Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   [lpg][tech][poz] Mulcia :)

[lpg][tech][poz] Mulcia :)

Data: 2013-12-05 16:28:33
Autor: Lewis
[lpg][tech][poz] Mulcia :)
W dniu 2013-12-05 15:00, Budzik pisze:
Jestem przed założeniem instalacji LPG do multipli.

Podzwoniłem, poczytałem i zgłupiałem...

Jaką instalację polecacie?
Widze, że generalnie chwalony jest STAG, ale dobre opinie pojawiaja sie tez
o LOVATO i BRC.

Kazdy gazownik opowiada coś innego... Ceny od 2000 do 2500.
(regulacja w czasie jazdy, rury pcv zamiast miedzianych, przyrost spalania
w stosunku do pb 5-15%)

Miejsce to Poznań i okolice.

Wszelkie porady mile widziane!


Sterownik LPGTech, wtryski baracuda, reduktor KME Tur.

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-12-05 17:00:29
Autor: Budzik
[lpg][tech][poz] Mulcia :)
Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Sterownik LPGTech, wtryski baracuda, reduktor KME Tur.

Z obdzwonionych zakładów i obczytanych forów praktycznie nie pojawiają się te nazwy (poza baracudami)

Wiec chetnie ale:
- dlaczego akurat te?
- kto to montuje? :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2013-12-05 19:35:48
Autor: Lewis
[lpg][tech][poz] Mulcia :)
W dniu 2013-12-05 18:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Sterownik LPGTech, wtryski baracuda, reduktor KME Tur.

Z obdzwonionych zakładów i obczytanych forów praktycznie nie pojawiają się
te nazwy (poza baracudami)

Wiec chetnie ale:
- dlaczego akurat te?
- kto to montuje? :)


Sterownik to przyjemny i dający wiele możliwości konfiguracyjnych sprzęt, w odróżnieniu od STAGa ma obsługę zapętleń wtrysków. Nie ma głupkowatych autoadaptacji typu premium czy isa które bardziej szkodzą niż pomagają.

Reduktor jest bardzo stabilny temperaturowo i ciśnieniowo, spokojnie znosi 150KM w wolnossakach i nie kosztuje dużo.

Baracuda w odróżnieniu od Hany ma tę zaletę że poszczególne egzemplarze są bardzo powtarzalne. Hana nawet w instrukcji ma wpis że pomiędzy wtryskami może być rozjazd do 15%...

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-12-05 18:46:03
Autor: Budzik
[lpg][tech][poz] Mulcia :)
Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:


Sterownik to przyjemny i dający wiele możliwości konfiguracyjnych sprzęt, w odróżnieniu od STAGa ma obsługę zapętleń wtrysków. Nie ma głupkowatych autoadaptacji typu premium czy isa które bardziej szkodzą niż pomagają.

W Poznaniu nikt tego nie montuje, wiec odpada.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

Data: 2013-12-05 20:05:09
Autor: Lewis
[lpg][tech][poz] Mulcia :)
W dniu 2013-12-05 19:46, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:


Sterownik to przyjemny i dający wiele możliwości konfiguracyjnych
sprzęt, w odróżnieniu od STAGa ma obsługę zapętleń wtrysków. Nie ma
głupkowatych autoadaptacji typu premium czy isa które bardziej szkodzą
niż pomagają.

W Poznaniu nikt tego nie montuje, wiec odpada.


To bierz to co warsztat montuje i później serwisować będzie.
Grunt żeby założyli tę instalację z głową a nie byle za drzwi.


--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-12-05 19:36:33
Autor: Budzik
[lpg][tech][poz] Mulcia :)
Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Sterownik to przyjemny i dający wiele możliwości konfiguracyjnych
sprzęt, w odróżnieniu od STAGa ma obsługę zapętleń wtrysków. Nie ma
głupkowatych autoadaptacji typu premium czy isa które bardziej
szkodzą niż pomagają.

W Poznaniu nikt tego nie montuje, wiec odpada.

To bierz to co warsztat montuje i później serwisować będzie.
Grunt żeby założyli tę instalację z głową a nie byle za drzwi.

W Poznaniu generalnie przewijają się STAGI, BRC oraz LOVATO.
Generalnie najpopularniejsze STAGI i pewnie taki sterownik wezme.


 --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Data: 2013-12-05 20:39:33
Autor: Lewis
[lpg][tech][poz] Mulcia :)
W dniu 2013-12-05 20:36, Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Sterownik to przyjemny i dający wiele możliwości konfiguracyjnych
sprzęt, w odróżnieniu od STAGa ma obsługę zapętleń wtrysków. Nie ma
głupkowatych autoadaptacji typu premium czy isa które bardziej
szkodzą niż pomagają.

W Poznaniu nikt tego nie montuje, wiec odpada.

To bierz to co warsztat montuje i później serwisować będzie.
Grunt żeby założyli tę instalację z głową a nie byle za drzwi.

W Poznaniu generalnie przewijają się STAGI, BRC oraz LOVATO.
Generalnie najpopularniejsze STAGI i pewnie taki sterownik wezme.

No i słusznie. Resztę też dobierz z zapasem mocowym i będzie OK.


--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-12-05 21:00:27
Autor: Budzik
[lpg][tech][poz] Mulcia :)
Osobnik posiadający mail @poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Sterownik to przyjemny i dający wiele możliwości konfiguracyjnych
sprzęt, w odróżnieniu od STAGa ma obsługę zapętleń wtrysków. Nie ma
głupkowatych autoadaptacji typu premium czy isa które bardziej
szkodzą niż pomagają.

W Poznaniu nikt tego nie montuje, wiec odpada.

To bierz to co warsztat montuje i później serwisować będzie.
Grunt żeby założyli tę instalację z głową a nie byle za drzwi.

W Poznaniu generalnie przewijają się STAGI, BRC oraz LOVATO.
Generalnie najpopularniejsze STAGI i pewnie taki sterownik wezme.

No i słusznie. Resztę też dobierz z zapasem mocowym i będzie OK.

Moje auto ma 100KM, + lekka noga wiec wszystko bedzie miało zapas :)

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
Jan Jakub Rousseau

Data: 2013-12-05 22:28:37
Autor: Maciek
[lpg][tech][poz] Mulcia :)
Dnia Thu, 5 Dec 2013 21:00:27 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Moje auto ma 100KM, + lekka noga wiec wszystko bedzie miało zapas :)

Ale nie chcesz, zeby przy naglym wdepnieciu instalacja tracila oddech ;)

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2013-12-05 22:31:18
Autor: Budzik
[lpg][tech][poz] Mulcia :)
Osobnik posiadający mail docktor@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Moje auto ma 100KM, + lekka noga wiec wszystko bedzie miało zapas :)

Ale nie chcesz, zeby przy naglym wdepnieciu instalacja tracila oddech ;)

A, sadziłem ze to chodzi o wytrzymałośc w dłuższym okresie, a nie o wyrabianie sie przy przyspieszaniu.
No to wiadomo, ze musi działac dobrze.
Zobaczymy, co wyczynią gazownicy.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Nic na to nie można poradzić. To byłby
dobry tytuł do historii mojego życia."  Irwin Shaw

[lpg][tech][poz] Mulcia :)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona