Mucha nie była pierwsza: Posłowie łapią za pupę

Data: 2009-11-13 23:03:51
Autor: boukun
Mucha nie była pierwsza: Posłowie łapią za pupę
Oni się tam zachowują jak na weselu. Jak pod koniec wesela.
Seksafera lub, jak kto woli, afera buraczanych podrywaczy w Sejmie zyskuje coraz szerszy zasięg

i obejmuje kolejnych posłów. "Fakt" pociągnął sprawę molestowanej posłanki Muchy i ujawnił kolejną mroczną stronę już nie jednego, ale wielu posłów: po lenistwie, partactwie i rozrywkach za nasze. Oto rewelacje tabloidu:

  - Niejeden mnie nagabywał. Na porządku dziennym, zwłaszcza jak sobie podpiją, są zaczepki: szeptanie do ucha, ocieranie się, zapraszanie do pokoju - opowiada jedna z posłanek. - To jest tajemnica poliszynela, że zaglądają w dekolt, usiłują obejmować, nawet poniżej talii, łapią za pupę, poklepują - dodaje kolejna.

Zupełnie jak rubaszni wujkowie pod koniec wesela, gdy już sobie bigos porządnie wódką popiją. To dla takich spraw powinny powstawać komisje śledcze. Bo w przeciwieństwie do rozszyfrowanej tożsamości jakiegoś Mira czy Zbycha tożsamość czarnych bohaterów afery buraczanej nie wyjdzie na żadnym podsłuchu.

Takich rzeczy służby i politycy nigdy nie wypychają do mediów.

Rafał Madajczak

http://www.pardon.pl/artykul/10109/mucha_nie_byla_pierwsza_poslowie_lapia_za_pupe

A nie mówiłem wczoraj...

boukun

Data: 2009-11-13 15:14:13
Autor: Marek
On 13 Lis, 23:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Przeciez to ... jest  "elementem kultury"...!!!!  haaaaahaaaa

Jesli jakas poslanka tego nie toleruje, to niech kandyduje w wyborach
"E U R O P E J S K I C H "  haaaaahaaaaa

Data: 2009-11-13 23:09:38
Autor: awe
Mucha nie była pierwsza: Posłowie łapią za pupę
Wielkie mi cos.
awe

Data: 2009-11-13 23:11:27
Autor: Piotr
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:03:51 +0100, boukun napisał(a):

Zupełnie jak rubaszni wujkowie pod koniec wesela, gdy już sobie bigos porządnie wódką popiją.

Albo jak jakiś wałkun na kursie dla bezrobotnych...
Ty też tam jakieś laski za d... łapałeś i później nawet się chwaliłeś, ze
zdjęciami, którą to niby zaliczyłeś. Znaczyt, kwalifikacje poselskie masz, teraz tylko jeszcze jakąś szkołę
skończ i możesz kandydować.

Data: 2009-11-13 14:33:21
Autor: Marek
On 13 Lis, 23:11, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

zdjęciami, którą to niby zaliczyłeś.
Znaczyt, kwalifikacje poselskie masz, teraz tylko jeszcze jakąś szkołę

Po co szkola...?
Niech lepiej od razu kandyduje...

Data: 2009-11-13 23:17:17
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:14jrk2noxveym$.dnygwhkgurum.dlg40tude.net...
[...]

A co się w móżdżku głupiego Piotrusia teraz robi? Boli głowa, czy nie boli?

boukun

Data: 2009-11-13 23:31:04
Autor: Piotr
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:17:17 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ale ty masz problemy, głupiutka hałsfrał. To od oglądania jutuba, tak ci
się kasztani?
Ale, ale, ty tak sobie wałkunisz od sasa, do lasa, a ja mam pytanko:
Masz jeszcze fotki tych "wydymanych" przez ciebie lasek z kursu dla
bezrobotnych, co to je publikowałeś w necie? Bo tak szybko je usuwałeś, że
mogły ci się potargać... Może potrzebujesz kopie?

Data: 2009-11-13 23:34:37
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:melumxu99q4f.1uu2w30h00zf1$.dlg40tude.net...
[...]

Widzisz głupi Piotrusiu, już ci się z tej głupoty twój mózg wydymał. Leć głupku Antence na pomoc, taki obłąkany starzec jak ty zapewne znajdzie trochę otuchy u niej..., za paczke groszków, he, he, he...
Pasujecie do siebie, ostatni Mohikanie, he, he...

boukun

Data: 2009-11-13 23:40:18
Autor: Piotr
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:34:37 +0100, boukun napisał(a):

[...]

A co ty się tak nerwowo śmiejesz, głupiutka hałsfrał? Masz jakąś nerwicę?
Mówie ci, że to od żarcia zupek za 1,60 i bigosu za 4,00 w ścierkodajni.
No i z nieróbstwa.

Data: 2009-11-13 23:44:10
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:q36p25rbzssp.1icv0hw4to2h1.dlg40tude.net...
[...]

Co się roi w schorowanej główce głupiego Piotrusia. Co za degenarat prymitywny, boszsz... Antenka czeka na twoją pomoc, podstarzały "rycerzu", jak smiesz zostawić ją samotną na polu walki dziadku..., he, he, he.

boukun

Data: 2009-11-13 23:51:59
Autor: Piotr
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:44:10 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ewidentnie ci coś jest wałkun. Konfabulujesz, krzyczysz, wyzywasz, śmiejesz
się głupawo i nerwowo... A zazwyczaj robisz to w osobnych wątkach...
Prałeś może swój szarobury wałkuński uniform, jak ci ordynowałem?

Data: 2009-11-13 23:54:05
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1eznmfypc403j$.1v8ddg1is2xmv.dlg40tude.net...
[...]

I co głupi Piotrusiu, stare nieświerze kotlety tu smażysz prymitywie. Komu to i na co głupku? Na blokowisko z tymi prymitywnymi tekstami...

boukun

Data: 2009-11-13 23:58:27
Autor: Piotr
Dnia Fri, 13 Nov 2009 23:54:05 +0100, boukun napisał(a):

I co głupi Piotrusiu, stare nieświerze kotlety tu smażysz prymitywie. Komu to i na co głupku? Na blokowisko z tymi prymitywnymi tekstami...

Blokowisko? Nie znam. To tam gdzie się wychowałeś?
Ale, ale, to jak jest? Prałeś może swój szarobury wałkuński uniform, jak ci
ordynowałem?

Data: 2009-11-13 23:59:13
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1d82gi0ud2u.16i06q7f095r0$.dlg40tude.net...
[...]

A to co takiego "mądrego" głupi Piotrusiu? Jak z katowickiego blokowiska. I taki głupi prymityw chce komuś prawić o pyskówkach i inteligencji, he, he, he

boukun