Muammar Kadafi bohaterem narodowym Libii

Data: 2011-10-20 13:50:10
Autor: boukun
Muammar Kadafi bohaterem narodowym Libii
Walczył do końca, nie uciekł z kraju, nie schował się w kryjówce podziemnej,
został ranny w obie nogi. Cze¶ć i chwała libijskiemu bohaterowi, który do końca
przeciwstawił się międzynarodówce syjonistycznej...

boukun

Data: 2011-10-20 18:32:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-20 13:50, boukun pisze:
Walczył do końca, nie uciekł z kraju, nie schował się w kryjówce podziemnej,
został ranny w obie nogi. Cześć i chwała libijskiemu bohaterowi, który do końca
przeciwstawił się międzynarodówce syjonistycznej...

boukun

Pewnie za jakiś czas w Trypolisie i innych miastach Libii staną jego pomniki. A na dzień dzisiejszy, no cóż odnotowujemy kolejny upadek niezależnego, samodzielnego państwa. Wiele już ich nie pozostało na tym świecie.

Data: 2011-10-20 12:29:29
Autor: Antenka
On 20 PaĽ, 18:32, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> do końca
> przeciwstawił się międzynarodówce syjonistycznej...

Pewnie za jaki¶ czas w Trypolisie i innych miastach Libii stan± jego
pomniki. A na dzień dzisiejszy, no cóż odnotowujemy kolejny upadek
niezależnego, samodzielnego państwa. Wiele już ich nie pozostało na tym

A potem to już tylko NWO :-((

Antenka

Data: 2011-10-20 23:20:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-20 21:29, Antenka pisze:
On 20 PaĹş, 18:32, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
[...]

Pewnie za jakiĹ› czas w Trypolisie i innych miastach Libii stanÄ… jego
pomniki. A na dzień dzisiejszy, no cóż odnotowujemy kolejny upadek
niezależnego, samodzielnego państwa. Wiele już ich nie pozostało na tym

A potem to juĹĽ tylko NWO :-((

Antenka

Wiesz Antenko, gdy pierwszy raz usłyszałem o tym "nowym ładzie" to uznalem to za zwykłą fantasy, ale to zaczyna nabierać coraz bardziej realnego kształtu. :-( (

Data: 2011-10-21 00:07:00
Autor: Antenka
On 20 PaĽ, 23:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> A potem to już tylko NWO :-((<<

Wiesz Antenko, gdy pierwszy raz usłyszałem o tym "nowym ładzie" to
 uznalem to za zwykł± fantasy, ale to zaczyna nabierać coraz bardziej
 realnego kształtu. :-( ( <

Ależ sk±d! To nie jest żadna bajka lecz najprawdziwszy real. Tylko
¶lepi tego nie dostrzegaj±. Realizacja wprowadzenia na Ziemi NWO
weszła, niestety z przykro¶ci± muszę to stwierdzić, w końcowy etap. :-
(((
Ale nad masonami, sekt± szatana jest jeszcze Kto¶, kto nie pozwoli na
ich megaprzekręt - Bóg!

Antenka

Pozdrawiam S.O.Z.W. ;-))

Data: 2011-10-21 09:45:03
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

(((

Ale nad masonami, sekt± szatana jest jeszcze Kto¶, kto nie pozwoli na

Znacysiem KACAPY som podługciebie BOSKIE...!?

- KACAPY, bojak dotychcas, TO INO ŁONE wstanie som KROWIOżOM pomordzie natłuc...!!!

PS - atakmy bezpiecnie pod KACAPAMI miały...
Zrestom...,
- ta Libio iten Kadafi, totes pozostało¶ć po Kacapskiej polityce...

--

Muammar Kadafi bohaterem narodowym Libii