Mr Nobody trailer

Data: 2010-12-23 12:59:27
Autor: kajus44
Mr Nobody trailer
Widziałem w telewizorni reklamę "Mr Nobody" - już wkrótce na ekranach kin.
I cholera wychodzi mi, że ja oglądałem zupełnie inny film, reklamowali film
science fiction a ja ściągnąłem jakiś inny. Już wiem dlaczego nie należy
piracić.

Data: 2010-12-25 12:51:20
Autor: DP
Mr Nobody trailer
Użytkownik "kajus44"
[...]

mylisz się

to czego się dowiedziałeś w sposób empiryczny to to, że nie ma sensu oglądanie trailerów filmu przed jego projekcją

DP

Mr Nobody trailer