Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.

Data: 2017-11-12 23:06:27
Autor: Lord Donald
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.

Takie rzeczy uczy się w centrach islamskich w Polsce - film.

https://www.facebook.com/ISLAMzdemaskowany/videos/vb.562491577240723/854586644697880/?type=2&theater

Muzułmanie ( przywódcy islamskich związkow religijnych) publicznie nauczają o warunkach zabijania ludzi w imię Allaha oraz o walce zbrojnej z rządzącymi, którzy nie pozwolą szerzyć islamu. 406 rzeź ( ludzi ) i rękoczyny to rzecz ostatnia (dozwolona w islamie), 5:36 jeśli ktoś się opiera płaceniu dżizji ( podatek poddanczy nakladany na chrzescijan) to czeka go bitwa...itd

Mufti polskich muzułmanów Nidal Abu Tabaq w Poznaniu naucza o rzezi na niemuzułmanach. Jak widac, muzułmanie sami potwierdzają, że islam rzeczywiscie pozwala zabijać.

"Mufti muzułmanów w poznańskim centrum islamskim Biedzrzyckiego 13 - naucza, o tym, kiedy islam pozwala, by muzułmanie walczyli z ludźmi którzy utrudniają głoszenie islamu, by atakowali rząd, który nie pozwala na szerzenie ich religii. Będzie także o rozjeżdżaniu ludzi autem i o tym, kiedy można zabijać w imię Allaha apostatów!

Czym to różni się od innych systemów totalitarnych? Czy szerzenie nauk systemow totalitarnych jest zgodne z naszym prawem?

Mufti to przełożony poznańskiego Imama josefa Chadida, przyjechał do Poznania, by szkolić poznańskich muzułmanów za porozumieniem i zgodą Chadida. Stanowisko Muftiego dla muzułmanów wg. islamu jest wykładnią prawa i każdy musi je wykonywac.

Oni mówią o pokoju w tv, a gdy nikt nie słucha, oto co nauczają w swoich centrach:
Mufti naucza jaki jest islam, naucza o walce z tymi którzy nie pozwalają na szerzenie ISLAMU ( także o atakowaniu rządzących, którzy nie będą pozwalać na nauki islamu). W dalszej części naucza o rzezi na tych którzy odmówią zapłacenia dzizji w kraju muzułmańskim i zabijaniu apostatów!

UWAGA. BY zapobiec oszustwom, że film został pocięty i zmanipulowany, zamieszczamy cały wątek! Nie ma tu ani kawałka wyciętego słowa z jego wypowiedzi i sklejonego w innym kontekście...On to rzeczywiście mówi! Bez montażu.

Mufti to najwyżej postawiony duchowy w islamie w Polsce, osoba przewodząca polskimi muzułmanami oraz mająca największa wiedzę w islamie, a także wysoko postawiony oficjel Ligii Muzułmańskiej w Rp.

Mufti naucza, że jeżeli dany kraj pozwala na szerzenie islamu to muzułmanie będą pokojowi i spokojni, a jeżeli ktoś im zabrania to w islamie zaczną zabijać tych ludzi, zgodnie z nauką Allaha.

Cytat skrót - pełne słowa na filmie
"Od innych tylko oczekujemy, żeby dali nam wolnośc słowa o islamie. Jak mi pozwalasz wejść w ten teren i mówić (o islamie) to nie chcę więcej, a wiec na przykład tutaj w Europie nie tylko pozwalają nam mówić, nawet dają nam stadiony żebyśmy robili tam nasze wykłady, kanały radiowe, telewizyjne to o co będę walczył?

Ja walczę, z tym systemem który stawia przede mną wszelkie bloki żebym nie dotarł do narodu (z islamem). Ja uważam, ze mam coś pięknego do przekazywania [..] chce żeby wszyscy słyszeli o islamie i decydowali, nie ma przymusu w religii, rób co chcesz, ale słuchaj mnie!

