Mulasty ztec 1.6

Data: 2011-06-10 14:44:01
Autor: Jarek Pudelko
Mulasty ztec 1.6
W dniu 2011-06-10 10:17, Mikołaj Jopczyński pisze:
Witajcie,

Ostatnio wpadl mi w rece escorcik. Jest zagazowany, ale niezaleznie od
tego, czy na gazie czy na bezynie leci jak silnik od kosiarki.

Nic nie kopci, dymi, nie "wyje", kompresje ma idealna - problem jaki
widze teraz, to silniczek krokowy - bo szaleja niskie obroty.

Co moze byc przyczyna?

Z klimatyzacja? Jesli tak to moze sprezarka jest ciagle wlaczona, wtedy moc spada o jakies 30 konikow :)

--
jarek

Data: 2011-06-10 15:03:39
Autor: Mikołaj Tutak
Mulasty ztec 1.6
W dniu 2011-06-10 14:44, Jarek Pudelko pisze:
[...]

To chyba w ciężarówce "chłodni"...

       MikoÅ‚aj

Data: 2011-06-10 15:59:17
Autor: to
Mulasty ztec 1.6
begin Mikołaj Tutak
To chyba w ciężarówce "chłodni"...

Chyba nie prowadziłeś nigdy forda z klimą. ;)

Data: 2011-07-05 18:43:59
Autor: Mikołaj Jopczyński
Mulasty ztec 1.6
W dniu 2011-06-10 17:59, to pisze:
begin Mikołaj Tutak

To chyba w ciężarówce "chłodni"...

Chyba nie prowadziłeś nigdy forda z klimą. ;)

Nie dramatyzujcie ;)

Przeciez sprezarka ma elektromagnes ktory ja wlacza/wylacza.
Mialem tez 1.8TD i po wlaczeniu klimy na pewno nie ubywalo az tyle mocy.

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

Data: 2011-07-06 12:51:32
Autor: Mikołaj Tutak
Mulasty ztec 1.6
W dniu 2011-06-10 17:59, to pisze:
begin Mikołaj Tutak

To chyba w ciężarówce "chłodni"...

Chyba nie prowadziłeś nigdy forda z klimą. ;)

Prowadziłem Focusa II 1.8 TDCi z klima i bez przez ponad rok (~30kkm). Nie zauważalnym żadnych anomalii związanych z drastycznym spadkiem mocy po załączeniu sprężarki klimatyzacji. Natomiast Focusa jako całość, uważam za przewartościowany, plastikowy badziew.

       MikoÅ‚aj

Mulasty ztec 1.6