Mufki na kierownicê i nak³adki na klamki

Data: 2011-12-01 09:33:56
Autor: kakmar
Mufki na kierownicê i nak³adki na klamki
Dnia 01.12.2011 Arbiter <niemam@hotmail.com> napisał/a:
Ostatnio zamontowa³em podgrzewane manetki - oczym pisa³em na grupie. Okazuje siê, ze przy 3 stopniach same manetki nie daj± ju¿ dobrego komfortu. Zrobilem wiêc tuning na maxa - motomufki + izolacja klamek. Do tego jak jeszcze grzeja manetki - okazuje siê, ze jazda jest przyjemno¶ci± a im d³u¿ej jedziemy tym cieplej w rêce. na razie je¼dzi³em w temperaturze oko³o 4 stopnie

Patrz ja po prostu zakładam rękawice, takie cieplejsze jak zimno.

A poważnie, jak daleko/długo jedziesz żeby takie modyfikacje były potrzebne?
Pytam bo mi na 0,5h jazdy zupełnie starczają rękawice.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-12-01 18:32:28
Autor: Arbiter
Mufki na kierownice i nak3adki na klamki

U¿ytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jb7hm4$jtp$1inews.gazeta.pl...

A powa¿nie, jak daleko/d³ugo jedziesz ¿eby takie modyfikacje by³y potrzebne?
Pytam bo mi na 0,5h jazdy zupe³nie starczaj± rêkawice.

niedaleko. Lubiê jak jest mi wygodnie.

Mufki na kierownicê i nak³adki na klamki