Msi P35 Neo2 + be quiet! Dark Power P7 550W nie działa

Data: 2009-07-15 20:29:51
Autor: Gryf
Msi P35 Neo2 + be quiet! Dark Power P7 550W nie działa
Witam.

Kupiłem dzisiaj zasilacz be quiet! Dark Power P7 PRO550W
http://www.cooling.pl/zasilacz-be-quiet-dark-power-p7-pro-550w,produkt,261998.html
i niestety zasilacz nie jest w stanie wystartować kompa.

Płyta główna to MSI P35 neo2-fr. Płyta ma tzw. dual boot, czyli zakręci
wiatrakami, wyłączy się i dopiero za drugim razem już normalnie odpala. Jest to z tego co czytałem normalne na niektórych
płytach z p35. Na starym zasilaczu wstaje bez problemu.

Na nowym zasilaczu be quiet! Dark Power P7 PRO 550W po wciśnięciu
przycisku power, zasilacz da napięcie, wiatraki na procy i budzie zakręca się przez moment i wszystko gaśnie. Nie ma tego drugiego
impulsu aby komp zaskoczył. Sam zasilacz kręci swoim wiatrakiem.

Zrobię update biosu i zobaczę czy wtedy będzie to ze sobą działało. Jeśli
nie, to niestety będę zmuszony zasilacz  oddać.

--
                Pozdroofka od gryfa
                   gryfmz@wp.pl

Data: 2009-07-15 21:21:34
Autor: Gryf
Msi P35 Neo2 + be quiet! Dark Power P7 550W nie dzia ła
Dnia Wed, 15 Jul 2009 20:29:51 +0200, Gryf <gryfmz@wp.pl> zaskoczył(a) nas
czymś takim:

Zrobię update biosu i zobaczę czy wtedy będzie to ze sobą działało. Jeśli
nie, to niestety będę zmuszony zasilacz  oddać.

Sam sobie odpowiem:)
Już działa. Wydaje mi się, że jakoś źle podłączyłem zasilanie do stacji
dyskietek(ciemno było i leciałem na chybił trafił:). Po odłączeniu
zasilania od flopa komp ruszył:P