Nawet nie musisz mnie słuchać, ale rząd powinien mi pozwalać (głosić islam). Jeśli on, rząd mi nie pozwala słuchać (o islamie) to słuchajcie to jest coś takiego, bo my
( muzułmanie ) patrzymy z takiej perspektywy, że wiara w Allaha to jest życie wieczne [...] ja wirze ze to jest droga ratunku [...] dla cywilizacji i dla jego kraju, ale ten ktoś stoi mi na drodze.. To taki przypadek to mniejsze zło.... [...]

Dalej Mufti wyjaśnia te mniejsze zło i mówi o zabijaniu tych ludzi, co nie pozwalają na szerzenie islamu...Mówi, że osoba ( kraj lub rząd) który utrudnia szerzenie islamu jest jak pożar.

Ja ( mówi Mufti) ja mam najnowszy wóz strażacki i jadę gasić, bo Poznań się pali a ktoś stoi mi na drodze, i daję mu pieniądze a on nie chce i nadal stoi mi na drodze ( czy Mufti tu ma na mysli łapówkę, by pozowolono islamizować dany teren? ) wiec wybieram mniejsze zło i ja wybiorę to, że go przejadę (samochodem), jeśli nie mogę go ominąć.

I to jest tak z tymi bitwami, a innymi ludźmi zabijaniem ich w islamie). Daj mi mówić! Dałeś to nie mamy problemu, a jak nie dajesz nam mówić to ci powiem.
I tu Mufti mówi kiedy można zabijać ludzi oraz o zabijaniu tych co odmówią płacenia dzizji.

Dalej mufti, że wtedy jak nie ma wyjścia to dochodzi do rzezi zgodnej w wolą allaha, bo tak naucza islam.

Potwierdza, że islam rzeczywiście pozwala na rzeź niemuzułmanów.
Cytat: " To zróbmy tak, ja jestem silny, nie będziemy kłamać. Ja nie chcę by doszło do konfrontacji. Zobaczcie, ja jeszcze nadal jestem przy dobrej drodze, zobaczcie, ostatnia rzecz to ta rzeź powiedzmy czy rękoczyn.: koniec cytatu

Mufti wyjaśnia, że muzułmanie najpierw zaproponują układ. Jest to z arabskiego haracz lub dzizja - podatek poddańczy dla niemuzułmanów. wówczas niemuzułmanie żyją pod jarzmem islamu i są rządzeni szariatem. Jeżeli ktoś odmawia zapłacenia, za tak zwaną islamską ochronę, to wówczas zgodnie z nakazem Allaha następuje wspomniana rzeź tych którzy odmawiają przyjęcia tego jarzma.

Cytat: A jeśli już odpierasz (jeśli odmawiasz zapłacenia) to wtedy ostatecznie to (prowadzi) do wojny). Allah w koranie powiedział- została wam zapisana bitwa mimo, że jest wam nieumiłowana." koniec cytatu.

Dalej Mufti naucza o zabijaniu apostatów
Publicznie głosi, że wyjście przeciwko islamowi jest karane śmiercią. Mówi, że nie ma przymusu w religii i jeśli po cichu odejdziesz z islamu, nie będziesz go krytykował i atakował to muzułmanie pozwolą ci żyć, ale potem dodaje:

cytat "ale wyjście przeciwko państwu muzułmańskiemu, islamowi, że będziesz chodził i namawiał ludzi żeby atakowali, że to jest zle (że islam jest zły) nie, nie pozwalamy, oczywiście, że nie, ale nie zabijamy od razu.
Przyprowadzimy (go) i będziemy z nim dyskutować ( rodzaj aresztu - wiezienie! ). Kwestia ile dni (do jego zabicia). To sa różne szkoły, niektórzy mówią, az do śmierci, niektórzy mówią 3 lata, większość (uczonych) mowi 3 dni ( i zostanie zabity jeśli nie powróci do islamu)...nieważne, ale dajemy mu szansę" [...]

