Mularczyk zatrzymał się na etapie nauki wierszyka o Murzynku Bambo.

Data: 2009-07-16 09:01:31
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Mularczyk zatrzymał się na etapie nauki wierszyka o Murzynku Bambo.
To nie rasizm, lecz żartobliwa wypowiedź - tak Arkadiusz Mularczyk z PiS ocenił komentarz o. Rydzyka pod adresem czarnoskórego zakonnika, który brał udział w uroczystościach na Jasnej Górze. - My w szkole uczyliśmy się wierszyka "Murzynek Bambo...". Nie robiłbym z tego tragedii - mówił Mularczyk.
- Jak pan uważa, czy jest to wypowiedź rasistowska? - pytała Mularczyka Monika Olejnik. - Nie, to wypowiedź żartobliwa. Widziałem tego zakonnika, to był czarnoskóry zakonnik. Nie wiem z jakiego kraju - powiedział. - Nie robiłbym z tego afery.

Mularczyk: Murzynek Bambo...

Jak sugerowała Olejnik, taka wypowiedź może posłużyć za przykład np. dzieciom, które w ten sposób będą śmiały się z czarnoskórych kolegów w szkole. - Myśmy w szkole uczyli się takiego wierszyka "Murzynek Bambo w Afryce mieszka, to nasz koleżka". Także ja bym naprawdę nie robił z tego powodu tragedii - powiedział Mularczyk.

- A ja bym robiła - ripostowała Olejnik. - Mam czarnoskórą rodzinę i nie życzę sobie, żeby jakiś ksiądz dyskryminował ludzi o innym kolorze skóry, nawet żartobliwie - mówiła. - Prosiłbym, żeby nie mówić o. Tadeuszu Rydzyku "jakiś ksiądz" - stwierdził Mularczyk. - To jest mój żarcik - odpowiedziała Olejnik.

Reklama? Nie, to nowe dzieło

Mularczyk nie widzi także problemu w tym, że na Jasnej Górze reklamowano telefony z nowej sieci o. Rydzyka "wRodzinie". - To nie była reklama komórki, to była informacja o jednym z dzieł, jakie stworzył Tadeusz Rydzyk - stwierdził Mularczyk. - Ja się cieszę, że powstaje nowy podmiot, który będzie konkurencją.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6826382,Mularczyk_o_slowach_Rydzyka__My_uczylismy_sie__Murzynka.html

Przemek

--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-16 09:14:59
Autor: konserwator

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3mj8b$7nr$1news.onet.pl...
[...]

czarnoskora rodzine?
 to oni sa smolarzami?
Zawsze myslalem, ze murzyni maja skore brazowa a nie czarna... no ale ja nie jestem rasista jak MOlejnik...

Data: 2009-07-16 09:20:16
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Mularczyk zatrzymał się na etapie nauki wierszyka o Murzynku Bambo.

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

Zawsze myslalem

megaloman, myślał, he, he

, ze murzyni maja skore brazowa a nie czarna... no ale ja nie
jestem rasista jak MOlejnik...

Pewnie myślałeś też, że Afryka, to Brązowy Ląd, nie Czarny Ląd...

Przemek

Data: 2009-07-16 15:35:11
Autor: konserwator

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3mkbh$ag6$1news.onet.pl...

[...]

Myslalem, ze to normalny lad, z zoltym piaskiem albo brunatnymi skalami na brzegach a w srodku zielony badz zolty. Ja tam nie widzialem zadnego czarnego koloru.
A Tobie Michnik napisal, ze Afryka pokryta jest czarnym piaskiem i czarna roslinnoscia?
I mu uwierzyles?
A przeciez pisalem, ze on ciagle klamie, na dodatek lepiej od ciebie...

I kto ci jelopie powiedzial, ze murzyni pochodza wylacznie z Afryki?

Ci amerykanscy murzyni to juz nie sa "czarnoskorzy" ? (wg waszych rasistowskich kryteriow rodem z Gazety Wyborczej) - musisz opierdolic glabie komentatorow sportowych albo tego murzyna z Ameryki co sie dzisiaj rano w tvn24 na ten temat wypowiadal. On woli by go nazywano murzynem a nie "czarnoskorym" bo to drugie go obraza gdyz nie ma czarnej skory tylko braazowa...

Data: 2009-07-16 17:21:53
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Mularczyk zatrzymał się na etapie nauki wierszyka o Murzynku Bambo.
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

I kto ci jelopie powiedzial, ze murzyni pochodza wylacznie z Afryki?

Twój idol Mularczyk, powołując się na słowa wierszyka : Murzynek Bambo w Afryce mieszka, CZARNĄ ma skórę ten nasz koleżka.Jełopie.

Przemek

Data: 2009-07-16 18:54:15
Autor: konserwator

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3ngii$mkb$1news.onet.pl...
[...]

Mularczyk (pewnie tez murzyn ten "mularczyk"...) cytowal ...

a teraz glabie warzywny poczytaj ten "rasistowski" wierszyk noo.... glabie tak! tego ZYDA Tuwima!!!! (oj, juz mnie do prokuratury podajesz!!!!)

