Mroczne filmy, których akcja toczy się w wiktoriańskim Londynie

Data: 2010-01-02 20:55:43
Autor: Robbo
Mroczne filmy, których akcja toczy się w wiktoriańskim Londynie
Witam,

Byłbym wdzięczny za wskazanie mi tytułów
filmów, których akcja toczy się w Londynie
końca XIX wieku. Bardzo lubię mroczny
klimat tego miasta w tym okresie.
Poza tym od zawsze interesowała mnie
tajemnica Kuby Rozpruwacza, stąd przypadł
mi do gustu "Z piekła rodem" ("From Hell").
Całkiem dobry jest także "Sherlock Holmes".
   Skoro wiecie, czego oczekuję po tych filmach,
to prosiłbym uprzejmie o podanie tytułów, które
by mi się spodobały. Z góry dziękuję.

Robbo

Data: 2010-01-02 13:23:11
Autor: neuro
Mroczne filmy, których akcja toczy się w wikto riańskim Londynie

     Może "Dorian Gray" albo "Libertine"?

pozdr,
p.

Data: 2010-01-02 21:29:45
Autor: Street Fighter
Użytkownik Robbo napisał:
Witam,

Byłbym wdzięczny za wskazanie mi tytułów
filmów, których akcja toczy się w Londynie

vidoque, to chyba londyn :)

Data: 2010-01-02 22:18:16
Autor: Robbo
Mroczne filmy, których akcja toczy się w wiktoriańskim Londynie
vidoque, to chyba londyn :)

Dzięki. Czekam na inne propozycje.
Tak w ogóle, to że Londyn, nie musi
oznaczać wcale, że Londyn -- Olivier
Twist to też Londyn, a przynajmniej
częściowo kręcony w Pradze.

Robbo

Data: 2010-01-03 12:25:36
Autor: spy
On 2.1.2010 21:29, Street Fighter wrote:
Użytkownik Robbo napisał:
Witam,

Byłbym wdzięczny za wskazanie mi tytułów
filmów, których akcja toczy się w Londynie

vidoque, to chyba londyn :)

Chyba Vidocq (http://www.imdb.com/title/tt0164961/) - i nie Londyn tylko Paryz.
Rozumiem, ze nie miales dostepu do netu w momencie pisania...

Spy

Data: 2010-01-02 23:53:40
Autor: Adam Mateja
Robbo wrote:

Witam,

Byłbym wdzięczny za wskazanie mi tytułów
filmów, których akcja toczy się w Londynie
końca XIX wieku. Bardzo lubię mroczny

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street
http://www.imdb.com/title/tt0408236/

Jeżeli jeszcze nie widziałeś, to zdecydowanie polecam.

Data: 2010-01-03 11:53:43
Autor: Turritopsis Nutricula
Mroczne filmy, których akcja toczy się w wikto riańskim Londynie
Robbo <nie.mam@yle.com> wrote:

Oprocz tego moze jeszcze The Prestige
I oczywiscie Parnassus

--
Jagoda

Data: 2010-01-03 13:53:03
Autor: Robbo
Mroczne filmy, których akcja toczy się w wiktoriańskim Londynie
Dziękuję wszystkim uprzejmie za trafione
propozycje filmów. Zaglądam tu, więc
jeśli ktoś miałby jeszcze jakiś pomysł, to
będę zobowiązany.

Robbo

Data: 2010-01-03 22:11:07
Autor: Hans Kloss
Mroczne filmy, których akcja toczy się w wiktoriańskim Londynie
Robbo <nie.mam@yle.com> napisał(a):
jeśli ktoś miałby jeszcze jakiś pomysł,
Ktos ci zaproponował "Sweeney Todd" ale zapomniał dodać że znacznie
smaczniejszy jest taki oto z 2006 roku:
http://www.imdb.com/title/tt0479760/
Klimatem bardzo zblizone do "From Hell".
J-23

Data: 2010-01-04 21:52:39
Autor: JoannElle
Hans Kloss pisze:
[...]

Jeśli nie śpiewają, to na pewno.

Pozdrawiam, JoannElle

--
Sama nie rozumiem, skąd to mi się bierze, że jestem mitologiczne zwierzę,
ni to świniobyk, ni to kotopies, w ogóle z innych stron (...)

http://joannelle.digart.pl
GG:2137641

Data: 2010-01-05 13:35:20
Autor: Turritopsis Nutricula
JoannElle <joanelle@go2.pl> wrote:
Hans Kloss pisze:
[...]

Ale bez Deppa, wiec smaczniejszy nie moze byc ;)
--
Jagoda

Data: 2010-01-05 13:57:36
Autor: Tiber
Mroczne filmy, których akcja toczy się w wikto riańskim Londynie
Silly, silly Turritopsis Nutricula nabazgrału:

[...]

To fakt. W Burtonowskim wystarczy dźwięk przykręcić i nawet jest
strawny.

--
tbr

Data: 2010-01-07 21:06:55
Autor: Turritopsis Nutricula
Tiber <pra_anime@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Jak Depp spiewal to nawet nie przykrecalam ;)

Data: 2010-01-08 02:54:21
Autor: Tiber
[...]

A tam zaraz śpiewał...

--
tbr

Data: 2010-01-11 23:36:55
Autor: Turritopsis Nutricula
[...]

:D Fakt, w Beksie lepiej to robil ;)
Ale za to, po obejrzeniu ST, jak milo wrocic do From Hell i moc nie sluchac jego...spiewania ;)

Mroczne filmy, których akcja toczy się w wiktoriańskim Londynie