już było. Podobnie i
teraz. Skylla pisał o tym filmie 2 dni temu. Powinieneś chyba
skorzystać z innego serwera newsów albo lepszego czytnika. Skylla
powinien skonfigurować NOD32.

--
Łukasz Ledóchowski, GG: 503647
lukled@tlen.pl

Data: 2010-06-15 21:27:01
Autor: looker
Mr. Nobody [rec]
Tyle razy powtarzałeś to samo, że to śmieszne już było. Podobnie i
teraz. Skylla pisał o tym filmie 2 dni temu. Powinieneś chyba

Widzisz to nie kwestia czytnika, ja tego nie widzialem ze poszlo, nie widzialem tez odpowiedzi do watku. Zmienie serwer na inny.