Cytat "Hadis jest bardzo wyraźny, mówi jedyne trzy możliwości na karę śmierci w islamie życie za życie, małżeństwo które sie zdradza (będą zabici w imie allaha) i [...] osoba która wychodzi naprzeciw islamowi [...]
Z tego hadisu nie ma, żebyśmy zabijali każdego, ale on mowi kiedy można (zabijać) i dzięki bogu i uczeni i inne hadisy pokazują ze chodzi ( w zabijaniu apostatów ) o tych którzy oddalą sie, w sensie sprzeciwią sie islamowi", koniec cytatu

UWAGA. To był wykład o islamie, nie był to żaden punkt widzenia ISIS, ale nauka Mahometa. Czy to nie dowód, że islam to system totalitarny i powinien być zakazany w naszym kraju?

A teraz pytanie do tych, co pomyślą, że on to sam wymyślił. Co o zabijaniu i dzizji mówi Koran?

"Zwalczajcie tych, którzy nie wierzą w Boga i w Dzień Ostatni, który nie zakazują tego, co zakazał Bóg i Jego Posłaniec, i nie poddają się religii prawdy - spośród tych, którym została dana Księga - dopóki oni nie zapłacą daniny ( dzizji ) własną ręką i nie zostaną upokorzeni." (Koran 9:29)

żródło:
Film kilkudzinny z jego szkoleniem mozna znaleźć pod adresem konta muzułmanów youtube. com, które to zamieściły - alejkumki. Inne odpowiedzi z tego wykladu do obejrzenia na profilu muzułmanów link youtube: watch?v=XsGTCOpJQvQ&t=495s

Reasumując :
Mufti naucza w nim, że w islamie można walczyć z rządami, które nie pozwolą na szerzenie islamu.

Mufti naucza, że można walczyć z tymi ludźmi którzy nie pozwolą na szerzenie tej religii.

Mufti naucza, kiedy można zabijać ludzi za odejście z islamu.

Mufti naucza, że można walczyć ( a tym samym zabijać) w islamie z tych co nie zgodzą się zapłacić dżizji i wtedy można zrobić rzeź.

Dalej Mufti, porównuje bitwy w imie Allaha ( by szerzyć islam) do pożaru i rozjeżdżania samochodem tych ludzi co staja mu na drodze.

Niech każdy teraz sam oceni, jaką naukę serwują nam polskie tak zwane "meczety". Wg islamu to co o islamie mówi osoba o stanowisku Mufti jest werdyktem i obowiązującym prawem dla muzułmanów!

DRODZY POLITYCY i RZĄDZĄCY
UWAGA. To był wykład o islamie, nie był to żaden punkt widzenia radykała ISIS, ale nauka Mahometa i ISLAM. Każdy muzułmanin musi w to wierzyć! Usunięcie takiego Muftiego nic nie da, bo każdy z nich musi w to wierzyc.

Co jeszcze politycy potrzebują, by prawnie zakazać islamu?
Dlaczego religia, która naucza o zabijaniu za poglądy wciaż jest u nas legalna? Czy jeszcze jacys obroncy tej religii nadal powiedzą, że islam to pokój?

Drodzy politycy, czy to są normalne zasady religii czy może zasady systemu totalitarnego? Ten pan to uczony islamski, On naucza jedynie to co głosi islam. Zrozumcie to.... Oceńcie co jest nauczane w polskich, tak zwanych meczetach i zdecydujcie czy to nie pora by zdelegalizować islam jako system totalitarny?!

Drodzy politycy zrozumcie to...Póki nie jest za późno. Działajcie! Oto podstawa prawna

KONSTYTUCJA RP
Art. 13. Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji odwołujących się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk działania nazizmu, faszyzmu i komunizmu, a także tych, których program lub działalność zakłada lub dopuszcza nienawiść rasową i narodowościową, stosowanie przemocy w celu zdobycia władzy lub wpływu na politykę państwa albo przewiduje utajnienie struktur lub członkostwa.

Data: 2017-11-12 23:32:11
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 12 listopada 2017 23:06:31 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Zależy kogo... bo jeśli Polaków to niech spiernicza w podskokach, Merkel Gut!
Jeżeli zaś armie zaborcze czy najeźdźcze, co robili muzułmanie polscy od wieków,
to niech ich najwięcej zabije dla Allaha!

Data: 2017-11-13 00:01:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 13 listopada 2017 08:32:12 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

Jeżeli zaś armie zaborcze czy najeźdźcze, co robili muzułmanie polscy od wieków, to niech ich najwięcej zabije dla Allaha!

