Msza św. jest Ofiarą składaną Bogu

Data: 2011-12-18 12:55:30
Autor: abc
Msza św. jest Ofiarą składaną Bogu
Kto nie spełnia niedzielnego obowiązku uczestnictwa w składaniu Ofiary Bogu,
 ten popełnia grzech śmiertelny. Dusza człowieka zmarłego w stanie grzechu
śmiertelnego zaraz idzie do piekła.

Data: 2011-12-18 04:27:01
Autor: J-23
On 18 Gru, 12:55, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Kto nie spełnia niedzielnego obowiązku uczestnictwa w składaniu Ofiary Bogu,
 ten popełnia grzech śmiertelny. Dusza człowieka zmarłego w stanie grzechu
śmiertelnego zaraz idzie do piekła.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

gdzie jest to pieklo?

Data: 2011-12-18 12:59:51
Autor: Biały.Murzyn.PL

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4eedd4d6$0$1200$65785112news.neostrada.pl...
Kto nie spełnia niedzielnego obowiązku uczestnictwa w składaniu Ofiary Bogu,
ten popełnia grzech śmiertelny. Dusza człowieka zmarłego w stanie grzechu
śmiertelnego zaraz idzie do piekła.

Chrustus nie chodzil na zadne msze w niedziele i poszedl do nieba.

Data: 2011-12-18 13:13:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Biały.Murzyn.PL" <bialy@murzyn.pl> napisał w wiadomości news:4eedd5b8$0$1452$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie dość, że nie chodził na msze to w dodatku tak nauczał:
"Gdy się modlicie, nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w synagogach i na rogach ulic wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać. Zaprawdę, powiadam wam: otrzymali już swoją nagrodę.
Ty zaś, gdy chcesz się modlić, wejdź do swej izdebki, zamknij drzwi i módl się do Ojca twego, który jest w ukryciu. A Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie.
Na modlitwie nie bądźcie gadatliwi jak poganie. Oni myślą, że przez wzgląd na swe wielomówstwo*będą wysłuchani.Nie bądźcie podobni do nich! Albowiem wie Ojciec wasz, czego wam potrzeba, wpierw zanim Go poprosicie."

Data: 2011-12-18 16:05:04
Autor: pluton
Msza św. jest Ofiarą składaną Bogu

Chrustus nie chodzil na zadne msze w niedziele i poszedl do nieba.

Syn szefa...

Nullification

Data: 2011-12-18 16:09:07
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

Chrustus nie chodzil na zadne msze w niedziele i poszedl do nieba.

Syn szefa...

Jednym słowem nepotyzm.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-18 14:46:46
Autor: pulsar
W dniu 2011-12-18 12:55, abc pisze:
Kto nie spełnia niedzielnego obowiązku uczestnictwa w składaniu Ofiary
Bogu, ten popełnia grzech śmiertelny.

Eee, nie przesadzaj, to raczej spektakl dla ubogich...
No i Boga prawdziwego z tym nie mieszaj !

Dusza człowieka zmarłego w stanie grzechu
śmiertelnego zaraz idzie do piekła.

Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz...

Data: 2011-12-18 05:51:30
Autor: Mirek
On 18 Gru, 14:46, pulsar <pulsar...@galaktyka.pl> wrote:
> [...]

> Dusza człowieka zmarłego w stanie grzechu
> śmiertelnego zaraz idzie do piekła.

Nie strasz, nie strasz, bo się zesrasz...

Jak mu mormona wybiorą na prezydenta to powinien być w lepszym
nastroju.

Data: 2011-12-18 16:40:15
Autor: stevep
Dnia 18-12-2011 o 12:55:30 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Kto nie spełnia niedzielnego obowiązku uczestnictwa w składaniu Ofiary  Bogu,
 ten popełnia grzech śmiertelny. Dusza człowieka zmarłego w stanie  grzechu
śmiertelnego zaraz idzie do piekła.

Sam idź do piekła. Amen.
--
stevep

Data: 2011-12-19 10:21:44
Autor: sofu
[...]

Czyli idze tam gdzie już od wielu lat przebywa twój idol PiusXII?
Przyjebałeś jak chory o umywalkę.
Ha ha ha ha ha ha. Dobre!
Ja ci powiadam ABC-ak, przestań wąchać klej!

sofu

--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Msza św. jest Ofiarą składaną Bogu