Mściwy jak "katolik"?

Data: 2018-08-01 10:52:46
Autor: Lord Donald
Mściwy jak "katolik"?
W dniu 31.07.2018 o 21:06, Pajdak pisze:
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/stanislaw-gawlowski-biskup-mowil-ze-rydzyk-mi-nie-odpusci/09pw97c "Usłyszałem od jednego z ważnych biskupów, dzisiaj kardynała, że będę tego żałował, że Rydzyk mi nie odpuści, że muszę działać zgodnie z prawem, on to rozumie, ale że będę tego żałował, bo on będzie się mścił na mnie - mówi Stanisław Gawłowski w rozmowie z "Rzeczpospolitą". Polityk uważa, że kłopoty ściągnęło na niego interesowanie się dotacjami dla redemptorysty z Torunia."

" Patrzyłem w oczy politykom PiS. Niektórzy chcieli mi podać rękę. Ja nie chcę się z nimi witać. Ja się mogę za nich modlić, ale chcę się trzymać od takich ludzi maksymalnie z daleka. Nie chcę mieć z nimi nic wspólnego."

CL

Ale widzisz jakąś różnicę między takim kimś jak rydzyk a sobą gościem ze sztucznymi pejsami i jarmułce. Różnica jest tylko taka, że on nie ściąga swojego przegrania jak idzie emeryta czy innego naiwniaka obrobić, w tym że zbiera na merca a nie na bułkę w Aldiku. Ty jak idziesz druta frycowi obrobić aby zarobić kilka centów na chleb, to jarmułkę musisz zdjąć, bo fryc to bardziej się brzydzi aby jego fiuta dotykał jakiś żyd niż taka gnida niemiecka dziwaka jak ty podszywająca się pod Polaka.

Data: 2018-08-01 14:19:45
Autor: Pajdak
Mściwy jak "katolik" czyli lo(r)dzik zwariował?
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Rydzyk to twój idol ;-)))

a sobą gościem ze sztucznymi pejsami i jarmułce.

Ty się dziadzia zdecyduj! Niemiecki Zyd czy żydowski Niemiec? ;-)))

Różnica jest tylko taka, że on nie ściąga swojego przegrania

Jakiego znów przegrania? ;-))m Skopiował nielegalnie "bogurodzicę"?

jak idzie emeryta

POpracuj nad gramatyką!  "idzie emryt" ;-)))

czy innego naiwniaka obrobić,

O czym ty bredzisz dziadzia?

w tym że zbiera na merca a nie na bułkę w Aldiku.

Dziadek, możesz sobie kupować i w Aldiku, mało mnie to obchodzi.
Pamietaj, że to miemiecki sklep jest a ty jako patriota nie POwinieneś kupowac w takich miejscach. Dzis po południ bieg na plebanie i spowiadaj się z grzechu!

Ty jak idziesz druta frycowi obrobić aby zarobić kilka centów na chleb, to
jarmułkę musisz zdjąć,

Dziadzia, wierzę w twoje metody przebierania się za Żyda ale co to ma
wspólnego z tematem?

bo  fryc to bardziej się brzydzi aby jego fiuta dotykał jakiś żyd

Wierzę dziadzia w twoje doświadzenie w tym zakresie. Nie zapłacił ci! A to
drań! ;-))

niż taka gnida

Gnide to ty widzisz w swoim lusterko zasliniony i zaszczany starcze.

niemiecka dziwaka jak ty podszywająca się pod Polaka.

Dziadzia, zdecyduj się! Zyd czy Polak? Oj coraz gorzej z tobą! Skończysz w
Wariatkowie! ;-)))

Powrotu do zdrowia nie życze! ;-)))

CL

Data: 2018-08-01 15:09:13
Autor: u2
W dniu 01.08.2018 o 14:19, Pajdak pisze:
niż taka gnida

Gnide to ty widzisz w swoim lusterko zasliniony i zaszczany starcze.

fuj pajdziu, wiadomo, że hans posuwa ciebie od tylca w niemieckim burdeliku za friko, ale nie musisz być taki wulgarny na psp:))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-08-01 15:54:35
Autor: Lord Donald
W dniu 01.08.2018 o 15:09, u2 pisze:
[...]