PS. W Polsce głoszenie każdej wiary jest dozwolone, ale ludzie tej wiary muszą
najpierw zabłysnąć swoimi zdolnościami, zasłużyć się dla Polski, żeby zdobyć
tutaj popularność i pozycję.

Jeżeli ten mufti chce, żeby Polacy płacili muzułmanom haracz, dżizję czy inny
bakszysz, to niech się najpierw ci muzułmanie zasłużą dla Polski wielkimi osiągnięciami naukowymi, literackimi oraz w razie potrzeby kraju dzielnością wojenną, a będą mieli ziemię, nadania szlacheckie, służących i dzierżawców ziemi
(chłopów) polskich a nawet tytuły arystokratyczne jakie przyznawano sporej
części dawnych rycerzy islamu żyjących tu z dziada pradziada. Ale na to trzeba
zapracować, bo inaczej mieszkańcy Lechistanu nie będą wierzyć takim mułłom jak
ten mufti, że ich intencją jest uratowanie tubylców przed piekłem.

Islam się historycznie w Polsce rozwijał bez prynuki, Tatarzy byli popularni,
żenili się z chrześcijankami, kupowali ziemię, budowali meczety dopóki nie
zaszkodziła im nawała  zaborców. Jeśli obecni osadnicy chcą być popularni,
muszą iść w ich ślady, a nie traktować Lechistan jak dom wojny.

Data: 2017-11-14 14:44:47
Autor: jacekbialy80
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.
Sienkiewicz choć sam Tatar z pochodzenia (a może właśnie dlatego) niezbyt korzystnie ich opisał w Trylogii. Jednak trzeba wiedzieć, że Tatarzy zajmowali się wojskowoscia, a rozboje 'bezrobotnej' armii zdarzały się w tych czasach dosyć często (niejaki Kmicic też wioche spalił i nikt go na pal nie nabijał).
Warto też zauważyć, że w tamtych czasach nie było jakoś słychać o  konfliktach pomiędzy muzułmańskimi Tatrami, a Żydami zamieszkujacymi licznie polskie kresy. Nie wchodzili sobie w drogę, co by przeczyło tezie o jakimś fundamentalnym konflikcie pomiędzy obiema religiami.

Data: 2017-11-14 15:17:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 14 listopada 2017 23:44:48 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

No ba, ojciec niejakiego Adasia Mickiewicza, wprawdzie już katolik, pochodził
(jak wielu tzw. Starolitwinów) z pomniejszych kniaziów pochodzenia tatarskiego, a ożenił się z Żydówką.

Data: 2017-11-14 15:21:57
Autor: jacekbialy80
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.
O kniaziach tatarskich to pierwsze słyszę. Szlachectwo owszem otrzymywali dowódcy wojskowi.

Data: 2017-11-14 19:16:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 15 listopada 2017 00:21:58 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
O kniaziach tatarskich to pierwsze słyszę. Szlachectwo owszem otrzymywali dowódcy wojskowi.

A np. Gliński - ród kniaziów wywodzący się z mirzów tatarskich, do którego należy
obecny minister od kultury. Jak mirza się przechrzcił, to był nazywany kniaziem.

Data: 2017-11-15 01:48:59
Autor: jacekbialy80
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.
Czyli ten mirza to też kniaź?

Data: 2017-11-15 02:19:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.
W dniu środa, 15 listopada 2017 10:49:01 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
Czyli ten mirza to też kniaź?

Mirza (pisany w dawnej Rzeczpospolitej też jako murza) jak najbardziej to był
książęcy tytuł honorowy należący się przywódcom tatarskim, głównie rodzinie i potomkom chanów, ale także czołówce starszyzny. Mirzowie i bejowie tatarscy
uzyskiwali w Wielkim Księstwie Litewski, a po przejęciu Ukrainy także i w Koronie przywileje posiadania ziemi na zasadach analogicznych do stanu
szlacheckiego, a z czasem jako rycerze na czynnej służbie Rzeczpospolitej - i regularne herby szlacheckie. Teoretycznie mieli nawet prawo do sejmikowania,
ale zwyczajem trzymali się z dala od wielkiej polityki, natomiast korzystali
z prawa ożenku z katolickimi szlachciankami, dla którego to rezygnowali
z poligamii. A jak kroniki donoszą, stanowili atrakcyjne partie.