  Murzynek Bambo w Afryce mieszka,
  Czarną ma skórę ten nasz koleżka.
  Uczy się pilnie przez całe ranki
  Ze swej murzyńskiej Pierwszej czytanki.
  A gdy do domu ze szkoły wraca,
  Psoci, figluje - to jego praca.
  Aż mama krzyczy: "Bambo, łobuzie!"
  A Bambo czarną nadyma buzię.
  Mama powiada: "Napij się mleka",
  A on na drzewo mamie ucieka.
  Mama powiada: "Chodź do kąpieli",
  A on się boi, że się wybieli.
  Lecz mama kocha swojego synka,
  Bo dobry chłopak z tego Murzynka.

  Szkoda, że Bambo czarny, wesoły,

  Nie chodzi razem z nami do szkoły.

  - Julian Tuwim

  -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

  Jestescie zalosnymi warzywnymi glabami.....

  Jesli w tym wierszu jest rasizm to zydow oskarzaj...

  ale jakbys smial...Prawda?

Data: 2009-07-16 10:06:36
Autor: Tony
On Jul 16, 11:54 am, "konserwator" <djmac§don¨Ča...@algonet.se> wrote:
Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawec...@op.pl> napisał
> [...]

  Jestescie zalosnymi warzywnymi glabami.....

  Jesli w tym wierszu jest rasizm to zydow oskarzaj...

Mow na temat konserwa....
Tu nie chodzi o zydow tylko o to ze rydzol jest prymitywnym rasista.
Rydzol to dresiarz w przebraniu ksiedza. Dresiarz wymusza kase grozba
a rydzol straszy staruszkow niemcami, zydami, pieklem, masonami, Unia
Europejska ktora chce zniszczyc Polske itd..
Tony

Data: 2009-07-16 19:06:07
Autor: boukun

Użytkownik "Tony" <g1tzb10@ameritech.net> napisał w wiadomości news:5762c2ba-27b3-4387-b383-58371c53906826g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

a rydzol straszy staruszkow niemcami, zydami, pieklem, masonami, Unia
Europejska ktora chce zniszczyc Polske itd..

I do tego sam jest Żydem.

boukun

Data: 2009-07-16 11:34:55
Autor: Tony
On Jul 16, 12:06 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tony" <g1tz...@ameritech.net> napisał w wiadomościnews:5762c2ba-27b3-4387-b383-58371c53906826g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

a rydzol straszy staruszkow niemcami, zydami, pieklem, masonami, Unia
Europejska ktora chce zniszczyc Polske itd..

boukun- Hide quoted text -

Bokun, jestes szczerym facetem o okreslonych pogladach ktore szanuje
choc nie podzielam.
Ale jaki sens ma twierdzenie ze (prawie) wszyscy sa zydami?
Dla mnie jest to takie intelektualne leniuchowanie. Jak cos sie dzieje
zlego - wiadomo winni sa zydzi. Odpowiedz krotka, zwiezla i na temat.
Ale niestety rzeczywistosc jest bardziej skomplikowana. Zydzi nie sa
odpowiedzialni za wszelkie zlo! Sa zli Szkoci (stanem Teksas w ktorym
mialem watpliwa przyjemnosc zyc przez dwa lata rzadza rodziny-klany
pochodzenia szkockiego) stanem Illinois rzadza Irlandczycy i co ?
Gubernator Blagojevitch (Serb) wlasnie pojdzie siedziec bo narazil sie
irlandczykom, a w obu tych stanach przekupstwo, nepotyzm itd bez
wspoludzialu zydow. Zydzi nie zadza jak to sie niektorym wydaje choc
maja duze wplywy.
Tony

Data: 2009-07-16 21:06:48
Autor: boukun

Użytkownik "Tony" <g1tzb10@ameritech.net> napisał w wiadomości news:6c9c51b2-0000-4df1-b666-060de7d1e5e1i6g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

irlandczykom, a w obu tych stanach przekupstwo, nepotyzm itd bez
wspoludzialu zydow. Zydzi nie zadza jak to sie niektorym wydaje choc

A kto tam jest bankierami? Kto tworzy Bank Światowy, MFW? Jakie klany kontrolują poprzez banki szkockie klany?

boukun

Data: 2009-07-16 13:45:39
Autor: Tony
On Jul 16, 2:06 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Tony" <g1tz...@ameritech.net> napisał w wiadomościnews:6c9c51b2-0000-4df1-b666-060de7d1e5e1i6g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

irlandczykom, a w obu tych stanach przekupstwo, nepotyzm itd bez
wspoludzialu zydow. Zydzi nie zadza jak to sie niektorym wydaje choc

