Mullin na wylocie

Data: 2009-05-12 15:50:43
Autor: s
Mullin na wylocie
Podobno juz od dawna jest poza organizacja, teraz oficjalnie konczy mu sie kontrakt i Rowell zegna go, rzecz jasna, poprawnym politycznie oswiadczeniem. Podobno jednak ostro miedzy nimi bywalo, np w momencie dumania nad extension dla Barana czy zawieszeniem dla Monty (zna ktos szczegoly??).

Jak oceniacie Mullina jako managera?
AFAIR na poczatku podpisal kilka durnych kontraktow i wydawalo sie, ze idzie w slady Thomasa, ale potem sie nieco opamietal :-)

Z drugiej strony - jak oceniac manago, ktory, jak widac, nie ma wolnej reki?

Macie jakies typy zespolow, gdzie Chris moze znalezc robote?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-05-12 06:55:26
Autor: sooobi
Mullin na wylocie
Jak oceniacie Mullina jako managera?

Zle:)

AFAIR na poczatku podpisal kilka durnych kontraktow i wydawalo sie, ze
idzie w slady Thomasa, ale potem sie nieco opamietal :-)

Mysle ze za opamietanie kontraktow nie daja. W GSW jest bez sensu
sklecony sklad i teraz musza trejdowac zeby wyjsc z bagna(sportowo/
finansowym) w jakim sie znalezli

Z drugiej strony - jak oceniac manago, ktory, jak widac, nie ma wolnej reki?

Tak jak tego ktory ma totalna samowolke i robi nieprzymyslane ruchy

Macie jakies typy zespolow, gdzie Chris moze znalezc robote?

Czarni Slupsk z AdRomem.

pzdr

Data: 2009-05-12 08:08:24
Autor: L'e-szczur
Mullin na wylocie
On 12 Maj, 15:50, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
[...]

A jak mozna go oceniac? Od czasu zatrudnienia Nelsona Mullin przestal
miec cokolwiek do powiedzenia w organizacji.
Extension dla SJaxa i sciagniecie Coreya nie powinno chyba isc na jego
konto ;-)

AFAIR na poczatku podpisal kilka durnych kontraktow i wydawalo sie, ze
idzie w slady Thomasa, ale potem sie nieco opamietal :-)

Mniej wiecej wtedy stracil wplywy ;-)

Z drugiej strony - jak oceniac manago, ktory, jak widac, nie ma wolnej reki?

Macie jakies typy zespolow, gdzie Chris moze znalezc robote?

W Wolves raczej nie, bo oni maja zatrudnic jakiegos typa co nigdy nie
widzial pilki do kosza.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-12 15:35:23
Autor: Monty
Mullin na wylocie

Użytkownik "s" <s@krzak.wp.pl> napisał w wiadomości news:gubun2$bhu$1inews.gazeta.pl...
Podobno jednak ostro miedzy nimi bywalo, np w momencie dumania nad extension dla Barana czy zawieszeniem dla Monty (zna ktos szczegoly??).

Ja nic nie wiem :)

Monty

Data: 2009-05-13 13:42:39
Autor: wiLQ
Mullin na wylocie
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Podobno juz od dawna jest poza organizacja, teraz oficjalnie konczy mu sie kontrakt i Rowell zegna go, rzecz jasna, poprawnym politycznie oswiadczeniem.

Lepiej mi wyjasnij jaki byl sens trzymania go skoro "od dawna jest poza
organizacja"? Z GMami buyoutow nie mozna robic?

Jak oceniacie Mullina jako managera?
AFAIR na poczatku podpisal kilka durnych kontraktow i wydawalo sie, ze idzie w slady Thomasa, ale potem sie nieco opamietal :-)

Klasyczny przypadek ex-gracza i znanego nazwiska w roli GMa?
Czyli drogo i wlasciwie bez efektow.

Macie jakies typy zespolow, gdzie Chris moze znalezc robote?

