Muammar Kaddafi nie żyje. "Krzyczał: Nie strzelać!"

Data: 2011-10-20 16:22:46
Autor: Leprechaun
Muammar Kaddafi nie żyje. "Krzyczał: Nie strzelać!"

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7p377$qnt$1news.onet.pl...
Dyktator Libii Muammar Kaddafi nie żyje. - Zginął w wyniku odniesionych ran. Podczas akcji powstańców krzyczał: "Nie strzelać" - poinformował przedstawiciel Narodowej Rady Libijskiej (NRL) Abdel Madżid. Kilkanaście minut wcześniej NRL informowała agencję Reuters, że został schwytany i jest ranny.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/upadek-kaddafiego/muammar-kaddafi-nie-zyje-krzyczal-nie-strzelac,1,4886048,wiadomosc.html

Przemek

Niby co miał krzyczeć? "Jarosław ratuj Libię!!!"? ;)

BomBel

Data: 2011-10-20 17:06:22
Autor: Grzegorz Z.
Leprechaun napisał:

[...]

Albo "Ratunku! Niemcy mnie biją!"

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-20 17:13:19
Autor: Neko
Muammar Kaddafi nie żyje. "Krzyczał: Nie strzelać!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

Albo "Ratunku! Niemcy mnie biją!"

Mogl tez powiedziec: "Guten Tag, ZIOMALE!" ;-)

Data: 2011-10-20 17:31:45
Autor: Grzegorz Z.
Neko napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

Albo "Ratunku! Niemcy mnie biją!"

Mogl tez powiedziec: "Guten Tag, ZIOMALE!" ;-)

Ewentualnie: "Geje z Facebooka chcą mi odebrać dzieci!"

(trudniejsze)

Data: 2011-10-21 23:17:28
Autor: pluton
Muammar Kaddafi nie żyje. "Krzyczał: Nie strzelać!"

> Mogl tez powiedziec: "Guten Tag, ZIOMALE!" ;-)

Ewentualnie: "Geje z Facebooka chcą mi odebrać dzieci!"

lub 'ląduj dziadu'.

Nullification

Data: 2011-10-22 01:50:28
Autor: Grzegorz Z.
pluton napisał:

Albo "Ratunku! Niemcy mnie biją!"

Mogl tez powiedziec: "Guten Tag, ZIOMALE!" ;-)

Ewentualnie: "Geje z Facebooka chcą mi odebrać dzieci!"

lub 'ląduj dziadu'.

albo: "No kto tu jest naczelnym dowódcom sił zbroinych, no pytam kto?
Mlask? Mlask?"

Data: 2011-10-22 18:08:45
Autor: pluton
Muammar Kaddafi nie żyje. "Krzyczał: Nie strzelać!"

> lub 'ląduj dziadu'.

albo: "No kto tu jest naczelnym dowódcom sił zbroinych, no pytam kto?
Mlask? Mlask?"

Albo 'z ziemi wolskiej do wioski, ty malpo w czerwonym'

Nullification

Data: 2011-10-21 23:16:40
Autor: pluton
Muammar Kaddafi nie żyje. "Krzyczał: Nie strzelać!"

Niby co miał krzyczeć? "Jarosław ratuj Libię!!!"? ;)

jaroslawlibiezbaw.pl

Nullification

Muammar Kaddafi nie żyje. "Krzyczał: Nie strzelać!"