Msza za ks. Jankowskiego; "to ciężar ubóstwa".

Data: 2009-09-27 09:19:45
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Msza za ks. Jankowskiego; "to ciężar ubóstwa".
Msza święta dziękczynna z okazji zakończenia posługi proboszczowskiej i przejścia na emeryturę kapłańską ks. prałata Henryka Jankowskiego odbyła się w Bazylice Św. Brygidy w Gdańsku.

http://wiadomosci.onet.pl/2050294,11,msza_za_ks_jankowskiego_to_ciezar_ubostwa,item.html

"Jedni mówili: wyniosły, zamożny, bogacz, biznesmen, obwieszony orderami, chodzący we fraku. Rzeczywiście, ubierał się rozmaicie - powiedział też metropolita dodając natychmiast, że dla innych ksiądz Jankowski był "bratem, w części samarytaninem".

Pedofil zatrudniający przestępce, uwielbiający przepych, któremu na dodatek popier....się w głowie.....Ech Głódż, nos masz dłuższy niż Pinokio.

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-27 09:47:43
Autor: * heŽsk *
Msza za ks. Jankowskiego; "to ciężar ubóstwa".
On Sun, 27 Sep 2009 09:19:45 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

 [...]

Pedofil zatrudniający przestępce, uwielbiający przepych, któremu na dodatek popier....się w głowie.....Ech Głódż, nos masz dłuższy niż Pinokio.

 i co ci to pisanie daje ? ;). napisz do obu klechow bezposrednio.
 odpowiedza ci, oprawisz w ramki i bedziesz mogl pluc ile tam chcesz.

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-09-27 17:34:02
Autor: * heŽsk *
Msza za ks. Jankowskiego; "to ciężar ubóstwa".
On Sun, 27 Sep 2009 14:17:27 +0200, "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry"
<jacek.kawecki3@op.pl> wrote:

> i co ci to pisanie daje ? ;). napisz do obu klechow bezposrednio.
> odpowiedza ci, oprawisz w ramki i bedziesz mogl pluc ile tam chcesz.

Co tobie to bezsensowne bronienie katabasów daje?

 alez ja ich nie bronie. po prostu twoje dzialania sa bezskuteczne.
 bijesz piane, wylewasz na psp swoje frustracje i co z tego wychodzi?
 swego czasu pisywal tu taki mare###, gosciu nagrywal na mk rydzyka,
 umieszczal na serwerach i co? po marku### slad zaginal a rydzyk trwa.

Stan z kijem od bejsbola przy wejsciu do kurii i jak ktos nie padnie na pysk przed katabasem, to go luuuuuuuu!

 bardzo interesujacy pomysl tyle, ze bezsensowny.  nikt nie pada na
 pysk przed katabasem, ogladasz jakies filmy z czasow sprzed rewolucji
 francuskiej.bejsbol to nie argument.to pokaz bezsilnosci argumentow.

Data: 2009-09-27 21:33:44
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Msza za ks. Jankowskiego; "to ciężar ubóstwa".

Uzytkownik "* heŽsk *" <?bigbrednie@interia.pl> napisal

alez ja ich nie bronie....

Hipokryzja, zaczynasz dorównywac Kaczynskiemu.

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczynskiego:

"Jaroslaw Kaczynski opowiadal o swoim dziecinstwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówiesnikami. Czasem trafial do szpitala z rozbita
glowa. - Do takich walk miedzy dziecmi zupelnymi dochodzilo i czasem
zdarzalo mi sie oberwac. I wtedy ladowalem na pogotowiu, ale bez ciezkich
strat. - Ja bylem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomnial tez sobie