A co Ty tak sie o niego martwisz? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-13 13:52:41
Autor: s
Mullin na wylocie
A co Ty tak sie o niego martwisz? ;-)

A bo i szanowalem chlopa jako zawodnika :-)

A alkoholizm to cholerstwo, ktore potrafi wracac na zakretach zyciowych...

Data: 2009-05-14 13:14:08
Autor: wiLQ
Mullin na wylocie
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A co Ty tak sie o niego martwisz? ;-)

A bo i szanowalem chlopa jako zawodnika :-)
A alkoholizm to cholerstwo, ktore potrafi wracac na zakretach zyciowych...

Um, zwazywszy na to w jakiej byl sytuacji jako GM juz chyba mial
wystarczajaco duzo motywow by zaczac pic...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-05-14 05:22:35
Autor: L'e-szczur
Mullin na wylocie
On 14 Maj, 13:14, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Um, zwazywszy na to w jakiej byl sytuacji jako GM juz chyba mial
wystarczajaco duzo motywow by zaczac pic...

Gadanie. Gdyby bylo dobrze - moglby pic z radosci, gdy bylo zle - mogl
pic ze smutku, gdy bylo tak sobie - mogl pic, bo bylo tak sobie.

A ja chcialem przy okazji zwrocic Wasza uwage na to, ze Kuupa jest
sobowtorem Mullina - tak fizycznie jak i na boisku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-14 14:31:15
Autor: s
Mullin na wylocie
A ja chcialem przy okazji zwrocic Wasza uwage na to, ze Kuupa jest
sobowtorem Mullina - tak fizycznie jak i na boisku.

Tos Mariuszowi dowalil, bo Mullin raczej uroda nie grzeszy :-)

Z drugiej strony - jakie maja cechy wspolne na boisku?

Data: 2009-05-14 06:22:10
Autor: L'e-szczur
Mullin na wylocie
On 14 Maj, 14:31, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> A ja chcialem przy okazji zwrocic Wasza uwage na to, ze Kuupa jest
> sobowtorem Mullina - tak fizycznie jak i na boisku.

Tos Mariuszowi dowalil, bo Mullin raczej uroda nie grzeszy :-)

A ja nie wiem - ja sie na tym nie znam. A poza tym facet ma byc tylko
nie brzydszy od małpy (chyba tej "w czerwonym") i juz ujdzie w tloku.

Z drugiej strony - jakie maja cechy wspolne na boisku?

No jak? Zapied... to znaczy biegaja jak opetani i oddaja rzuty z
kazdej pozycji. Niekoniecznie przygotowanej ;-)
A poza tym lubilem Mullina za to, ze nie odpuszczal. Zupelnie tak jak
Kuupa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-05-14 15:40:49
Autor: s
Mullin na wylocie
[...]

Ja tez niespecjalnie.
Ale pewne przypadki nie podlegaja pod regule 'de gustibus...' :-)

Z drugiej strony - jakie maja cechy wspolne na boisku?

No jak? Zapied... to znaczy biegaja jak opetani i oddaja rzuty z
kazdej pozycji. Niekoniecznie przygotowanej ;-)

Aaa, to pewnie spory odsetek graczy NBA da sie pod to podciagnac :-)
Poza ty, odnosilem wrazenie, ze akurat Mullin na tle Wariackich GSW poruszal sie we wzglednie stonowany sposob :-) Wrecz na tyle niepozornie, ze niektorzy zastanawiali sie, kiedy on tez 20 z hakiem punkow rzucil :-)
Co do Mariusza - nigdy nie mam takich watpliwosci :-)

Data: 2009-05-15 01:11:12
Autor: Hubert Janiszewski
Mullin na wylocie
L'e-szczur pisze:

Z drugiej strony - jakie maja cechy wspolne na boisku?

No jak? Zapied... to znaczy biegaja jak opetani i oddaja rzuty z
kazdej pozycji.

iiitam. mariusz zapierd... po boisku znacznie lepiej od Mullina ;-))

pzdr,
HubertJ

Mullin na wylocie