Ciekawostka, iż to właśnie Tatarzy dali początek polskiej odmianie kawalerii
zwanej jako jazda ułańska. Słowo ohłan, uhłan w języku kipczackim oznaczało
junaka z rodziny przywódców starszyzny, a ponadto jedna z rodzin, która
była zaangażowana w założenie jazdy ułańskiej, miała też Ułan na nazwisko.
Z czasem do regimentów tatarskich zaczęli się przyłączać również Polacy
innych wyznań jak dominujący bezspornie liczbowo katolicy i budować pułki
lekkiej jazdy na ich wzór.

Data: 2017-11-15 02:36:39
Autor: jacekbialy80
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.
Ja gdzieś czytałem, że 'ułan' to z mongolska tyle co jeździec

Data: 2017-11-15 07:54:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 15 listopada 2017 11:36:40 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
Ja gdzieś czytałem, że 'ułan' to z mongolska tyle co jeździec

Bo takową rolę pełnili...

Data: 2017-11-15 17:23:09
Autor: Opozycja Totalna
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w wiadomości news:c193b172-1d5b-4c46-b2db-70105c61c856googlegroups.com...
W dniu środa, 15 listopada 2017 11:36:40 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Ja gdzieś czytałem, że 'ułan' to z mongolska tyle co jeździec

Bo takową rolę pełnili...

Skojarzenie z ułanem całkowicie błędne.

Ułan Bator => Czerwony Bohater.

CL

Data: 2017-11-15 08:34:18
Autor: jacekbialy80
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.
No ale to jest naród, który żyje w siodle. Cóż to więc za bohater bez konia?

Data: 2017-11-15 16:29:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 15 listopada 2017 17:23:15 UTC+1 użytkownik Opozycja Totalna napisał:
> [...]
> Ja gdzieś czytałem, że 'ułan' to z mongolska tyle co jeździec

Z tym ze polski ułan nie jest ten z języka mongolskiego, ale kipczackiego.
Sprawdź w słownikach. To są dwa języki spokrewnione, ale klasyczny przykład "false friends".

Data: 2017-11-16 06:57:03
Autor: Opozycja Totalna

jacekb...@gmail.com napisał:
> [...]

"false friends".

"Ja gdzieś czytałem, że 'ułan' to z mongolska tyle co jeździec."

Do tego się odniosłem.

CL

Data: 2017-11-16 01:19:56
Autor: jacekbialy80
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.
No to uważaj, żeby cię koń znowu nie kopnął..

Data: 2017-11-16 02:21:26
Autor: jacekbialy80
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.
Nu... Przepraszam!  (myślałem że to Jakub się odniósł)
Rzeczywiście bohater - na czerwonym koniu :)

Data: 2017-11-13 07:41:06
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.

Masz jakis pomysł w tym temacie czy winnym tej sytuacji wg ciebie jest PO i Tusk?

CL

Data: 2017-12-05 10:01:43
Autor: AntyLemingocja
Mufti w polskim "meczecie" naucza, że zabijanie w imię Allah...Poznań.
To znana manipulacja z lipca br, autor ma założoną sprawę za swoją manipulację, ponadto usunał filmy ze swojego kanału, które teraz żyją na fejsbuniach. Macie i czytajcie lemingi !

https://www.wykop.pl/wpis/25041423/prawactwo-po-raz-kolejny-udowadnia-ze-jest-na-baki/
https://poznan.onet.pl/poznanski-imam-mysli-o-ucieczce-z-polski-groza-mu-smiercia-apeluje-do-rzadu-nie-mozna/ne4pwlq
http://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,22027801,imam-z-poznania-znow-dostaje-pogrozki-boje-sie-o-swoja-rodzine.html

Czerpcie sobie dalej wiedze z fejsbuniów i ich propagandowych profili. Pokolenie lemingów nam rośnie.