Mubarak ma ukradzione 40 bilionow dolcow a jego zona okolo 4 biliony!

Data: 2011-02-01 04:41:37
Autor: muto2100
Mubarak ma ukradzione 40 bilionow dolcow a jego zona okolo 4 biliony!
Data: 2011-02-01 14:02:17
Autor: Sten
Mubarak ma ukradzione 40 bilionow dolcow a jego zona okolo 4 biliony!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:9cfaac5b-8ce1-46c3-8b8e-cbadcdb1eba9u6g2000vbh.googlegroups.com...
http://www.dnewsglobal.com/president-hosni-mubarak-wealth/2237.html

Taaaa.... zekstylionow.
Nastepny co nie rozroznia biliona od miliarda.

Co nie zmienia faktu ze to i tak spora sumka.

Data: 2011-02-01 14:21:08
Autor: sofu
Mubarak ma ukradzione 40 bilionow dolcow a jego zona okolo 4 biliony!

Uzytkownik "Sten" <sten@sten.sten> napisal w wiadomosci news:4d48045c$0$2460$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -

Nie chce mi sie wierzyc, ze mozna ukasc 44 miliardy dolarów.
Z drugiej strony mial na to kilkadziesiat lat.
Tylko pytanie, po co by mu byla potrzebna taka suma pieniedzy?
Jak wydawac taka  forse? Na jakies szalone inwestycje, bo przeciez nie na zarcie i ciuchy?
A moze to sciema z ta forsa?

sofu

Data: 2011-02-01 05:22:16
Autor: muto2100
On 1 Lut, 14:21, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Uzytkownik "Sten" <s...@sten.sten> napisal w wiadomoscinews:4d48045c$0$2460$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Tylko pytanie, po co by mu byla potrzebna taka suma pieniedzy?
Jak wydawac taka  forse? Na jakies szalone inwestycje, bo przeciez nie na

ten  Mubarak   to  drugi  Marcos!

Data: 2011-02-01 16:41:36
Autor: u2
W dniu 2011-02-01 14:21, sofu pisze:
Nie chce mi sie wierzyc, ze mozna ukasc 44 miliardy dolarów.

Dlatego politycy pozostaj± bezkarni. W wiźkszo¶ci przypadków to wraæa
agentura, która transferuje ¶rodki na zagraniczne konta. U nas popularne
s± konta szwajcarskie.

Data: 2011-02-01 16:39:15
Autor: cyc
[...]

Nie mam, zadnych powodow do tego aby Mubaraka bronic bo to ani w jednym calu "moja  broszka " ale wiem , ze jak odpowiednie sluzby zechca to i z menela zrobia miliardowego zlodzieja , zdrajce ojczyzny , morderce i kto tam czego chce !.
W tym kontekscie  niebezpieczne staje sie oddanie wladzy Kaczynskiemu . Ten propagandowo nie tylko wykonczy kazdego przeciwnika ale glowie  Tuska , Komorowskiego i  polowe rzadu z ktorych zrobi mordercow , spiskowcow , aferzystow ktorzy ukradli kazden po pare miliardow zl a jak mu  bardziej odbije , pedofili . 80% pisoelektoratu w to uwierzy i domagac sie bedzie , przy obojetnosci polowy spoleczenstwa wyrokow z glowami wlacznie .
Koltunski tlum sterowany umiejetnie propaganda jest zdolny do wszystkiego !.
Na tym polega wiekszosc rewolucji na swiecie .

cyc

Data: 2011-02-01 16:18:49
Autor: Alex
[...]

A zona Egwarda Gierka to podobno do fryzjera latala co tydzien samolotem do Paryza.
jak wiidac metody propagandy szeptanej w Polsce i Egipcie calkiem podobne.

Alex

Data: 2011-02-01 15:37:49
Autor: Wiesiaczek
On Tue, 01 Feb 2011 16:18:49 +0100, Alex wrote:

[...]

Co do żony Gierka, to patrząc na to co się dzieję w "wolnym" kraju, wolałbym, żeby ona nawet codziennie do tego Paryża latała, nawet sama jedna rządowym samolotem, to i tak by tyle długów nie narobiła co "demokratycznie" wybrani przywódcy Wolaków potrafią narobić w miesiąc.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Mubarak ma ukradzione 40 bilionow dolcow a jego zona okolo 4 biliony!