Amerykanie pochodzenia szkockiego, jest to 600-700 rodzin ktore rzadza
stanem Texas.
Z Zydem z Nowego Jorku czy z Polakiem z Chicago nie chca gadac. To
arystokracja amerykanska o ktorej sie nie mowi, nie pisze (no, wyjatek
jest University of Texas at Austin ktory ma mocny wydzial socjologi i
ktory wlasnie prowadzi badania na ten temat) ale realnie istnieje.
Tania sile robocza stanowia latynosi, klase srednia tzw. etnicy ale
wladze, pieniadze, banki, przemysl twarda reka trzymaja szkoci.
BTW: University of Texas ma doskonale opracowania odnoszace sie
osadnictwa polskiego
w Texasie. Bylem w miejscowosci Panna Maria, polskich osadnikow
przywiodl tam ksiadz Leo Moczygemba. Jednak mam b. przykre
wspomnienia. Ludzie ktorzy maja polskie nazwiska okazali sie bardzo
chamscy i jak pytalem o ich pochodzenie  twierdzili ze nie sa
pochodzenia polskiego. Juz na poczatku kiedy wszedlem do sklepu na
ktorym widnial napis NOGA jakies grube babsko darlo gebe ze ona nie
rozumie po polsku i zeby jej sie o nic nie pytac. Podobnie bylo z
innymi osobami ktore spotkalem. Natomiast na cmentarzu same czysto
polskie nazwiska. Przynajmniej nieboszczycy nie moga sie wyprzec
polskosci. Nigdy wiecej tam nie pojade,
Tony

Data: 2009-07-16 19:14:54
Autor: konserwator

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h3nnc2$8fm$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

a rydzol straszy staruszkow niemcami, zydami, pieklem, masonami, Unia
Europejska ktora chce zniszczyc Polske itd..

mnie to nie przeszkadza czy ktos jest zydem. Jesli dziala na korzysc Polski moze byc marsjaninem!

Data: 2009-07-16 21:02:42
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h3nnop$921$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

I do tego sam jest Żydem.

mnie to nie przeszkadza czy ktos jest zydem. Jesli dziala na korzysc Polski moze byc marsjaninem!

On zawsze będzie mówić, że działa na korzyść Polski, nawet robiąc z ludzi wariatów. A jak się skapną, to już będzie za późno, jak z syjonistyczną rosgłośnią RWE, matką RM.

boukun

boukun

Data: 2009-07-17 08:07:52
Autor: Vic
Mularczyk zatrzymał się na etapie nauki wierszyka o Murzynku Bambo.
boukun wrote:
I do tego sam jest Żydem.

Trudno, musisz sie nauczyc z nimi zyc, bo wedlug ciebie prawie kazdy jest Zydem...
Sam zreszta tez masz raczej malo aryjska urode :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-16 19:14:09
Autor: konserwator
> [...]

a rydzol straszy staruszkow niemcami, zydami, pieklem, masonami, Unia
Europejska ktora chce zniszczyc Polske itd..

"Rydzol" sobie zazartowal (moze niefortunnie) ze swojego BRATA i to jest miedzy nimi a nie miedzy nami czy miedzy GWnem a mna.
Jak sobie niefortunnie zazartujesz (a miales wiele takich sytuacji) to cie o rasizm zaraz posadzaja?

Data: 2009-07-16 19:12:01
Autor: konserwator
Mularczyk zatrzymał się na etapie nauki wierszyka o Murzynku Bambo. A Kawecki nawet nie na tym
to jest czytanka dla dzieci w przedszkolach co nie odrozniaja brazowego od czarnego. Dzieci najpierw uczy sie barw podstawowych: to jest czarne, to biale, to czerwone a to zielone.
Dorosli ludzie rozrozniaja barwy posrednie: rozowe, jasna/ciemna zielen, blekit, braz idt... ty nawet nie przekroczyles umyslowo zerowki przedszkolnej....
zalosne...

Data: 2009-07-16 21:20:05
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Tam nie ma rasizmu, nikt nie mówi Murzynowi, że jest czarny dlatego, że się nie mył, bo nie ma tam kieckowego debila. Pochodzenie żydowskie Tuwima, ma się tak do rasistowskiej wypowiedzi toruńskiego oszusta, jak ty do rozumu.

Przemek

Data: 2009-07-17 09:13:37
Autor: konserwator

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3nuh6$lr8$1news.onet.pl...

[...]

i znowu niczego nie zrozumiales glabie warzywny

ale czemu mnie to nie dziwi....

Data: 2009-07-16 15:52:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry wrote:

[...]

Przecież jest zielono-brązowy. Przed chwilą widziałem w GoogleEarth. ;)
Ty jakiś rasista chyba jesteś.
--
Pit

Data: 2009-07-16 16:13:22
Autor: konserwator

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h3nb9j$a3d$1news.onet.pl...
[...]

on po prostu wszystko widzi w czarnych kolorach - jak na czytelnika GWna przystalo....

Data: 2009-07-16 15:53:55
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
[...]

Musiał czytać mój wczorajszy post na grupie. ;)

--
Pit

Mularczyk zatrzymał się na etapie nauki wierszyka o Murzynku Bambo.