Ma już tak rozregulowany przez fryców zwieracz, że jak się rozzłości to z nogawek leci jak z rynny podczas burzy. Takich prowokować jest bezcenne. Fryc musi cały barak niewolniczy zaraz po takim czymś wywieźć do dezynfekcji albo utylizacji.

Data: 2018-08-01 21:15:27
Autor: Pajdak
zaszczany "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
[...]

Oj dziadziu, musiało boleć co? Ten wredny fryc! Nie dość że cię posunął to i
nie zapłacił i zwieracz ci rozwalił, że do dziś kału nie trzymasz ;-)))

że jak się rozzłości to z nogawek leci jak z rynny podczas burzy.

Oj dziadek, az tak masz marnie? Nie dość żeś przygłup to jeszcze kicha
stolcowa ci szwankuje! Aj waj! c;-))))

Takich prowokować jest bezcenne.

Doskonała zabawa ze starymi durniami! ;-)))

Fryc musi cały barak niewolniczy zaraz po takim czymś wywieźć do
dezynfekcji albo utylizacji.

Opowiedz nam dziadzia, opowiedz! Aż tak cię rąbali! Aj waj! Za jednego rubla
transferowego? Ależ miałeś przej...e zycie ! ;-)))))

Podobało się dziadek? Pisz, dziadek pisz w tym stylu! Robisz doskonałą
robotę POsrańcom! ;-)))

CL

Data: 2018-08-02 09:38:26
Autor: Lord Donald
W dniu 01.08.2018 o 21:15, Pajdak pisze:
[...]

Srajdak tak rozwalasz tekst podobno jak gówno ze złości z rozregulowanego przez fryców zwieracza po ścianach baraku, że nie da się tego czytać. Wiem że bałagan w twoim tępym łbie wyprowadza cię z równowagi, ale postaraj się pisać pod spodem. Po za tym nie ma się co tak stresować, choćby ze złości srał tak daleko, że doleciało by z twojego Berlina do Warszawy to i tak twoi POsrańcy w Polsce już nie wrócą do koryta. Nie mają już Polakom nic do zaoferowania poza sraniem na PiSuarów, a ci okazali się mniej straszni jak POsrańcy kilka lat temu prorokowali, a już na pewno mniej straszni jak rabunkowa kierowana przez fryca polityka POsrańców, która doprowadziła nasz kraj na skraj nędzy i całkowitej dewastacji naszej gospodarki jeszcze 3 lata temu. Nawet jak sami POsrańcy podsumowali lata swoich rządów co z naszego kraju zostało "Chuj i dupa oraz kamieni kupa".

Data: 2018-08-01 20:54:03
Autor: Pajdak
Mściwy jak "katolik" czyli u2 świruje
przychlast "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5b61b0f8$0$592$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mylisz osoby cioto! To twój kolega lo(r)dzik ma takie wspomnienia.;-)))

CL

Data: 2018-08-01 21:46:47
Autor: u2
W dniu 01.08.2018 o 20:54, Pajdak pisze:
[...]

nie no pajdziu widać u ciebie postępującą sklerozę, to ty się wysługujesz w niemieckim burdeliku dla hansa za friko:))))))))))

Data: 2018-08-02 07:40:13
Autor: Pajdak
Mściwy jak "katolik" czyli u2 ciotą

[...]

Spadaj cioto! ;-)))

CL

P.S. "Oko za oko" jak mówi katolickie przysłowie ;-)))

Data: 2018-08-02 09:44:38
Autor: Lord Donald
W dniu 01.08.2018 o 21:46, u2 pisze:
[...]

Nie no srajdak nie za friko. Srajdak to taki współczesny folksdojcz, liczy że kiedyś dostanie obywatelstwo jak się wysłuży, dla takich jak srajdak to awans społeczny. Tacy jak srajdak jako folksdojcze za okupacji nazistowskiej za obietnicę bycia przyjętych do wybranej rasy byli gorsi dla polaków niż same SS i naziści. Srajdak podobnie jak kiedyś jego poprzednicy, pisząc tutaj bluzgi na nasz kraj, promując marionetkowy rząd POsrańców, ma nadzieje, że wkrótce stanie się wielkim obywatelem rzeszy, może i uprzywilejowanym za zasługi.