Muli card reader i bootowanie win7

Data: 2016-06-15 00:56:16
Autor: Coolm@x
Muli card reader i bootowanie win7
Szanowni grupowicze,
na wstępie chciałbym wyrazić radość, że (jako tako) usenet nadal żyje
:-) Swojego czasu (jakoś 2004 rok, czasy xp i oe power tool) sporo
korzystałem i trochę się nawet tu udzielałem.
A teraz opiszę problem. Sąsiedzi poprosili mnie o "zrobienie" ich
peceta. Działał już bardzo wolno. Przedmuchałem go i postanowiłem
zainstalować win7. Pecet kupiony około 2008 r. miał na pokładzie vistę
basic. Najpierw spróbowałem instalacji z napędu dvd, ale zaraz na
początku wyskoczył monit o braku sterowników. Myślałem, że to coś z
napędem (z nim jest też problem, cały czas wypluwa tackę [wygląda na
zepsuty mechanizm], trzeba mocno ją docisnąć). Postanowiłem więc
zainstalować system z pendrive'a. Udało się. Do czasu pierwszego
restartu. Po POST-cie ukazywał się tylko migający kursor. Po próbach z
opcjami, kolejnością bootowania i googlowaniu doszedłem do tego, że
winny jest czytnik kart podłączany do pinów usb na mobo. To chyba o
sterowniki do niego instalator windy pytał przy instalowaniu z płyty
dvd. Opcje są dwie: odłączyć ten czytnik całkowicie bądź wyłączyć usb
legacy w biosie. Z tym, że jeśli ustawię na disabled, to nie mogę użyć
klawiatury na usb, aby. np. poruszać się po menu windy, po nieudanym
zamknięciu itp. Mobo to Foxconn A74MX-K. Aplikacją od producenta
zaktualizowałem BIOS do najnowszego - P06 z 05/03/2009 (wg aplikacji, bo
na stronie widzę, że są nowsze, ale wolę nie ryzykować). Ktoś ma pomysł
co jeszcze można zrobić?

[OT] Czy znacie jakieś ogólnodostępne serwery nntp? W domu mam internet
od netii, więc łącze się przez news.internetia.pl bez problemu, ale poza
domem, najczęściej robię hotspot z telefonu, a wtedy serwer mi wypluwa,
że nie mam uprawnień "you have no permission to talk"

Z góry ślicznie dziękuję :-)

--
Z poważaniem
- Mateusz Pałosz

Data: 2016-06-15 10:00:45
Autor: PiteR
Coolm@x pisze tak:

[...]

swojska neostrada nie przyjmuje z telefonu?

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2016-06-15 22:40:53
Autor: Coolm@x
W dniu 2016-06-15 10:00, PiteR pisze:
Coolm@x pisze tak:

[...]

bangla, podziękował :-) Jeden kłopot mniej :-)

--
[                   JID: coolmax@jabberpl.org      PGP: 0x8226f885  ]
[ Pomóż ulepszyć usenet: http://twovoyagers.com/improve-usenet.org/ ]

Data: 2016-06-15 10:23:21
Autor: Yakhub

http://www.eternal-september.org/

--
Yakhub

Data: 2016-06-15 22:23:16
Autor: qwerty
Muli card reader i bootowanie win7
Użytkownik "Coolm@x"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:njq22f$3cu$1@mx1.internetia.pl...
Ktoś ma pomysł
co jeszcze można zrobić?

Wgrywaj najnowszy bios. Jaki to czytnik?

Muli card reader i bootowanie win7