Mrija w ¶rodku

Data: 2012-04-04 13:58:09
Autor: JJR
Mrija w ¶rodku
Mało kto ma okazję do tego wleĽć, więc tu ciekawa możliwo¶ć zwiedzenia
http://svit-navkolo.com/virtualnyj-tur-po-samoletu-an-225-mriya/

--
pzdr,
Jędrzej

727 pilot: "Wieża, czy wy wiecie że jeden kr±g tym samolotem kosztuje dwa tysi±ce dolarów?"
Wieżar: "Zrozumiałem, wykonujcie za cztery tysi±ce."

Data: 2012-04-04 20:16:27
Autor: stabillo
Mrija w ¶rodku

Użytkownik "JJR" <jaxaANTYSPAM@uni.wroc.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jlhd1t$tnu$1node2.news.atman.pl...
Mało kto ma okazję do tego wleĽć, więc tu ciekawa możliwo¶ć zwiedzenia
http://svit-navkolo.com/virtualnyj-tur-po-samoletu-an-225-mriya/

czterech Blasikow by sie wbilo... ;)

Data: 2012-04-05 11:10:47
Autor: KiloSierra
Mrija w środku
W dniu 12/04/04 13:58, JJR pisze:
Mało kto ma okazję do tego wleźć, więc tu ciekawa możliwość zwiedzenia
http://svit-navkolo.com/virtualnyj-tur-po-samoletu-an-225-mriya/

Kaspersky
Internet Security 2011
Dostęp zabroniony
Żądany adres nie może zostać pobrany

Żądany obiekt pod adresem:

http://svit-navkolo.com/virtualnyj-tur-p
o-samoletu-an-225-mriya/

Wykryto zagroĹĽenie:

obiekt jest zainfekowany przez Trojan.JS.Redirector.ux
Data utworzenia raportu: 11:09:58

-- -- -- -- -- -- -
GRATULACJE

Data: 2012-04-05 13:32:24
Autor: JJR
Mrija w środku
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał

obiekt jest zainfekowany przez Trojan.JS.Redirector.ux
Data utworzenia raportu: 11:09:58

O .ux konkretów nie znalazłem, ale jest o krewniaku
"Trojan:JS/Redirector.JA is a trojan, written in highly obfuscated JavaScript, that redirects users to websites that promote a male enhancement product"

Jakoś mnie i nikogo innego z ogladających nic nigdzie nie przekierowało, pod adresem jest dokładnie to co ma być. Czyli co, przeterminował się i nie działa?
Albo twĂłj Kaspersky jest hipochondryk i podnosi alarm na zapas.

--
pzdr,
Jędrzej

"Dissent is the highest form of patriotism."
- President Thomas Jefferson

Mrija w ¶rodku